Puslapis 725

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 20 Sau 2013, 19:47
Raimis
Varis dedamas ne vien dėl lygumo. Grynas chromas tiesiai ant plieno nededamas. Nežinau kodėl, gal prastai laikosi. Kiek žinau, teisingas padengimas turi būti 4 sluoksnių: varis- nikelis- varis- chromas. Gal forumiečiai, kurie yra galvanikos specialistai, patikslins.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 20 Sau 2013, 19:49
manciusm
Šitos dalys pasirodo yra nerūdijantys plienas. :? . Nelimpa magnetas prie jo. Ir dėl to chromuot neina. Papoliravau jas, tačiau gana greit metasi juodos nuosėdos kažkokios. Kaip paruošiat naudojimui tokį metalą jūs?

Dar klausimas. Ar naudojat kažkokias medžiagas/kokias? dangtelių vidinėse pusėse, posparniuose, po padangom ant ratlankių ir panašiuse užkampiuose surinkinėjant, kad sumažinti rūdžių atsiradimo tikimybę?

Ar tam tiktų sutepti pvz. moviliu, ar dinitrol kažkokiu purškiamu ir pan.? Gal kažką pasiūlytumėt geriau?

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 20 Sau 2013, 19:56
manciusm
Raimis rašė:Varis dedamas ne vien dėl lygumo. Grynas chromas tiesiai ant plieno nededamas. Nežinau kodėl, gal prastai laikosi. Kiek žinau, teisingas padengimas turi būti 4 sluoksnių: varis- nikelis- varis- chromas. Gal forumiečiai, kurie yra galvanikos specialistai, patikslins.


Kaip man aiškino galvantoj moteriškė - kad variavimas skirtas lyginimui ir prišveitimui dedamas storesnis. Tam reikia visą dieną sodint ant dalių varį. Nežinau kiek ten tų mikronų. O prieš chromą pavariuoti atseit užtenka labai plonai.

Tai kaip suprantu jie man dės plonai vario ir chromą. Netikiu, kad taip žaistų kaip nurodėt Jūs.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 20 Sau 2013, 20:08
martian
Asmeniskai visokiems uzkampiams, posparniams ir ratlankiu vidinems pusems naudojau Dinitrol 77B purskiama. Pora sluoksniu. Pradzioj skystas - skvarbus, po 10-15min patampam kaip sviestas.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 20 Sau 2013, 21:08
Tomše
Raimis rašė:Varis dedamas ne vien dėl lygumo. Grynas chromas tiesiai ant plieno nededamas. Nežinau kodėl, gal prastai laikosi. Kiek žinau, teisingas padengimas turi būti 4 sluoksnių: varis- nikelis- varis- chromas. Gal forumiečiai, kurie yra galvanikos specialistai, patikslins.

Taip, vien dėl laikymo ir atsparumo. Turėjau naujas Vaschod šakes, tai viršutinis tiltelis buvo chromuotas ir nors pakankamai geros laikymo sąlygos jis buvo išrūdijęs, vien dėl to, kad akivaizdžiai matėsi, kad buvo chromuota vien tik ant metalo, be minėtos sekos...

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 04 Vas 2013, 22:41
manciusm
Šiandien atsiėmiau chromuotas detales. Kokybė nėra ideali, bet nebloga. Yra vietų prie kurių galima kabintis ir dėl padengimo, bet toje kontoroje net normaliai pakalbėt negalima jau nekalbant apie kažkokį taisymą broko. Tikrai labai pasikėlus gamybos "veršininkė Margarita" :) ir nuolat pikta be nuotaikos. Už padengimą paėmė dar 50Lt+PVM. Tai sumoj šios dalys gavosi 150Lt+PVM.

Įsitikinau, kad detalės grožis po chromo priklauso nuo paruošimo. Net smulkūs švitrinio ruoželiai krentant spinduliui paskui matosi.

Žalią cinką murmėdami perdarė man į geltoną vaivorykštinį. Ten kur buvo brokas nepricinkuota, ten ir liko vėl. Vežiau dar kartą taisyt. Galų gale padarė jau normaliai. Bet nulupo vis vien dar +25Lt+PVM už cinko perdarymą, nors buvau jau sumokėjęs anksčiau.

Išvada ta pati - Galvantoje bent jau kol kas reikalų turėt nenoriu. Niekam ir nerekomenduočiau. Kitiem padengimam išbandysiu Elonikos paslaugas.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 04 Vas 2013, 22:55
manciusm
Kol kas neturiu galimybės dažyti, tad ėmiausi variklio. Vyksta ardymo darbai. Guolius, salnykus keisiu naujais. Alkūninis ko gero neseniai keistas, pirštai, įvorės neišdilę. Švaistikliai nekliba. Bet vis vien išbalansuot turbūt vešiu. Cilindrai jau padilę. Stūmoklius, žiedus ko gero teks ieškot remontinius. Greičių dėžė išsilaikius neblogai.

Liūdniausiai atrodo sankaba. Visiškai užpuvę buvo tiek varžtai tiek diskai. Teko nugręžinėt varžtus. Diskai nuo korozijos nevienodai papūsti. Dėl to ko gero prastai retintų sankaba. Greičiausiai reikės nugręžinėt kniedes, šveist diskus ir kniedyt naujus tuos žiedus (nežinau kaip ta medžiaga vadinasi :) ). Klausimas - gal kas žinot kur rasti kniedžių sankabos diskams?

Dar klausimas - kaip tiesinat palankstytas cilindro plokšteles - šaldytuvus? Ar pakaitinus su autogenu, jos suminkštėja? Baisu nulaužti lankstant.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 05 Vas 2013, 00:44
RPM
Ta medžiaga tai frikcinis andėklas, aušinimo grotelės puikiausiai tiesinasi su mediena ir guminiu plaktuku, kur labai prisiglaužiusios viena prie kitos padės plokščias atsuktuvas, bet tik jai sulenktos tik toje vietoje kur parodžiau ten dažniausiai jos ir linksta, kas dėl kitų vietų tai ta pati procedūra tik dar pakaitinus, tik nereikia pamiršt, kad kaintinamas aliuminis :lol: Sekmės darbuojantis prie variklio.

P.S Jau nekarta buvo sakyta forume net neprasidėi su Galvanta, Elonikoje ir žmonės mandagūs ir darbų kokybė žymiai geresnė. Kas dėl paruošimo tai kaip pasiklosi taip ir miegosi.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 08 Vas 2013, 21:23
jakovlevas
Manau, kad tikrai neverta žaisti ir perkniedinti Jums tos sankabos. Tų diskų yra kalnai, užklauskit forume, prie pirkimų-pardavimų skyriaus. Aš pats prieš metus pirkau du naujus diskus per forumą, berods 15lt mokėjau.
Jeigu jau užsispirsit, nuvažiuokit į Lytagrą prie oro uosto Vilniuj, ten kniedžių mačiau anąsyk, ir už protingą kainą. Gal kažką pritaikysit.

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Parašytas: 08 Vas 2013, 21:28
jakovlevas
Prieš išimdamas alkūninį, kai nuimsit dantračius, išsimatuokit tarpelį tarp alkūninio pradžios ir tos aliuminio dalies, "gitaros".
Lygiai taip pat atidžiai peržiūrėkit tepalo siurbliuko išdilimus. Štai: Система смазки skyriuje aprašyta: http://uraldnepr.ru/publ/1-1-0-67