Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

jakovlevas rašė:Prieš išimdamas alkūninį, kai nuimsit dantračius, išsimatuokit tarpelį tarp alkūninio pradžios ir tos aliuminio dalies, "gitaros".
Lygiai taip pat atidžiai peržiūrėkit tepalo siurbliuko išdilimus. Štai: Система смазки skyriuje aprašyta: http://uraldnepr.ru/publ/1-1-0-67


Dėkui Jakovlevai, kad nepašykšti patarimų mano projektėliui vis. :puiku:

Mielai nupirkčiau naujus diskus už tokia kainą. Net ir daugiau duočiau, bet nerandu. Kurį laiką žiūrinėju, klausinėju, tai net padėvėtų gerų nerandu. Būsiu dėkingas, jei kas pasiūlys.
Beje Fino g-vėj yra vienas naujas diskas (90Lt) ir viena "faniera" atskirai (~20Lt). Nu nelabai pigu sakyčiau. Keista pasirodė, kad ta kur faniera atskirai, tai ji gana stora (~4-5mm) o kur jau sukniedytas diskas ten plona (~2-3mm). Kai kur net kniedės pačiam paviršiui. Kaip turi būti iš tikro naujas diskas? Ar sukniedijus per storą "fanierą" nebus per kieta sankaba? O gal iš viso neišsiretins?

Čia maniškiai prikabinti. Kaip vertintumėt jų būklę?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

jakovlevas rašė:Prieš išimdamas alkūninį, kai nuimsit dantračius, išsimatuokit tarpelį tarp alkūninio pradžios ir tos aliuminio dalies, "gitaros".
Lygiai taip pat atidžiai peržiūrėkit tepalo siurbliuko išdilimus. Štai: Система смазки skyriuje aprašyta: http://uraldnepr.ru/publ/1-1-0-67


Tiesa sakant nelabai supratau apie ką čia :shock: Gaila, kad jau išardžiau viską. :-) . Bet paskaitinėsiu nuorodą. Ačiū.

Kaip teisingai turi buti su vožtuvais? Pas mane buvo sudėti 3 su įdubimais, 1 - lygus. Vienas iš jų didesnis (30nr. spėju, kad čia jau pritaikytas nuo kažko).
Ar yra skirtumas kur kokie vožtuvai stovi? Ta prasme gal skiriasi forma išmetimui ir pasiurbimui?
Kaip tas vožtuvas, pakirmijusiu paviršiumi (foto apvestas)? Ar keisti jį ar dar 100 metų jis laikys pritekintas ir prišveistas?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

SANKABA: Jeigu ta frikcinė medžiaga nekliba, ir jeigu nekliba ta dalis, į kurią maunasi greičių dėžės velenas, tai aš, būdamas jūsų vietoje, palikčiau tuos frikcinius diskus ramybėje nuvalęs rūdis. Reikia ten žiūrėti pagal knygą jų leidžiamą susidėvėjimą (mm).
VOŽTUVAI: Berods tik K650 ir pirmieji MT9 turi vienodus visus vožtuvus. Dabar pas jus bus jau taip: didesni ir su įdubimu yra įsiurbimo vožtuvai, mažesni (ir, berods, lygūs, bet ne visada) - išmetimo. Pažiūrėkit ar vožtuvo kantukas nėra arštrus, t.y. ar užtenka mėsos pritrynimui.
Man, kaip mechanikui mėgėjui, labai padeda youtiubė: http://www.youtube.com/watch?v=8NjMph_IX2c

Bet visų svarbiausia, ar tie vožtuvai nekliba kreipiančiosiose įvorėse. Štai paskutinėje nuotraukoje, antras iš kairės vožtuvas, kotelis matosi kreivai ėjo... Jeigu ieškosit naujų, būtinai ieškokit su KMZ emblemomis (apibraukta). Kartais būna, kad iš kokio traktoriaus vožtuvo juos ištekina ir parduoda kaip originalius.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

Praėjusią vasarą Fino g. originalus vožtuvų komplektas buvo 80lt kreipiančiosios dar 40Lt. Gal kolegos (pvz Evris), kurie vyks į Kijevą karts nuo karto, padėtų gauti ką pigiau.
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė boolidas »

Pirkti ka nors Fino gatves parduotuveje reiskia isleisti 3kartus daugaiu nei gali gauti kitur. Ten daliu kainos kosmines, verta nebent tada kai labai labai reikia. Antkainis ten 200%.
868338514
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Šiandien pravažinėjau Vilnių su alkūniniu. Iš pradžių apskambinau įvairias firmas, kurie užsiima šlifavimais, vožtuvais ir t.t. Lyg ir sakė patikrintų Asveloj. Nusivežiau - nieko panašaus. Bet malonus priėmėjas buvo, papasakojo ką jie gali šiaip padaryt. :) . Apskambinau visus žinotus moto meistrus. Tai vienas žymesnis meistras sakė dnepr'o alkūninis apskritai nesibalansuoja. Kiti sakė, jog darosi, bet neturi tam sąlygų. :?:

Galiausiai užvažiavau pasiskambinęs į Vikrus Naugarduko gvėj. Atėjo malonus meistras. Sako tai einam į cechą ir pasižiūrėsim. Sako daug tvarkę ir tikrinę dnepr, ural alkūninių. Užsidėjo ant nesudėtingo stenduko su matuokle. Prasuko iš abiejų pusių. Šiek tiek mušimas yra, bet ten mikronų reikalas. Sako tikrai dėl to viskas OK. Pažiūrėjo švaistiklius, pirštus, tepimo kanalus. Išvada - alkūninis OK. Dar net davė šplintas 4 užkalt ant švaistiklio varžtų, nes nebuvo. Paprašė 20Lt, bet turėjau smulkiais tik 10, tai ir OK buvo. :) .

Šiaip kokie vožtuvų, lizdų pratekinimai ten nepigiai daromi, bet visumoje personalas malonus ir daug ką galima ten pasidaryt.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė boolidas »

Cia ne alkuninio subalansavimas , o sucentravimas. Kad asiu centrai sutaptu . Subalansuoti alkunini velena gerokai sudetingiau, nes norint padaryti, kad aljuninis neturetu musimo reik balansuot viska kruvoj, na su dnepro alkuniniu paprasciau, nes sveistikliai lengvai nusiima ir subalansavus alkunini bei susverus tiksliai svaistiklius, sulyginys svorius, butu gan neblogas rezultats, manau.
868338514
Coolguy981
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 16 Sau 2012, 02:36

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Coolguy981 »

O tai kaip vyksta tada tas balansavimas, jei čia tik centravimas?
Perku ш ir д mopedų variklių detales.
viewtopic.php?f=57&t=54167
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė boolidas »

Subalansuot reiskia atitaikyt vienodai pagal sori visas dalis, kad nebutu vibraciju ir panasiai. Tai galima padaryti darnt bandymus ir tikrinant su specialiais prietaisais. T. Y keliant apsukas ir ziurint ar yra vibracija, musimas, ir tik kai alkuninis yra idealiai subalansuota ir sucentruotas pasiekiamas geriausias variklio nasumas ir paikimumas. Kazkas tokio. Realiai niekada nedariau. Paaiskinau kaip zinau.
868338514
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

sutinku, kad ir technikoje tobulumui ribų nėra. galima centruot, balansuot iki idealumo. tik tiek, kad gal ne tokiai technikai. čia juk lėtaeigis kaimietiškas motociklas su priekaba. :) .

sprendžiu klausimą dėl guolių. norėčiau paklausti Jūsų. turiu 3 parduotuvių pasiūlymus. visi savaip įdomūs.

1 - pagrindinės pozicijos GPZ (Rusija) sako atseit senų atsargų. atitinka žymėjimai idealiai pagal katalogą. ~100Lt. Kainų lygis - panašu į slovakiškų ZVL, maždaug dvigubai brangesni nei nauji rusiški VBF.

2 - dominuoja NACHI (Japonija). reikėtų lupinėti uždengimus. ~200Lt. dvigubai brangesni nei GPZ.

3 - dominuoja FAG (Vokietija). ~300Lt. 3,4 kartus brangesni nei GPZ.

Iš esmės 1 variantas tai yra tai kas skirta šitam moto. Tai stovėjo visą jo amžių ir neradau nei vieno subyrėjusio. Kiek tikėt, kad tai dar sovietinė gamyba - nežinau. Dėl NACHI ir FAG vardo klausimų nekyla. Tik ar verta?

Ką dedat į opozitus jūs? Gal turit patirties su aukščiau minėtais guoliais?

P.S. Prikabinu guolių sąrašą iš katalogo. Gal ateity kažkam remontuojant pravers.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/