Audi 80 B3 1,8S būlka
Parašytas: 31 Spa 2019, 12:47
Parduodu: Audi 80 B3
Metai: 1986
Aprašymas: Pateikta žemiau
Dokumentai: Yra tvarkingi lietuviški, mano vardu. TA iki 2021-08-02, draudžiat, registruojatės ir važiuojat.
Vieta: Kauno rajonas, Garliavos seniūnija. Galiu parodyti ir Kauno centre, kur gyvenu. Lapkričio gale važiuosiu į Vilnių. Galiu atvažiuoti ne su kasdieniu automobiliu, o su Aude, ir parodyti.
Kaina: 950Eur. Derinama
Kontaktai: 863540693. PM. Email: tadas1991@gmail.com
Pridedu nuorodą į Autogido skelbimą, tekstą perkopijuoju ir prisegu kelias nuotraukas. Kitos nuotraukos skelbime.
Parduodu aš pats.
https://autogidas.lt/skelbimas/audi-80- ... 93719.html
VIN: WAUZZZ89ZHA330799
Pirmų gamybos metų 1986, Audi 80, tikra originali būlka.
Vakarų Vokietijos inžinierių šedevras, atsparumo ir patikimumo etalonas.
Legendinė "senelio mašina".
Automobilis pilnai tiek būkle, tiek originalumu, tiek gamybos metais jau atitinka istorinio automobilio statusą. Tad drąsiai galima įsigyti išsaugojimui, kreiptis į tai puoselėjančius klubus dėl sertifikavimo bei gauti istorinio automobilio statusą įrodančius dokumentus ir numerius. Tuomet tai taps kolekciniu (ne kasdienio naudojimo) automobiliu su
palengvinta mokestine ir draudimine našta, TA kas 5 metus ir mažesnio griežtumo reikalavimais. Arba galima tiesiog kasdien važinėti ir nesukti galvos, nes techninė būklė labai nebloga, o dalių remontams vienokių ar kitokių tikrai dar nejaučiamas stygius.
Labai puiki kėbulo būklė, rūdelių kiekis minimalus. Jos pagrinde net ne ant kėbulo, o ant pakabos komponentų. Gyvai viskas geriau matosi. Gana neblogai išsilaikęs ir salonas, tik kai kur nuo senatvės polimerinės medžiagos: plastikai, gumos ir paralonai, jau keičiasi. Pvz, atšokinėja arba jau atšokę durelių apdailų medžiagos. Ne dėl kažkokių klijavimo bėdų, o dėl to, kad po jomis dėl paminkštinimo gamykliškai yra paralonas, kuris per 33 automobilio gyvenimo metus suseno ir trupa, kaip senų sovietinių fotelių.
Visos spynos ir bako kamštis rakinasi vienu raktu.
Variklis standartinis 1,8 benzinas, 65kw, kodas SF. Nebent gal įdomus tik tuo, kad dar ne monoįpurškimas, o karbiuratorius, ir jis japoniškas - Keihin. Originaliai, buvo ir ne tik Pierburg. Jis pilnai mechaninis. Su veikiančia
pacoso rankenėle ir pacoso lempute skydelyje. Yra vakuumų ir šiek tiek žarnelių, bet membranos atrodo ne kiauros,
gazuojant vožtuvėlis klapsi, tikriausiai galima ir juos sutvarkyti. Dujų nėra ir niekad nebuvo.
Nėra vairo stiprintuvo, centrinio užrakto, elektrinių langų, oro kondicionieriaus ir jokių kitų tuometiniam automobiliui
nebūtinų privalumų, už tai yra originali pilnai veikianti ir šviečianti Audi Alpha radija (be kasetės dekos, tik radija)-
puikus akcentras originalumui, veikiantis galinio lango šildymas, valytuvai, pūtikas ir labai gerai šildantis pečiukas.
Aš antras realus savininkas Lietuvoje. Prieš tai nuo 1998tųjų (dokumentai buvo dar laminatas, o mašina pirkta markėmis ir išmuitinta Marijampolės muitinėje. Deja, Regitra nebenumato galimybės pasilikti senųjų dokumentų, todėl pirkėjui galėsiu pridėti tik fotografijas) savininkas ir naudotojas buvo 1933-čių metų gimimo senolis. Kadangi senolis nustojo vairuoti kažkada tarp 2008tų ir 2010tų (paskutinė TA praeita 2008tais) ir visą tą laiką stovėjo garaže, o ir prieš tai turbūt nelabai ką važiavo (tarp 2006tų ir 2008tų ridos padidėjimas tik 3300km, o nuo 2006tų iki dabar tik 8000km), tai labai gerai išsilaikiusi ir mechaniškai. Nupirko iš jo mano kolega, pradėjo remontuoti, bet pritrūko motyvacijos ir kantrybės, tai paėmiau užbaigti aš. Padariau iki galo, pravariau TA, pasivažinėjau mėnesį laiko, nuvažiavau be problemų apie 1700km ir supratau, kad ne man. Todėl noriu perleisti. O pats toliau grįšiu prie savo kitų mėgiamų markių automobilių.
Pradinė TA apžiūra gavo didelį lapą trūkumų, tai pabandysiu aprašyti, kas ir kaip daryta dėl to, ir šiaip bendra profilaktika ir kiti atlikti darbai ir sudėtos dalys:
1. Buvo susenę ir atsiklijavę nuo įvorių galinio tilto balkio sailenblokai. Pakeitėm naujais Lemfoerder.
2. Galinių stabdžių netolygumas - užpuvęs vienos pusės cilindriukas, pakeisti abu nauji TRW.
3. Suskirdę stabdžių žarnelės. Įrašė vieną priekinę, nes buvo tikrai įtrūkusi, bet įdėmiau įvertinęs gumos būklę, saugumo sumetimais pakeičiau iš viso tris. Viena priekinė matyt dar prie senolio buvo pakeista, nes kaip nauja, tad palikau, o pakeičiau įrašytą kitos pusės priekinę ir abi galines. Kadangi nupirkęs buvau abi priekines, tai viena liko atsargine dalimi ir ją pridėsiu pirkėjui. Visos žarnelės TRW gamintojo. Tuo pačiu pakeisti ir trumpieji stabdžių vamzdeliai gale nuo žarnelių iki cilindriukų. Dar buvo naudotini, bet kolega buvo juos nupirkęs, tai įdėjau naujus. Po viso šito pakeistas pilnai visas stabdžių skystis, supiltas Ferodo DOT4.
5. Neveikė priešrūkinis žibintas gale. Tiesiog buvo sumaišytos jungiklių jungtys salone. Sudėjus viską tvarkingai, pradėjo ne tik veikti priešrūkinis, bet ir šildyti galinį langą. Tuo pačiu priėjimu sutaisytas mago ekraniuko apšvietimas, mygtukų apšvietimas, pečiuko rankenėlių apšvietimas.
6. Sunkėsi kuras iš vamzdelių prie bako, visada ten kabėjo lašas ir kartais nukrisdavo. Buvo prasioksidavę vamzdeliai, sutvarkyti labai bjauru dėl įdinuis kontrukcijos, or ir praktiškai nebebuvo prie ko virinti ar lituoti toje vietoje. Nupirktas geresnės būklės bakas ir įdėtas. Truputį paklijuoti irgi reikėjo, bet 100x geresnis ir dabar sandaru. Kadangi baką pavyko gauti tik nuo įpurškiminės versijos, tai išėjimas ne 6mm, kaip karbiuratorinės, o 12mm, tai teko įdėti perėjimą ir truputį papildomos žarnos.
7. Nešvietė numeris - sutaisytas nutrūkęs laidas, įdėjom ABS daviklio laidą, turėtų ilgai nenulūžti. Tuo pačiu įdėta
trūkstama gumelė to laido sandarinimui, kad į bagažinę nepatektų vanduo.
8. Blogai valė valytuvai. Uždėjom naujus Bosch ir pripylėm langų skysčio.
9. Gale nėra diržo - tiesiog nerado sagties. Ji ten buvo, net po sėdyne nepakišta, bet tiesiog nerado.
10. Nesureguliuoti priekiniai žibintai. Sureguliavom.
11. Nepritvirtintas akumuliatorius. Pritvirtinau. Įdėjau NAUJĄ akumuliatorių.
12. Nepatikimai pritvirtintas bamperio vienas šonas. Tiesiog nebuvo pritvirtinta padoriai. Nebepamenu, kas ten buvo, ar iššokę iš laikiklio, ar neįsuktas varžtas, bet kad niekas nebuvo nei sulūžę, nei nukritę, tai tiesiog tvarkingai sudėt
užteko tą kampą.
Kiti atlikti darbai:
1. Pakeistas variklio tepalas ir filtrai. Tepalas ELF 10W40, filtrai Bosch, Knecht ir pan. gerų gamintojų. Pakeista pavarų dėžės alyva, Shell Spirax S4 75W80. Naujos uždegimo žvakės Bosch.
2. Pakeistas paskirstymo diržas (Bosch) ir tempėjas (INA), visų trijų velenų to galo nauji riebokšliai (Elring), tarpinio
veleno dangtelio O-ringas (Elring), alkūninio veleno žvaigždutė (Febi ar gal Swag, nes buvo pasitrynusi šplintavietė ir
per didelis laisvumas, veleno galas tvarkingas), nauja INA vandens pompa, naujas Continental generatoriaus ir vandens pompos diržiukas. Keičiant vandens pompą, išsileido antifrizas, tai supiltas naujas HEPU G12. Tuo pačiu išleidimu pakeičiau ir naują Wahler termostatą, naują Vernet ventiliatoriaus jungiklį ir naują temperatūros daviklį į skydelį. Senas daviklis rodydavo arba teisingai, arba perkaitimą 130C, reikėjo irgi pakeisti. Gero gamintojo negavau, nes daviklis dar seno tipo, kaip pas B2, tad tokių didelio pasirinkimo nebėra, todėl nupirktas Topran, kuris visada rodo apie 95-98C, kas yra ne visai tiesa, bet bent jau rodo. Apvalyti oksidai nuo aliuminių žarnų užmovimo vamzdelių, kad per oksidus nesisunktų antifrizas. Nupirkau dar ir naują karbiuratoriaus temperatūrinį daviklį, bet taip ir liko nepakeistas, pridėsiu prie atsarginių dalių. Reiktų pažiūrėti radiatorių ir gal ateityje taip pat pakeisti, nes lyg ir kartais drėksta vienas kampas, bet šiuo metu naudojimui dar tinka, kolkas nelaša. Ventiliatorius veikia ir aušina puikiai, išbandyta per rugpjūčio karščius, kai lauke +30C ir panašiai.
3. Pakeistas vožtuvų dangtelio tarpinės pilnas komplektas. Išmesta amžinai bėdas kelianti trijų dalių kamštinė tarpinė su guminiais intarpais ir įdėtas pilnas Elring konvertavimo komplektas, guminės tarpinės ir kitokio ilgio špilkų jai. Dabar ten visiškai sandaru.
4. Pastebėjau, kad kaista kairys priekinis ratas ilgiau pavažiavus. Perrinkau suportą naujomis gumelėmis ir nauju
stumokliuku. Įdėjau priekines naujas TRW kaladėles.
5. Nešvietė skydelis - sutaisytas kontakto trūkumas potenciometre ir tuo pačiu pakeista šiek tiek lempučių.
6. Uždėjau naują pavarų svirties apdailinį maišelį, tikros odos. Senas buvo pradėjęs plyšti.
7. Išsiurbliuota, pavalyta ir įdėti nauji kilimukai. Jei reikia labai super duper švaros, dar tikrai yra ką valyti, bet
salone jau jauku.
8. Permontavom padangas iš beveik jau byrančių senutukių į kažkokias irgi nelabai naujas, bet tiek TA, tiek nesportiškam važiavimui dar puikiai tinkamas žiemines be šipų. Mėsos labai daug, nesutrūkinėję. Dydis ne visai originalus, bet skirtumas nedidelis.
9. Pakeistas dešinio veidrodėlio stikliukas nauju, buvo įtrūkęs.
10. Variklio galvos gale leido aušinimo flanšiukas skystį. Flanšiukas buvo geras, leido tik susenusi tarpinė, bet vistiek įdėjau naują visą flanšiuką. Likusį originalų pridėsiu.
11. Bagažinės dangčio amortizatoriai. Seni visiškai nieko nebelaikė. Įdėti nauji Krosno.
12. Nauja apatinė paskirstymo diržo apsauga. Buvo visai susinešiojus ir subyrėjusi, nes plastikinė, ir per tiek laiko suseno plastikas. Ne visai idealiai tinka, nes viršutinė apsauga dar senos versijos - skardinė (tokiai versijai naujų nebėra), o šita nuo naujesnės versijos, kur visi dangteliai jau plastikiniai. Bet skirtumas labai nedidelis ir problemų jokių nesudaro, tik lieka šone ties viduriu atviras mažas tarpelis, kuris daug mažesnis už senos apsaugos buvusias ištrupėjusias skyles.
13. Naujos visos duslintuvo gumos BOSAL. Duslintuvo galinis bakelis irgi dar praktiškai naujas lenkiškas, bet čia įdėta dar prieš mane.
14. Kažką tikrai dar pamiršau parašyti...
Visi darbai atlikti kokybiškai ir tvarkingai, nes apie pardavimą pradžioje nebuvo minčių, planavau turėti ilgai. Todėl
ir dalys maksimaliai geros, kiek pavyko nupirkti, ir darbas atliktas ramiai, neskubant, laikantis procedūrų, o kur būtina - ir momentų.
Salone viskas veikia ir šviečia.
Išorėje turi visokių smulkių įmušimų arba pabraižymų, kai kas matysis nuotraukose, kitkas gal tik gyvai. Galinis dešinys kampas, manau dar prieš atvykstant į Lietuvą, buvęs truputį pamuštas, nes truputį nesueina bagažinė ir įbrėžimuose galiniam sparne matosi špakliaus. Neatrodo labai rimtai, bet galėsit patys apžiūrėti. O sutvarkyta irgi turbūt ne pigiausiom medžiagom, jei per tiek laiko neišlindo. Tik kad tuo metu prieš 21 metus tokia kokybė kėbulo remontui būdavo tinkama, nes moskvičiai iš gamyklos dar kreivesni turbūt išeidavo ir akys buvo įpratę, o dabar jau matosi.
Variklis dirba ir važiuoja pakankamai gerai. Šiltas mažesnėm apsukom ant laisvų truputį vibruoja, bet pakėlus apsukas kad ir pacosu, viskas gerai. Reiktų jam prie karbo arba degimo sistemos gal dar padirbėti, nes dabar pakeistos tik žvakės, o prie laidų, dangtelių, skriejikų niekas nelindo, karbiuratoriaus irgi nereguliavom, mačiau tik jo flanšas naujas įdėtas. Užkūrus savaitę ar ilgiau stovėjusią, šaltam būna paklapsi kompensatoriai vieno ar kelių vožtuvų, pašilus nutyla ir dirba tyliai, kasdien važinėjant neklaksi ir šalti.Gailiuosi, kad keisdamas diržą ir paskirstymo dangtelio tarpinę, nesudėjau naujų visų, nes komplektas naujų INA tik 26eur, bet tuo metu nepagalvojau apie tai.
Mašina parduodama šalia automobilių remonto vietos, tad susitarę visiem tinkamą laiką, galėtumėte apžiūrėti ant keltuvo be papildomo mokesčio, tik reikia susitarti, kad būtų laisvas keltuvas ir laiko.
Iš papildomų dalių yra: priekinė stabdžių žarnelė TRW, karbiuratoriaus temperatūrinis aušinimo skysčio daviklis berods Febi, nupirkau ir dar nepakeičiau. Dar yra Vernet ar Topran aušinimo bakelio kamštis (buvau uždėjęs, nepatiko mėlyna spalva, palikau originalų Made in W.Germany baltą), naudota kuro bako matuoklė (veikianti, bet nulūžęs kraščiukas korpuso, gavau kartu su baku), naujas UFI tepalo filtras, likutinis gal koks puslitris alyvos pavarų dėžei Shell Spirax S4. Gal dar kažką atrasiu...
Pridedama autentiška beretė.
Restauracija, jei saugojimui, tikrai nebūtina. Kėbulo būklė labai gera ir galima taip ir turėti, seną automobilį su matoma istorija. Išsirankiojus likusius smulkius mechaninius trūkumėlius bei estetinius trūkumus salone, taip ir palikčiau. Deja, bet prie jau turimų dar kelių panašaus amžiaus "projektų", nebeužtenka vietos, lėšų, laiko ir pagrinde noro pasistatyti dar vieną.
TA galioja dar labai ilgai, iki 2021.08.02
Apie ridą nediskutuoju, man ji neįdomi.
Numerius pasilieku sau, uždėsiu kitus, naujus arba naudotus europinės serijos, savo lėšomis.
Kaina 950eur.
Derinama. Derinti norėčiau prie automobilio.
Kauno rajonas, praktiškai Garliava (truputį už ženklo).
+37063540693
PM
tadas1991@gmail.com
Metai: 1986
Aprašymas: Pateikta žemiau
Dokumentai: Yra tvarkingi lietuviški, mano vardu. TA iki 2021-08-02, draudžiat, registruojatės ir važiuojat.
Vieta: Kauno rajonas, Garliavos seniūnija. Galiu parodyti ir Kauno centre, kur gyvenu. Lapkričio gale važiuosiu į Vilnių. Galiu atvažiuoti ne su kasdieniu automobiliu, o su Aude, ir parodyti.
Kaina: 950Eur. Derinama
Kontaktai: 863540693. PM. Email: tadas1991@gmail.com
Pridedu nuorodą į Autogido skelbimą, tekstą perkopijuoju ir prisegu kelias nuotraukas. Kitos nuotraukos skelbime.
Parduodu aš pats.
https://autogidas.lt/skelbimas/audi-80- ... 93719.html
VIN: WAUZZZ89ZHA330799
Pirmų gamybos metų 1986, Audi 80, tikra originali būlka.
Vakarų Vokietijos inžinierių šedevras, atsparumo ir patikimumo etalonas.
Legendinė "senelio mašina".
Automobilis pilnai tiek būkle, tiek originalumu, tiek gamybos metais jau atitinka istorinio automobilio statusą. Tad drąsiai galima įsigyti išsaugojimui, kreiptis į tai puoselėjančius klubus dėl sertifikavimo bei gauti istorinio automobilio statusą įrodančius dokumentus ir numerius. Tuomet tai taps kolekciniu (ne kasdienio naudojimo) automobiliu su
palengvinta mokestine ir draudimine našta, TA kas 5 metus ir mažesnio griežtumo reikalavimais. Arba galima tiesiog kasdien važinėti ir nesukti galvos, nes techninė būklė labai nebloga, o dalių remontams vienokių ar kitokių tikrai dar nejaučiamas stygius.
Labai puiki kėbulo būklė, rūdelių kiekis minimalus. Jos pagrinde net ne ant kėbulo, o ant pakabos komponentų. Gyvai viskas geriau matosi. Gana neblogai išsilaikęs ir salonas, tik kai kur nuo senatvės polimerinės medžiagos: plastikai, gumos ir paralonai, jau keičiasi. Pvz, atšokinėja arba jau atšokę durelių apdailų medžiagos. Ne dėl kažkokių klijavimo bėdų, o dėl to, kad po jomis dėl paminkštinimo gamykliškai yra paralonas, kuris per 33 automobilio gyvenimo metus suseno ir trupa, kaip senų sovietinių fotelių.
Visos spynos ir bako kamštis rakinasi vienu raktu.
Variklis standartinis 1,8 benzinas, 65kw, kodas SF. Nebent gal įdomus tik tuo, kad dar ne monoįpurškimas, o karbiuratorius, ir jis japoniškas - Keihin. Originaliai, buvo ir ne tik Pierburg. Jis pilnai mechaninis. Su veikiančia
pacoso rankenėle ir pacoso lempute skydelyje. Yra vakuumų ir šiek tiek žarnelių, bet membranos atrodo ne kiauros,
gazuojant vožtuvėlis klapsi, tikriausiai galima ir juos sutvarkyti. Dujų nėra ir niekad nebuvo.
Nėra vairo stiprintuvo, centrinio užrakto, elektrinių langų, oro kondicionieriaus ir jokių kitų tuometiniam automobiliui
nebūtinų privalumų, už tai yra originali pilnai veikianti ir šviečianti Audi Alpha radija (be kasetės dekos, tik radija)-
puikus akcentras originalumui, veikiantis galinio lango šildymas, valytuvai, pūtikas ir labai gerai šildantis pečiukas.
Aš antras realus savininkas Lietuvoje. Prieš tai nuo 1998tųjų (dokumentai buvo dar laminatas, o mašina pirkta markėmis ir išmuitinta Marijampolės muitinėje. Deja, Regitra nebenumato galimybės pasilikti senųjų dokumentų, todėl pirkėjui galėsiu pridėti tik fotografijas) savininkas ir naudotojas buvo 1933-čių metų gimimo senolis. Kadangi senolis nustojo vairuoti kažkada tarp 2008tų ir 2010tų (paskutinė TA praeita 2008tais) ir visą tą laiką stovėjo garaže, o ir prieš tai turbūt nelabai ką važiavo (tarp 2006tų ir 2008tų ridos padidėjimas tik 3300km, o nuo 2006tų iki dabar tik 8000km), tai labai gerai išsilaikiusi ir mechaniškai. Nupirko iš jo mano kolega, pradėjo remontuoti, bet pritrūko motyvacijos ir kantrybės, tai paėmiau užbaigti aš. Padariau iki galo, pravariau TA, pasivažinėjau mėnesį laiko, nuvažiavau be problemų apie 1700km ir supratau, kad ne man. Todėl noriu perleisti. O pats toliau grįšiu prie savo kitų mėgiamų markių automobilių.
Pradinė TA apžiūra gavo didelį lapą trūkumų, tai pabandysiu aprašyti, kas ir kaip daryta dėl to, ir šiaip bendra profilaktika ir kiti atlikti darbai ir sudėtos dalys:
1. Buvo susenę ir atsiklijavę nuo įvorių galinio tilto balkio sailenblokai. Pakeitėm naujais Lemfoerder.
2. Galinių stabdžių netolygumas - užpuvęs vienos pusės cilindriukas, pakeisti abu nauji TRW.
3. Suskirdę stabdžių žarnelės. Įrašė vieną priekinę, nes buvo tikrai įtrūkusi, bet įdėmiau įvertinęs gumos būklę, saugumo sumetimais pakeičiau iš viso tris. Viena priekinė matyt dar prie senolio buvo pakeista, nes kaip nauja, tad palikau, o pakeičiau įrašytą kitos pusės priekinę ir abi galines. Kadangi nupirkęs buvau abi priekines, tai viena liko atsargine dalimi ir ją pridėsiu pirkėjui. Visos žarnelės TRW gamintojo. Tuo pačiu pakeisti ir trumpieji stabdžių vamzdeliai gale nuo žarnelių iki cilindriukų. Dar buvo naudotini, bet kolega buvo juos nupirkęs, tai įdėjau naujus. Po viso šito pakeistas pilnai visas stabdžių skystis, supiltas Ferodo DOT4.
5. Neveikė priešrūkinis žibintas gale. Tiesiog buvo sumaišytos jungiklių jungtys salone. Sudėjus viską tvarkingai, pradėjo ne tik veikti priešrūkinis, bet ir šildyti galinį langą. Tuo pačiu priėjimu sutaisytas mago ekraniuko apšvietimas, mygtukų apšvietimas, pečiuko rankenėlių apšvietimas.
6. Sunkėsi kuras iš vamzdelių prie bako, visada ten kabėjo lašas ir kartais nukrisdavo. Buvo prasioksidavę vamzdeliai, sutvarkyti labai bjauru dėl įdinuis kontrukcijos, or ir praktiškai nebebuvo prie ko virinti ar lituoti toje vietoje. Nupirktas geresnės būklės bakas ir įdėtas. Truputį paklijuoti irgi reikėjo, bet 100x geresnis ir dabar sandaru. Kadangi baką pavyko gauti tik nuo įpurškiminės versijos, tai išėjimas ne 6mm, kaip karbiuratorinės, o 12mm, tai teko įdėti perėjimą ir truputį papildomos žarnos.
7. Nešvietė numeris - sutaisytas nutrūkęs laidas, įdėjom ABS daviklio laidą, turėtų ilgai nenulūžti. Tuo pačiu įdėta
trūkstama gumelė to laido sandarinimui, kad į bagažinę nepatektų vanduo.
8. Blogai valė valytuvai. Uždėjom naujus Bosch ir pripylėm langų skysčio.
9. Gale nėra diržo - tiesiog nerado sagties. Ji ten buvo, net po sėdyne nepakišta, bet tiesiog nerado.
10. Nesureguliuoti priekiniai žibintai. Sureguliavom.
11. Nepritvirtintas akumuliatorius. Pritvirtinau. Įdėjau NAUJĄ akumuliatorių.
12. Nepatikimai pritvirtintas bamperio vienas šonas. Tiesiog nebuvo pritvirtinta padoriai. Nebepamenu, kas ten buvo, ar iššokę iš laikiklio, ar neįsuktas varžtas, bet kad niekas nebuvo nei sulūžę, nei nukritę, tai tiesiog tvarkingai sudėt
užteko tą kampą.
Kiti atlikti darbai:
1. Pakeistas variklio tepalas ir filtrai. Tepalas ELF 10W40, filtrai Bosch, Knecht ir pan. gerų gamintojų. Pakeista pavarų dėžės alyva, Shell Spirax S4 75W80. Naujos uždegimo žvakės Bosch.
2. Pakeistas paskirstymo diržas (Bosch) ir tempėjas (INA), visų trijų velenų to galo nauji riebokšliai (Elring), tarpinio
veleno dangtelio O-ringas (Elring), alkūninio veleno žvaigždutė (Febi ar gal Swag, nes buvo pasitrynusi šplintavietė ir
per didelis laisvumas, veleno galas tvarkingas), nauja INA vandens pompa, naujas Continental generatoriaus ir vandens pompos diržiukas. Keičiant vandens pompą, išsileido antifrizas, tai supiltas naujas HEPU G12. Tuo pačiu išleidimu pakeičiau ir naują Wahler termostatą, naują Vernet ventiliatoriaus jungiklį ir naują temperatūros daviklį į skydelį. Senas daviklis rodydavo arba teisingai, arba perkaitimą 130C, reikėjo irgi pakeisti. Gero gamintojo negavau, nes daviklis dar seno tipo, kaip pas B2, tad tokių didelio pasirinkimo nebėra, todėl nupirktas Topran, kuris visada rodo apie 95-98C, kas yra ne visai tiesa, bet bent jau rodo. Apvalyti oksidai nuo aliuminių žarnų užmovimo vamzdelių, kad per oksidus nesisunktų antifrizas. Nupirkau dar ir naują karbiuratoriaus temperatūrinį daviklį, bet taip ir liko nepakeistas, pridėsiu prie atsarginių dalių. Reiktų pažiūrėti radiatorių ir gal ateityje taip pat pakeisti, nes lyg ir kartais drėksta vienas kampas, bet šiuo metu naudojimui dar tinka, kolkas nelaša. Ventiliatorius veikia ir aušina puikiai, išbandyta per rugpjūčio karščius, kai lauke +30C ir panašiai.
3. Pakeistas vožtuvų dangtelio tarpinės pilnas komplektas. Išmesta amžinai bėdas kelianti trijų dalių kamštinė tarpinė su guminiais intarpais ir įdėtas pilnas Elring konvertavimo komplektas, guminės tarpinės ir kitokio ilgio špilkų jai. Dabar ten visiškai sandaru.
4. Pastebėjau, kad kaista kairys priekinis ratas ilgiau pavažiavus. Perrinkau suportą naujomis gumelėmis ir nauju
stumokliuku. Įdėjau priekines naujas TRW kaladėles.
5. Nešvietė skydelis - sutaisytas kontakto trūkumas potenciometre ir tuo pačiu pakeista šiek tiek lempučių.
6. Uždėjau naują pavarų svirties apdailinį maišelį, tikros odos. Senas buvo pradėjęs plyšti.
7. Išsiurbliuota, pavalyta ir įdėti nauji kilimukai. Jei reikia labai super duper švaros, dar tikrai yra ką valyti, bet
salone jau jauku.
8. Permontavom padangas iš beveik jau byrančių senutukių į kažkokias irgi nelabai naujas, bet tiek TA, tiek nesportiškam važiavimui dar puikiai tinkamas žiemines be šipų. Mėsos labai daug, nesutrūkinėję. Dydis ne visai originalus, bet skirtumas nedidelis.
9. Pakeistas dešinio veidrodėlio stikliukas nauju, buvo įtrūkęs.
10. Variklio galvos gale leido aušinimo flanšiukas skystį. Flanšiukas buvo geras, leido tik susenusi tarpinė, bet vistiek įdėjau naują visą flanšiuką. Likusį originalų pridėsiu.
11. Bagažinės dangčio amortizatoriai. Seni visiškai nieko nebelaikė. Įdėti nauji Krosno.
12. Nauja apatinė paskirstymo diržo apsauga. Buvo visai susinešiojus ir subyrėjusi, nes plastikinė, ir per tiek laiko suseno plastikas. Ne visai idealiai tinka, nes viršutinė apsauga dar senos versijos - skardinė (tokiai versijai naujų nebėra), o šita nuo naujesnės versijos, kur visi dangteliai jau plastikiniai. Bet skirtumas labai nedidelis ir problemų jokių nesudaro, tik lieka šone ties viduriu atviras mažas tarpelis, kuris daug mažesnis už senos apsaugos buvusias ištrupėjusias skyles.
13. Naujos visos duslintuvo gumos BOSAL. Duslintuvo galinis bakelis irgi dar praktiškai naujas lenkiškas, bet čia įdėta dar prieš mane.
14. Kažką tikrai dar pamiršau parašyti...
Visi darbai atlikti kokybiškai ir tvarkingai, nes apie pardavimą pradžioje nebuvo minčių, planavau turėti ilgai. Todėl
ir dalys maksimaliai geros, kiek pavyko nupirkti, ir darbas atliktas ramiai, neskubant, laikantis procedūrų, o kur būtina - ir momentų.
Salone viskas veikia ir šviečia.
Išorėje turi visokių smulkių įmušimų arba pabraižymų, kai kas matysis nuotraukose, kitkas gal tik gyvai. Galinis dešinys kampas, manau dar prieš atvykstant į Lietuvą, buvęs truputį pamuštas, nes truputį nesueina bagažinė ir įbrėžimuose galiniam sparne matosi špakliaus. Neatrodo labai rimtai, bet galėsit patys apžiūrėti. O sutvarkyta irgi turbūt ne pigiausiom medžiagom, jei per tiek laiko neišlindo. Tik kad tuo metu prieš 21 metus tokia kokybė kėbulo remontui būdavo tinkama, nes moskvičiai iš gamyklos dar kreivesni turbūt išeidavo ir akys buvo įpratę, o dabar jau matosi.
Variklis dirba ir važiuoja pakankamai gerai. Šiltas mažesnėm apsukom ant laisvų truputį vibruoja, bet pakėlus apsukas kad ir pacosu, viskas gerai. Reiktų jam prie karbo arba degimo sistemos gal dar padirbėti, nes dabar pakeistos tik žvakės, o prie laidų, dangtelių, skriejikų niekas nelindo, karbiuratoriaus irgi nereguliavom, mačiau tik jo flanšas naujas įdėtas. Užkūrus savaitę ar ilgiau stovėjusią, šaltam būna paklapsi kompensatoriai vieno ar kelių vožtuvų, pašilus nutyla ir dirba tyliai, kasdien važinėjant neklaksi ir šalti.Gailiuosi, kad keisdamas diržą ir paskirstymo dangtelio tarpinę, nesudėjau naujų visų, nes komplektas naujų INA tik 26eur, bet tuo metu nepagalvojau apie tai.
Mašina parduodama šalia automobilių remonto vietos, tad susitarę visiem tinkamą laiką, galėtumėte apžiūrėti ant keltuvo be papildomo mokesčio, tik reikia susitarti, kad būtų laisvas keltuvas ir laiko.
Iš papildomų dalių yra: priekinė stabdžių žarnelė TRW, karbiuratoriaus temperatūrinis aušinimo skysčio daviklis berods Febi, nupirkau ir dar nepakeičiau. Dar yra Vernet ar Topran aušinimo bakelio kamštis (buvau uždėjęs, nepatiko mėlyna spalva, palikau originalų Made in W.Germany baltą), naudota kuro bako matuoklė (veikianti, bet nulūžęs kraščiukas korpuso, gavau kartu su baku), naujas UFI tepalo filtras, likutinis gal koks puslitris alyvos pavarų dėžei Shell Spirax S4. Gal dar kažką atrasiu...
Pridedama autentiška beretė.
Restauracija, jei saugojimui, tikrai nebūtina. Kėbulo būklė labai gera ir galima taip ir turėti, seną automobilį su matoma istorija. Išsirankiojus likusius smulkius mechaninius trūkumėlius bei estetinius trūkumus salone, taip ir palikčiau. Deja, bet prie jau turimų dar kelių panašaus amžiaus "projektų", nebeužtenka vietos, lėšų, laiko ir pagrinde noro pasistatyti dar vieną.
TA galioja dar labai ilgai, iki 2021.08.02
Apie ridą nediskutuoju, man ji neįdomi.
Numerius pasilieku sau, uždėsiu kitus, naujus arba naudotus europinės serijos, savo lėšomis.
Kaina 950eur.
Derinama. Derinti norėčiau prie automobilio.
Kauno rajonas, praktiškai Garliava (truputį už ženklo).
+37063540693
PM
tadas1991@gmail.com