Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1386
- Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
- Miestas: Miestas nepridėtas
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Pas save dėjau FAG bet manau nereikia tokių brangių, rusiški gal ir nelabai verta na žiūrint kiek tu važiuosi, jei jie dabar gaminti tokios kokybės nebus kaip buvo ankstesni,dėčiau japoniškus manau.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 31 Geg 2007, 16:39
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Deciau rusiskus, vistiek su tuo motociklu kasdien nevazinesi, o kiek vazinesi tau tu guoliu uzteks per akis.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 189
- Užsiregistravo: 27 Gru 2011, 11:17
- Miestas: Kretinga
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Esu šiek tiek dirbęs guolių parduotuvėje, šiek tiek SKF servize. Iš patirties galiu pasakyti, kad tiek GPZ, tiek CX, tiek Craft guoliams niekas niekada neduoda jokios garantijos (matyt dėl jų kontrolės sistemos). Pirkėjams rekomndacija būdavo paprasta: jegu tai neatsakingas mazgas (kaip pvz.: pramonės įrengimai) ir guoliai lengvai keičiami - dėk pigiausius guolius ir vargo nematysi (net jei jų tarnavimo trukmė trumpesnė).
Aš asmeniškai dėjau visur FAG guolius, nes daugiau neplanuoju ardyti variklio...
Bet reikia atkreipti dėmesį į tai kaip guolis montuojamas, pvz.: jeigu jis ant veleno presuojamas - turi būti su C3 žymėjimu (padidintas guolio laisvumas, kuris užpresavus ant veleno dingsta), taip pat svarbu teisingai montuoti guolius į vietą, ką rusiškai technikai kartais gan sudėtinga padaryti...
Aš asmeniškai dėjau visur FAG guolius, nes daugiau neplanuoju ardyti variklio...
Bet reikia atkreipti dėmesį į tai kaip guolis montuojamas, pvz.: jeigu jis ant veleno presuojamas - turi būti su C3 žymėjimu (padidintas guolio laisvumas, kuris užpresavus ant veleno dingsta), taip pat svarbu teisingai montuoti guolius į vietą, ką rusiškai technikai kartais gan sudėtinga padaryti...
CZ 455-05 "DE LUX"
-
- Naujokas
- Pranešimai: 14
- Užsiregistravo: 10 Vas 2013, 16:19
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Sv. Seku jau nepirma proekta kas liecia motociklus Dnepr. Ipac ju varikliu gedimus. Na lyg nieko tokio, varikliai kaip varikliai. Viskas priklauso nuo variklio surinkimo ir eksplotacijos ipatybiu. Gal kas gali konkreciau apibudinti siu motociklu silpnas vietas. Tipo del ko jie sudas Mat pagrinde atsiliepimai ne kokie.
Pac turiu MT.11. 88.m.
Iki siol su juo problemu kaip ir nebuvo. Aisku vazinejau su juo labai mazai. Jo rida 8000.km. Aisku pirkau ji ne nauja. As 3-cias seimininkas. Stovis is 10.balu 9.
Siemet ketinu su juo isvaziuoti i ilga kialione, zinoma su manta ir ekipazu. Apkrovu bus.
I ka reiktu labiausei kreipti demiasi. Del ko siu motociku taip nevertina.
Pac turiu MT.11. 88.m.
Iki siol su juo problemu kaip ir nebuvo. Aisku vazinejau su juo labai mazai. Jo rida 8000.km. Aisku pirkau ji ne nauja. As 3-cias seimininkas. Stovis is 10.balu 9.
Siemet ketinu su juo isvaziuoti i ilga kialione, zinoma su manta ir ekipazu. Apkrovu bus.
I ka reiktu labiausei kreipti demiasi. Del ko siu motociku taip nevertina.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 14
- Užsiregistravo: 10 Vas 2013, 16:19
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Sv. Seku jau nepirma proekta kas liecia motociklus Dnepr. Ipac ju varikliu gedimus. Na lyg nieko tokio, varikliai kaip varikliai. Viskas priklauso nuo variklio surinkimo ir eksplotacijos ipatybiu. Gal kas gali konkreciau apibudinti siu motociklu silpnas vietas. Tipo del ko jie sudas Mat pagrinde atsiliepimai ne kokie.
Pac turiu MT.11. 88.m.
Iki siol su juo problemu kaip ir nebuvo. Aisku vazinejau su juo labai mazai. Jo rida 8000.km. Aisku pirkau ji ne nauja. As 3-cias seimininkas. Stovis is 10.balu 9.
Siemet ketinu su juo isvaziuoti i ilga kialione, zinoma su manta ir ekipazu. Apkrovu bus.
I ka reiktu labiausei kreipti demiasi. Del ko siu motociku taip nevertina.
Pac turiu MT.11. 88.m.
Iki siol su juo problemu kaip ir nebuvo. Aisku vazinejau su juo labai mazai. Jo rida 8000.km. Aisku pirkau ji ne nauja. As 3-cias seimininkas. Stovis is 10.balu 9.
Siemet ketinu su juo isvaziuoti i ilga kialione, zinoma su manta ir ekipazu. Apkrovu bus.
I ka reiktu labiausei kreipti demiasi. Del ko siu motociku taip nevertina.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
serghio rašė:Esu šiek tiek dirbęs guolių parduotuvėje, šiek tiek SKF servize. Iš patirties galiu pasakyti, kad tiek GPZ, tiek CX, tiek Craft guoliams niekas niekada neduoda jokios garantijos (matyt dėl jų kontrolės sistemos). Pirkėjams rekomndacija būdavo paprasta: jegu tai neatsakingas mazgas (kaip pvz.: pramonės įrengimai) ir guoliai lengvai keičiami - dėk pigiausius guolius ir vargo nematysi (net jei jų tarnavimo trukmė trumpesnė).
Aš asmeniškai dėjau visur FAG guolius, nes daugiau neplanuoju ardyti variklio...
Bet reikia atkreipti dėmesį į tai kaip guolis montuojamas, pvz.: jeigu jis ant veleno presuojamas - turi būti su C3 žymėjimu (padidintas guolio laisvumas, kuris užpresavus ant veleno dingsta), taip pat svarbu teisingai montuoti guolius į vietą, ką rusiškai technikai kartais gan sudėtinga padaryti...
Zmogus apie alkūninius velenus ir guolius pasake grina tiesa.
P.S. Jei variklis nevirsija 5000 apsisukimu, galima guoli dėti ir su mažesniu laisvumu, nei C3.
P.S.S. Pamiršk tuos rusiškus guolius, nepagailek '' fanieros'' FAG'ams.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Gal galima sužinoti alkūninio veleno nuokripi mikronu į šoną?
P.S. forumietis '' Bolidas'' teisus, čia patikrino alkūninio veleno centrą, Bet ne balansavimą.
P.S.S. viršitas leistinas alkūninio veleno centro nuokripis, turi neigiama poveiki guoliams, taip pat atsiras vibracijos, bet cia jau prie aukstu variklio apsuku.
P.S.S.S. Beje tas stendas ( nuotraukoje ), matuoti alkūniniams velenams, gali turėti ir paklaidą ( negarantuoju, tik sakau iš savo atliktu pirmu buvsiu darbu ). Teko rimtesni prietaisa isigyti siam reikalui.
P.S. forumietis '' Bolidas'' teisus, čia patikrino alkūninio veleno centrą, Bet ne balansavimą.
P.S.S. viršitas leistinas alkūninio veleno centro nuokripis, turi neigiama poveiki guoliams, taip pat atsiras vibracijos, bet cia jau prie aukstu variklio apsuku.
P.S.S.S. Beje tas stendas ( nuotraukoje ), matuoti alkūniniams velenams, gali turėti ir paklaidą ( negarantuoju, tik sakau iš savo atliktu pirmu buvsiu darbu ). Teko rimtesni prietaisa isigyti siam reikalui.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Voldemaras1975 rašė:Sv. Seku jau nepirma proekta kas liecia motociklus Dnepr. Ipac ju varikliu gedimus. Na lyg nieko tokio, varikliai kaip varikliai. Viskas priklauso nuo variklio surinkimo ir eksplotacijos ipatybiu. Gal kas gali konkreciau apibudinti siu motociklu silpnas vietas. Tipo del ko jie sudas Mat pagrinde atsiliepimai ne kokie.
Pac turiu MT.11. 88.m.
Iki siol su juo problemu kaip ir nebuvo. Aisku vazinejau su juo labai mazai. Jo rida 8000.km. Aisku pirkau ji ne nauja. As 3-cias seimininkas. Stovis is 10.balu 9.
Siemet ketinu su juo isvaziuoti i ilga kialione, zinoma su manta ir ekipazu. Apkrovu bus.
I ka reiktu labiausei kreipti demiasi. Del ko siu motociku taip nevertina.
Variklis važiuos, jei teisingai sureguliuotas, pažiūrėkit, kad sankabos varžtai neatsisuktų ir kad atsarginiuose ratuose dar būtų šlicų. Manau, kad po tos ilgos kelionės žinosit visas problemas ir galėsit čia mum parašyt forume. O geriausia važiuokit ir mažiau klausykit visų siaubo istorijų.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
jakovlevas rašė:Voldemaras1975 rašė:Sv. Seku jau nepirma proekta kas liecia motociklus Dnepr. Ipac ju varikliu gedimus. Na lyg nieko tokio, varikliai kaip varikliai. Viskas priklauso nuo variklio surinkimo ir eksplotacijos ipatybiu. Gal kas gali konkreciau apibudinti siu motociklu silpnas vietas. Tipo del ko jie sudas Mat pagrinde atsiliepimai ne kokie.
Pac turiu MT.11. 88.m.
Iki siol su juo problemu kaip ir nebuvo. Aisku vazinejau su juo labai mazai. Jo rida 8000.km. Aisku pirkau ji ne nauja. As 3-cias seimininkas. Stovis is 10.balu 9.
Siemet ketinu su juo isvaziuoti i ilga kialione, zinoma su manta ir ekipazu. Apkrovu bus.
I ka reiktu labiausei kreipti demiasi. Del ko siu motociku taip nevertina.
Variklis važiuos, jei teisingai sureguliuotas, pažiūrėkit, kad sankabos varžtai neatsisuktų ir kad atsarginiuose ratuose dar būtų šlicų. Manau, kad po tos ilgos kelionės žinosit visas problemas ir galėsit čia mum parašyt forume. O geriausia važiuokit ir mažiau klausykit visų siaubo istorijų.
Auksiniai zodziai.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Atsakant į kelis ankstesnius klausimus ir tęsiant temą. :) .
Alkūninio galų nuokrypis, jei neklystu buvo iki 0,2mm.
Dėl Dnepr'u nepatikimumo daug sklando atsiliepimų. Ir šiame forume daug prirašyta koks tai Š gabalas. . Net pirmas mano postas buvo su ta nuomone parašytas. Tik nesuprantu kaip maniškis nuvažiavo 14.000km. Jei kaip kažkas rašė "iki šokių-atgal ir subyrėdavo variklis" tai teoriškai turėjo būti remontuotas kokius 300 kartų. :) . Bet kuriuo atveju kalbose kažkiek tiesos turi būti. Blogiausiu atveju, jei nesusitarsiu su saviškiu, truks kantrybė, tai temą keisim į perdarytas Dnepr'as. :))) . O kol kas bent dėkui keliems forumiečiams, kurie palieka vilties, jog ir Dnepr'as gali važiuoti.
Ačiū išsakiusiems nuomonę ir padėjusiems apsispręsti dėl guolių. Pasirinkau dominuojančius - NACHI (JAP). Aišku kelios pozicijos yra ir kitų gamintojų, nes paprasčiausiai jų negamina. Teks nulupinėti uždengimus. Nežinau tik ar reikia išplauti gamyklinį solidolą prieš montuojant. Ar neužkiš kokių tepimo kanalų susimaišęs su tepalu variklyje?
Pirkau Alba Servis. Palikau 304Lt. Jei kažkas ieškosit originalių GPZ - Panevėžy, Alksnis turėjo beveik visas pozicijas iš senų atsargų.
Alkūninio galų nuokrypis, jei neklystu buvo iki 0,2mm.
Dėl Dnepr'u nepatikimumo daug sklando atsiliepimų. Ir šiame forume daug prirašyta koks tai Š gabalas. . Net pirmas mano postas buvo su ta nuomone parašytas. Tik nesuprantu kaip maniškis nuvažiavo 14.000km. Jei kaip kažkas rašė "iki šokių-atgal ir subyrėdavo variklis" tai teoriškai turėjo būti remontuotas kokius 300 kartų. :) . Bet kuriuo atveju kalbose kažkiek tiesos turi būti. Blogiausiu atveju, jei nesusitarsiu su saviškiu, truks kantrybė, tai temą keisim į perdarytas Dnepr'as. :))) . O kol kas bent dėkui keliems forumiečiams, kurie palieka vilties, jog ir Dnepr'as gali važiuoti.
Ačiū išsakiusiems nuomonę ir padėjusiems apsispręsti dėl guolių. Pasirinkau dominuojančius - NACHI (JAP). Aišku kelios pozicijos yra ir kitų gamintojų, nes paprasčiausiai jų negamina. Teks nulupinėti uždengimus. Nežinau tik ar reikia išplauti gamyklinį solidolą prieš montuojant. Ar neužkiš kokių tepimo kanalų susimaišęs su tepalu variklyje?
Pirkau Alba Servis. Palikau 304Lt. Jei kažkas ieškosit originalių GPZ - Panevėžy, Alksnis turėjo beveik visas pozicijas iš senų atsargų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.