Puslapis 1012

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 19 Vas 2015, 23:31
feisas
SIUNCIU REKOMENDACIJAS , :)

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 20 Vas 2015, 08:16
Dainys16
dar turiu vieną klausimą: ar verta registruoti šią pannonią kaip istorinį motociklą? :?

kokie būtų privalumai tokio statuso ar nelabai verta, tik veltui pinigų išmetimas, ir dar jeigu vertintų, tai dar kažin ar duotų mano Pannoniai tokį statusą? :galvoti: :)

dėkoju išanksto už komentarus :labas:

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 20 Vas 2015, 08:18
Dainys16
feisas rašė:SIUNCIU REKOMENDACIJAS , :)


dėkui labai už rekomendacijas :)

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 20 Vas 2015, 10:51
kęstutis
Galiu parašyti tik savo nuomonę.
Registruoti transporto priemonę kaip istorinę vertybę - tai Jūsų darbo kokybės ir prestižo reikalas. Manau tai kiekvieno restauratoriaus darbo tikslas - gauti darbo įvertinimą.
Manau to siekti reikėtų , tik darant šį žingsnį reikėtų pažiūrėti kiekvienam savikritiškai - ar tikrai mano transporto priemonė originaliai išlikusi ar idealiai atrestauruota, kad galėtų būti pripažinta ISTORINE vertybe.
Yra vertintojų komisijos kurios tai įvertina.

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 21 Vas 2015, 11:14
feisas
kęstutis rašė:Galiu parašyti tik savo nuomonę.
Registruoti transporto priemonę kaip istorinę vertybę - tai Jūsų darbo kokybės ir prestižo reikalas. Manau tai kiekvieno restauratoriaus darbo tikslas - gauti darbo įvertinimą.
Manau to siekti reikėtų , tik darant šį žingsnį reikėtų pažiūrėti kiekvienam savikritiškai - ar tikrai mano transporto priemonė originaliai išlikusi ar idealiai atrestauruota, kad galėtų būti pripažinta ISTORINE vertybe.
Yra vertintojų komisijos kurios tai įvertina.

pykit , nepykit dekit padangas nors ir kamazo :labas:

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 15 Geg 2015, 13:11
Dainys16
Keletas naujesnių nuotraukų :)))

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 21 Geg 2015, 16:19
Dainys16
na štai, pagaliau Pannoniai sutvarkyti visi formalumai, kurie reikalingi, kad būtų galima laisvai eksplotuoti kelyje :)))

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 09 Bir 2015, 21:46
Dainys16
Klausimėliai:

1. Koks dantų skaičius priekinės žvaigždutės turi būti pannoniai su lopšeliu? :moped:

2. Kokia turi būti žvakė, girdėjau kad A23 turi būti, iš kur tokių gauti? Dabar 11 rusišką naudojų, bet kai motoras normaliai užkaista, po to su kojele negaliu užvesti... :galvoti: Kitą pakeičiu ir tada brunkšt iš pirmo karto užsiveda :)

Dėkui. :labas:

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 10 Bir 2015, 09:52
Raimis
Dėl žvakių tai ir man pradžioj buvo tokia situacija. Karštas nesivesdavo. Kolega iš Latvijos rekomendavo vežiotis purkštuvėlį su vandeniu ir ataušinti cilindrą, jei po važiavimo įkaitusį reikia tuoj užvesti. Dariau ir taip. Paskui įsukau žvakę A23 ir porą sezonų laikė be problemų, nereikėdavo to aušintuvo. Šiemet kažkaip vėl pradėjo karštas nelabai vestis, kartais šaudavo per išmetimą. Pakeičiau žvakę į DENSO su kaitriniu skaičiumi 20. Reikėtų 24 arba 22, bet negavau. Kol kas lyg ir gerai. Žiūrėsim, kaip bus.

Re: Pannonia T1 1961m. remontas

Parašytas: 10 Bir 2015, 12:44
Dainys16
Raimis rašė:Dėl žvakių tai ir man pradžioj buvo tokia situacija. Karštas nesivesdavo. Kolega iš Latvijos rekomendavo vežiotis purkštuvėlį su vandeniu ir ataušinti cilindrą, jei po važiavimo įkaitusį reikia tuoj užvesti. Dariau ir taip. Paskui įsukau žvakę A23 ir porą sezonų laikė be problemų, nereikėdavo to aušintuvo. Šiemet kažkaip vėl pradėjo karštas nelabai vestis, kartais šaudavo per išmetimą. Pakeičiau žvakę į DENSO su kaitriniu skaičiumi 20. Reikėtų 24 arba 22, bet negavau. Kol kas lyg ir gerai. Žiūrėsim, kaip bus.



Dėkui, reiks tada nusipirkti žvakę pagal Jūsų rekomendacijas, tikiuosi, kad bus geriau :) :moped: