Taip. Talkas padangų montavimui. Tik neranda pirkti savo mieste.
Termokembrikas yra kas kita.
Čia irgi laidams. Mačiau, Lemona turi, tik 6 kartus brangiau negu pas kiniecius. Tie, kas kartos šią operaciją, siulau pirkti šiek tiek plonesnį šarvą, nes jį sustūmus pastorėja.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
-
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
Beje, tą korbiuratoriaus drenažo skylę paliksit? Turiu karbą, kurioje plokštuma nušveista, bet čekai dažnai ją palieką restauruodami ir viskas veikia
-
- Forumietis
- Pranešimai: 877
- Užsiregistravo: 29 Kov 2011, 08:22
- Miestas: kauno raj
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
dar vis kali gaubtusaugism rašė:Dvi dienas taukšėjau, prilamdžiau keturis lapus, ir vijau viltį, kad "dabar tai jau gausis".
Trečią dieną atsipjoviau milimetrinės skardos, ir parodžiau tai, ko išmokau. Tegu jį perkūnas tokį darbą. Keturios valandos taukšėjimo, ir pusėtinas rezultatas. Dviem gaubtams - viena darbo diena kaip nieko. Norint greičiau, reikia įrankių. Minkšto pado, kelių rūšių plaktukų, angliškojo rato, na ir, aišku, įgūdžių visą prūdą.
https://youtu.be/0nx-ZW7Hlro
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
Net nesvajok.
Vienas gaubtas, t.y. viena pusė - visą dieną. Nuo proto nušokti galima. Ir galutinis rezultatas negarantuotas.
Vienas gaubtas, t.y. viena pusė - visą dieną. Nuo proto nušokti galima. Ir galutinis rezultatas negarantuotas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
Labai įdomi tema, ir sukelianti įvairius jausmus. Įdomūs sprendimai.
Kažin ar laikys ta virinta sankaba. Kažkada, prieš beveik 20 metų, turėjau Ryga-16, tai tie keturšakiai visai nelaikė. Variklis buvo Š-58. Tą mopedą kaimynas ir pardavė man dėl to kad negavo sankabos. Deltos netiko. Bandėm virint. Virintas subyrėjo beveik iškart. Važiuot irgi stengiausi gražiai. Po to sunkiai gavau tokį kokio reikėjo gerą. Bet greit nunešdavo tuos galiukus kur fiksuojasi arba išsiklibindavo tos kojelės. Tos sankabos spyruoklė daug stipresnė nei Deltos, atsimenu kaip sunku būdavo užspaust ir užfiksuot. O su Deltine spyruokle neveikdavo. Paskui neapsikentęs išmečiau tą variklį ir dėjau Deltos V-50. Surinkom su klasioku iš dviejų vieną gerą. Bet vistiek buvo pilna bėdų, daugiau stumdymo nei važinėjimo. Nuo to laiko net jokių variklių taisyt nebenoriu. Tie mopedai buvo grynas vargas. Visai kas kita motorinis. Po to važinėjau motoriniais ir lyginant su mopedu bėdų praktiškai nebuvo. Jei čia dar blogesni viduriai negu Š-58 tai užjaučiu. Nu bet Jawa, tai reik tikėtis kad pirma laida bus dar nesugadinta "tobulintojų". Linkiu kad važiuotų...
Klausimas dėl stopuko. Ar jis neturėtų būt juodas? Ar galėjo būt kevalas mopedo spalvos? Sudomino guminio paduko gamyba. Gal galima plačiau? Man teko gaminti paduką, bet paprastuoju būdu: iškerpu iš storesnės kameros (kokio Gaziko, traktoriaus ar pan.), išmušu skylamušiu skyles ir po to apšlifuoju gumos kraštus. O čia kažkaip išliejat, kad gaunasi ir tie kantai?
Kažin ar laikys ta virinta sankaba. Kažkada, prieš beveik 20 metų, turėjau Ryga-16, tai tie keturšakiai visai nelaikė. Variklis buvo Š-58. Tą mopedą kaimynas ir pardavė man dėl to kad negavo sankabos. Deltos netiko. Bandėm virint. Virintas subyrėjo beveik iškart. Važiuot irgi stengiausi gražiai. Po to sunkiai gavau tokį kokio reikėjo gerą. Bet greit nunešdavo tuos galiukus kur fiksuojasi arba išsiklibindavo tos kojelės. Tos sankabos spyruoklė daug stipresnė nei Deltos, atsimenu kaip sunku būdavo užspaust ir užfiksuot. O su Deltine spyruokle neveikdavo. Paskui neapsikentęs išmečiau tą variklį ir dėjau Deltos V-50. Surinkom su klasioku iš dviejų vieną gerą. Bet vistiek buvo pilna bėdų, daugiau stumdymo nei važinėjimo. Nuo to laiko net jokių variklių taisyt nebenoriu. Tie mopedai buvo grynas vargas. Visai kas kita motorinis. Po to važinėjau motoriniais ir lyginant su mopedu bėdų praktiškai nebuvo. Jei čia dar blogesni viduriai negu Š-58 tai užjaučiu. Nu bet Jawa, tai reik tikėtis kad pirma laida bus dar nesugadinta "tobulintojų". Linkiu kad važiuotų...
Klausimas dėl stopuko. Ar jis neturėtų būt juodas? Ar galėjo būt kevalas mopedo spalvos? Sudomino guminio paduko gamyba. Gal galima plačiau? Man teko gaminti paduką, bet paprastuoju būdu: iškerpu iš storesnės kameros (kokio Gaziko, traktoriaus ar pan.), išmušu skylamušiu skyles ir po to apšlifuoju gumos kraštus. O čia kažkaip išliejat, kad gaunasi ir tie kantai?
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
Vis ne išsitiesia rankos temos užbaigti. Nenoriu užbėgti už akių, bet mopedas jau nuvažiavo pirmuosius kilometrus. Apie įspūdžius kiek vėliau.
Stopukas mėlynas dėl to, kad visas mopedas važiavo į miltelinį dažymą, prieš tai šratavimas ir gruntavimas. Tiesiog, paruošimas prieš nudazant juodai.
Paduko gamyba. Nesu tikras, kad eiliškumas bus išlaikytas.
Stopukas mėlynas dėl to, kad visas mopedas važiavo į miltelinį dažymą, prieš tai šratavimas ir gruntavimas. Tiesiog, paruošimas prieš nudazant juodai.
Paduko gamyba. Nesu tikras, kad eiliškumas bus išlaikytas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
Kaip sekasi su projekto užbaigimu?
Ar bus mopedas registruojamas, o gal jau pavyko priregistruoti?![Mopedas :moped:](./images/smilies/5moped.gif)
Ar bus mopedas registruojamas, o gal jau pavyko priregistruoti?
![Mopedas :moped:](./images/smilies/5moped.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
Sveiki, projektas užbaigtas, pakurtas ir gražiai dirba. Man to buvo maža, ir aš pagaminau naujus gaubtus, su išpjovomis. Foto matyt nesurasiu ![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dėl registracijos labai nesivarginu. Registruoti reiktų tam, kad galėtum važiuoti. Aišku, pasirodys keista, bet man su juo važiuoti nejauku. Per daug pagarbos vertas daiktas. Tiesa, yra keletas dalykinių priežasčių. Pvz., pedalai man atrodo labai trapūs. Bijau juos minti, kad ko nors neprasukčiau, nenulaužčiau. Bėgių rankenėlė ir gazo rankenėlė tokios gležnos, kad baisu bėgius jungti. Užsispaudžia chamūtais, kuriuos vos perveržus - pokšt, ir nėra. Vienu žodžiu, mopedas gražiai surinktas, saugiau užklotas audeklu ir džiugina mano akį. Kaip ir daugelis latvių kolekcionierių, ruošiuosi jį parodyti visuomenei, bet į sąskrydžius vešiu priekabėlėje, saugiau supakuotą. Pakursiu, pavažiuosiu 0,5-2 km ir užtenka. Čia daiktas... t'sakant - ne važinėjimui![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://youtu.be/ALdJjZH1h58
![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dėl registracijos labai nesivarginu. Registruoti reiktų tam, kad galėtum važiuoti. Aišku, pasirodys keista, bet man su juo važiuoti nejauku. Per daug pagarbos vertas daiktas. Tiesa, yra keletas dalykinių priežasčių. Pvz., pedalai man atrodo labai trapūs. Bijau juos minti, kad ko nors neprasukčiau, nenulaužčiau. Bėgių rankenėlė ir gazo rankenėlė tokios gležnos, kad baisu bėgius jungti. Užsispaudžia chamūtais, kuriuos vos perveržus - pokšt, ir nėra. Vienu žodžiu, mopedas gražiai surinktas, saugiau užklotas audeklu ir džiugina mano akį. Kaip ir daugelis latvių kolekcionierių, ruošiuosi jį parodyti visuomenei, bet į sąskrydžius vešiu priekabėlėje, saugiau supakuotą. Pakursiu, pavažiuosiu 0,5-2 km ir užtenka. Čia daiktas... t'sakant - ne važinėjimui
![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://youtu.be/ALdJjZH1h58
-
- Forumietis
- Pranešimai: 68
- Užsiregistravo: 27 Lap 2016, 17:18
Re: Pirmasis tarybinis mopedas Riga1
![Labas :labas:](./images/smilies/hi.gif)
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)