Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
LTSR nuotraukose
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
Štai taip pokario metais Lietuvos kaimo žmonės vykdavo į ekskursijas. Kada ir kur daryta nuotrauka , neaišku, nes sunkvežimis naujutėlaitis, gal dar ir be numerių. Ant borto - užrašas "Peregon"
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo AWD 23 Bal 2007, 15:28, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
AWD rašė:Savo laiku LTSR buvo daug "kolchidų", ir dirbo jos ne pačius lengviausius darbus...Jonavos ATĮ KAZ-608 apie 1968-69 metus
"Kolchidos" dažnai buvo vadinamos "čiūdomis". Vyravo nuomonė, kad automobilis, nors ir turėdamas visus ZIL-130 agregatus, vistiek "traukdavo" daug prasčiau už ZILą. Gal taip ir buvo- aerodinamika nekokia.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
"Kolchidos" dažnai buvo vadinamos "čiūdomis". Vyravo nuomonė, kad automobilis, nors ir turėdamas visus ZIL-130 agregatus, vistiek "traukdavo" daug prasčiau už ZILą. Gal taip ir buvo- aerodinamika nekokia.[/quote]
Šoferiai lieka šoferiais - o palyginti pagrindinės pavaros perdavimo skaičių jiems ir į galvą neatėjo - pas KAZ i=7,63, pas ZiL - 130V i=6,97. Aišku, "zilas" važiavo greičiau...
Šoferiai lieka šoferiais - o palyginti pagrindinės pavaros perdavimo skaičių jiems ir į galvą neatėjo - pas KAZ i=7,63, pas ZiL - 130V i=6,97. Aišku, "zilas" važiavo greičiau...
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
AWD rašė:"Kolchidos" dažnai buvo vadinamos "čiūdomis". Vyravo nuomonė, kad automobilis, nors ir turėdamas visus ZIL-130 agregatus, vistiek "traukdavo" daug prasčiau už ZILą. Gal taip ir buvo- aerodinamika nekokia.
Šoferiai lieka šoferiais - o palyginti pagrindinės pavaros perdavimo skaičių jiems ir į galvą neatėjo - pas KAZ i=7,63, pas ZiL i=6,97. Aišku, "zilas" važiavo greičiau...[/quote]
Taigi, dėl perdavimo skaičiaus niekas galvos sau nesuko. O kitaip ir būti negalėjo- "Kolchidoms" kaip balniniams vilkikams buvo būtinas "lėtesnis" tiltas.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Diskusijų Dievas
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Nuotraukos
Šiauliai ir per aikšte visais varomais.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Nuotraukos
Žalias tiltas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Nuotraukos
LTSR pabaiga, ateina nauji laikai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.