Mano CADILLAC FLEETWOOD 6,4L - 1959m.
CHEVROLET CORVETTE C3 5,7L -1977m.
Laukia
Batsiuvys be batų
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Amerikietisku auto savininkams
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 84
- Užsiregistravo: 10 Lap 2006, 15:51
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 120
- Užsiregistravo: 27 Spa 2006, 11:51
- Miestas: Vilnius
Minde.r rašė:Gal kolegos amerikonų savininkai turi informacijos apie žibintų pritaikymą Europos standartams? Pagrinde domina priekinės faros sklaidos pakeitimas, gal kas nors daro, gal kas turi idėjų kaip padaryt?
Būsiu visiems dėkingas už vertingą informaciją...
Jei automobilis pagamintas seniau, nei pries 30 metu, zibintu pritaikyti Europos standartams nereikia. "Sviezesniu" oldtimeriu is US savininkai gal pakomentuotu, ka daryti, jei automobilis nepatenka i sia kategorija
1968 m. Corvette, 427
1973 m. Corvette, 454
1973 m. Corvette, 454
-
- Forumietis
- Pranešimai: 84
- Užsiregistravo: 10 Lap 2006, 15:51
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
Minde.r rašė:Nu maniškis amerikonas nėra "oldtimeris", bet gal kas nors visgi parašys ką nors naudingo tų prakeiktų žibintų tema. Jau labai nervas ima kai 5 mėnesius negaliu technikinės praeit...
Reikia perdaryt lempas. Darbas nesudėtingas, bet reikia nemažai laiko. Kai reikėjo buvau susiradęs žmogų kuris tuo užsiėma bet dabar niekaip numerio nerandu.
Principas toks : (aišku būtų lengviau žinot konkrečią auto markę) gale, vietoj užpakalinės eigos lempučių įsuki oranžines ir ant jų permeti rėlę. Tuomet nebelieka užpakalinės eigos lempos, ją dedi naują po buferiu ar dar kur (kai praieni technikinę vėl nusiimi, kad vaizdo negadintų). Štai ir visas darbas. Jei kabinėsis dėl visada degančių oranžinių gabaritų priekyje, tai taip pat išspendžiama pakeičiant (arba ne, priklausomai nuo modelio) rėlę.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
Minde.r rašė:Nu maniškis amerikonas nėra "oldtimeris", bet gal kas nors visgi parašys ką nors naudingo tų prakeiktų žibintų tema. Jau labai nervas ima kai 5 mėnesius negaliu technikinės praeit...
O tai atitikties sertifikato neturi ?
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Pofka1 rašė:Minde.r rašė:Nu maniškis amerikonas nėra "oldtimeris", bet gal kas nors visgi parašys ką nors naudingo tų prakeiktų žibintų tema. Jau labai nervas ima kai 5 mėnesius negaliu technikinės praeit...
Reikia perdaryt lempas. Darbas nesudėtingas, bet reikia nemažai laiko. Kai reikėjo buvau susiradęs žmogų kuris tuo užsiėma bet dabar niekaip numerio nerandu.
Principas toks : (aišku būtų lengviau žinot konkrečią auto markę) gale, vietoj užpakalinės eigos lempučių įsuki oranžines ir ant jų permeti rėlę. Tuomet nebelieka užpakalinės eigos lempos, ją dedi naują po buferiu ar dar kur (kai praieni technikinę vėl nusiimi, kad vaizdo negadintų). Štai ir visas darbas. Jei kabinėsis dėl visada degančių oranžinių gabaritų priekyje, tai taip pat išspendžiama pakeičiant (arba ne, priklausomai nuo modelio) rėlę.
Dėl galinių tai viskas aišku. Bet klausimas buvo apie priekinių žibintų šviesos pluošto sklaidą.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 84
- Užsiregistravo: 10 Lap 2006, 15:51
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
Ojojoi, tokios gyvos temos turbut seniai cia nebuvo.
kalbant apie zibintus. sudetinga tada, kai modelis buvo tik USA rinkai skirtas. jei buvo eksportuojamas - detales surasti galima. priesingu atveju galima ieskoti analogu lempu (TA praeiti arba su visam) pvz apvalios lempos kaskodel pas dauguma modeliu (bent jau japonu) ejo tokio paties dydzio. labai keista - mano mazdai lempos tokios pat kaip VAZ 2106, arba pvz BMW E30 E34. keistoka bet TA išsisukti galima.
Kalbant apie amerikonus automobilius aišku viena - netaupė jie kuro, todėl nebuvo reikalo gaminti galingus, ekonomiškus mažalitražius variklius.
Tokia kultūra, toks gyvenimo stilius, dar ir šiandien dažnas amerikietis mašinoje vežasi pusė savo daiktų.
Japonija kur ekologija labai seniai kirto per emisijas jau seniai didžiuojasi 1,8-2,0 varikliais kurių galingumas (bet ne Nm) viršyja amerikos sunkvežimių variklius.
man lygiai vienodai žavūs japonų zum zum ir USA kliur kliur kliur.
čia kažkas sake kad žavi V8 tikslus darbas. man kaip tik klausiantis laisvais sūkiais dirbančio V8 atrodo, kad ten chaosas ir tik paspaudus gaza visi arkliai sustoja į vieną eilę.
kalbant apie zibintus. sudetinga tada, kai modelis buvo tik USA rinkai skirtas. jei buvo eksportuojamas - detales surasti galima. priesingu atveju galima ieskoti analogu lempu (TA praeiti arba su visam) pvz apvalios lempos kaskodel pas dauguma modeliu (bent jau japonu) ejo tokio paties dydzio. labai keista - mano mazdai lempos tokios pat kaip VAZ 2106, arba pvz BMW E30 E34. keistoka bet TA išsisukti galima.
Kalbant apie amerikonus automobilius aišku viena - netaupė jie kuro, todėl nebuvo reikalo gaminti galingus, ekonomiškus mažalitražius variklius.
Tokia kultūra, toks gyvenimo stilius, dar ir šiandien dažnas amerikietis mašinoje vežasi pusė savo daiktų.
Japonija kur ekologija labai seniai kirto per emisijas jau seniai didžiuojasi 1,8-2,0 varikliais kurių galingumas (bet ne Nm) viršyja amerikos sunkvežimių variklius.
man lygiai vienodai žavūs japonų zum zum ir USA kliur kliur kliur.
čia kažkas sake kad žavi V8 tikslus darbas. man kaip tik klausiantis laisvais sūkiais dirbančio V8 atrodo, kad ten chaosas ir tik paspaudus gaza visi arkliai sustoja į vieną eilę.
mazda 929>RX4 coupe 1975
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas