Puslapis 923

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 08 Rgs 2018, 21:40
kęstutis
Surinkti ir nudažyti priekiniai amortizatoriai.

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 08 Rgs 2018, 22:09
kęstutis
Išardytas galinis tiltas. Ką buvo galima - smėliuota, kitos dalys šveistos vėliniu šepečiu.Pakeisti amortizatorių selinblokai.
DSC08894.JPG
DSC08919.JPG
DSC08927.JPG
DSC08956.JPG
DSC09003.JPG
DSC08929.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 08 Rgs 2018, 22:22
kęstutis
Per galinį reduktorių buvo pribėgę į kardano apsauginį vamzdį tepalo. Nors ten jo neturi būti nes stovi tepimo taškas. Na maniau kad rasiu blogą riebokšlį. Bet išardžius radau ten fibrą ir ji kaip nauja. Apsauginis dangtelio guminis žiedas taip pat geras. Tai net nežinau :shock: kaip tas tepalas kardane atsiranda :galvoti: Na galvoju renkant ten papildomai ir riebokšlį pastatyti.
DSC08961.JPG
DSC08980.JPG
DSC08982.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 08 Rgs 2018, 22:28
kęstutis
Fibra.
DSC09024.JPG
DSC09025.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 13 Rgs 2018, 09:22
kęstutis
Smėliuota ir gruntuota priekinio tilto dalys ir galinės spyruoklės.
DSC08776.JPG
DSC08802.JPG
DSC08804.JPG
DSC08803.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 15 Rgs 2018, 18:22
kęstutis
Renkamas galinis tiltas. Supirkti pusašių riebokšliai, guoliai pusašių ir galinio reduktoriaus slieko, bei papildomas riebokšlis reduktoriui.
Susidūriau su įdomiu faktu apie guolius. Reduktoriaus slieko guoliai yra 7305 ir 7306 (rutuliniai - atraminiai ir veržiami). Ieškant parduotuvėse kiša kūginius su užrašais 30305 ir 30306 - neva tas "7" reiškia kūgį, o kad parašyta vietoje 7 - 30 tai kitas žymėjimas atitinkantis europinius standartus. Matmenys atitinka , bet konstrukcija ne. Tačiau specializuotuose parduotuvėse radau ko reikia ir jie su žymėjimu "7". Renkant reduktoriaus vietą per kurią gali patekti tepalas į kardaną, pastačiau naują sandarinimo žiedą, išbandžiau ar prispaus fibrą (dangtelis pakilęs prie fibros, veržiant kardaną jis susivienodins su korpusu ir tiek prispaus fibrą). Na ir papildomai pastačiau riebokšlį , kad jei fibra praleis, riebokšlis sulaikys.
DSC09022.JPG
DSC09029.JPG
DSC09031.JPG
DSC09047.JPG
DSC09043.JPG
DSC09048.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 16 Rgs 2018, 19:34
kęstutis
Pagamintos tarpinės, renkamas tiltas toliau....
DSC09051.JPG
DSC09053.JPG
DSC09056.JPG
DSC09061.JPG
DSC09059.JPG
DSC09069.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 18 Rgs 2018, 07:42
kęstutis
Varžtus valau su vieliniu diskiniu šepečiu.
DSC09075.JPG
DSC09077.JPG
DSC08936.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 18 Rgs 2018, 08:04
Vima
Keliose nuotraukose aukščiau buvo nufotografuota kardano nuotrauka. Kaip suprantu dešinėje yra kardano velenas, o kairėje jo apsauga? Labai įdomus sprendimas. Čia to laikmečio "išmislas" ar tik šio modelio? Ir kaip tada jis jungiasi prie greičių dėžės? per kryžmę tikriausiai?

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 19 Rgs 2018, 09:08
kęstutis
Manau toks kardano principas tai to laikmečio konstrukcija daugeliui, nes ir pas mano Reno 1950m toks pat. Net nežinau ar toks konstrukcinis sprendimas geras. Sujungimui ten nepatogus priėjimas, tačiau besisukančio veleno apačioje nesimato (neapvynios žoles važiuojant per nepjautą pievą :D ).Jungtis tik per vieną kryžmę ir tokį šarnyrą kardano gale. Be to, tilto padėtis kad važiuojant nelakstytų galinis tiltas pirmyn ir atgal laiko kardano tas apsauginis vamzdis susijungdamas su greičių dėže per tą bumbulą ir kažkiek spyruoklės. Kad tiltas nelakstytų į šonus laiko viena traukė ir amortizatoriai.
224.JPG
225.JPG
c-26e-001-001.jpg