Puslapis 11

Klausimas del ZAZ 968M eksploatacijos ir remonto

Parašytas: 17 Lie 2016, 18:00
Tadaz
Sveiki, kaip ir naujokas šitame forume, daug metu buvau skaitytojas :)
Kita savaitgalį parsivarau ZAZ 968M, būkle 1 savininko visa gyvenimą, rida 60 000km, neeksplotuotas apie 4 metai. Savininkas teigia kad bloga karbiuratoriaus membrana. Gal yra kažkokiu sprendimu kaip ją pasigaminti, pritaikyti?
Kitas klausimas kaip su kuru, ar galima pilti 95?

Re: Klausimas del ZAZ 968M eksploatacijos ir remonto

Parašytas: 17 Lie 2016, 21:34
Andrius831
Labas.Degalus gali pilti 95.Tik pradejes eksploatuoti zazą nepamiršk,tai oru aušinamas agregatas.Ilgas stovejimas karštu oru kur kamštyje jam nėra patartinas.Ir vairavimo kultura turi būti adekvati transporto priemonei.Pirmu darbu pasikeisk alyva karteryje,o jei ir turi galimybe nuimk karterio dugninę ir isplauk,ten visad ant dugno brudo pakanka.Dėl membranos,ar tiksliai karbiuratoriaus membrana ar kuro siurbliuko?betkuriuo atveju pasikeisk ir kuro siurblio membrana,nes ji galimai jau savo atidirbusi ir perdziuvusi nuo stovejimo.Pats kuro siurblys tinka nuo žigulio pirmo modelio,nežinau gal ir nuo kitų taipat.

Re: Klausimas del ZAZ 968M eksploatacijos ir remonto

Parašytas: 18 Lie 2016, 00:27
Tadaz
Ačiū uz patarimus, klausimas gal zinai kur tas membranas gauti? Karterio dugnine, tai čia karterio apačia? Kaip su jos tarpinė? Kitas klausimas kas pasiūlys kokį tepalą pilti?

Re: Klausimas del ZAZ 968M eksploatacijos ir remonto

Parašytas: 20 Lie 2016, 15:40
gedulis9
Tepalas 20w50. Tarpine pasigaminsi plius hermetikas.karbas memranos neturi.turi benzino pompa.karbas turi tik tarpine raudona tokia gumine.nusimk karba isplauk.patikrink ar veikia greitinimo pompike turi svirkst benza paduodant gaza.nuimk skarda po karbu ir su chemija ir kercheriu nuplauk cilindrus.tai labai svarbu orinukui.pravalyk paskirstytojo plaktukeli

Re: Klausimas del ZAZ 968M eksploatacijos ir remonto

Parašytas: 24 Rgp 2016, 19:48
pavel1332
Aš tai pilu mv8 tepala, daug zaz detaliu turi bobute gariunuose kuri stovi 1 ar 3 angare, tiksliai nepamenu. Nuemus pavalyk karteri is vidaus, ir butinai isvalyk tepalo "filtra" centrifuga. Po stovejimo visada stringa cilindriukai ir dazniausiai nebuna sankabos ir stabdziu, reikia keisti rem. Kompl. Cilindriuku.

Re: Klausimas del ZAZ 968M eksploatacijos ir remonto

Parašytas: 19 Lap 2018, 15:53
Tadaz
pavel1332 rašė:Aš tai pilu mv8 tepala, daug zaz detaliu turi bobute gariunuose kuri stovi 1 ar 3 angare, tiksliai nepamenu. Nuemus pavalyk karteri is vidaus, ir butinai isvalyk tepalo "filtra" centrifuga. Po stovejimo visada stringa cilindriukai ir dazniausiai nebuna sankabos ir stabdziu, reikia keisti rem. Kompl. Cilindriuku.


grįžtu vel prie tos pacios temos:
koks tepalas i pavaru deze? ir kur gauti cilindriuku rem komplektu?

Re: Klausimas del ZAZ 968M eksploatacijos ir remonto

Parašytas: 28 Lap 2018, 21:22
kartais
Greičių dėžei teoriškai TAD17 (neduodu galvos nukirst), bet jei keisi tai keisk kažkuo normaliu 75w80 arba 75w90.
Cilindriukam manžetai bandyk, kad ir hanza flex pagal senuosius. O su apsauginėm gumelėm teks pavargt, jei negausi originalių bandyk žigulio ieškot. Svarbiausia kai surinkinėsi stabdžiu cilindriukus laikykis remonto aprašymo. Sustūmus cilindriukus iki galo, juos pasukti pagal laikrodžio rodyklę iki stipraus pasipriešinimo o tada atsukti 2/4 - 3/4 apsisukimo atgal. Jie turi gan laisvai pajudėti pirmyn ir grįžti. Jei nebus laisvumo neatsileis stabdžių kaladėlės. P.s. neprisiimu jokios atsakomybės jei naudodamasis tuo ka parašiau patirsi nuostolių. Pats kažkada taip dariau buvo viskas čiki.