Ypatingas-neypatingas, bet prie bet kokio automobilio dirbant-būtent dirbant, bet ne pučiant reikia nereikia sąmatos, tiek kainuos. Nežinau, gal domitės giliau restauravimu, aš domiuosi vien dėl to, kad kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad savo dviejų volgų pats nesugebėsiu net suremontuot. Restauruoti tuo labiau. Na ir ką mes turim, kaina vien tik darbai- 10-13 k eur. Medžiagos dar atskirai, nes kiekvienas turimas variantas yra atitinkamos labai individualios būklės. Ir laikas tokiems darbams taip pat visai ne iš pasakų pasaulio. Dirba brigados- 4-6 kartais ir daugiau specialistų, aišku, gerai, kai jie yra siauros srities- t. y. suvirintojas, skardų paruošėjas, dažytojas, surinkėjas ir tt, nes kai daro vienas kuris tipo viską moka, tai gaunasi tas kas gaunas. Gerą nudažytą auto yra tekę matyti, grožėtis, glostyti. Tik mačiau, kaip ilgai ir kruopščiai buvo einama link to. Jokios buvusių per auto gyvenimą remontų net užuominos nelikę, paviršiai nuskusti visiškai iki metalo, tada tinkamos medžiagos apsaugai nuo metalo korozijos, siūlių apdirbimai, glaistai, dažymai,o tada poliravimas ir "stiklo keramika". Tik tai KAINUOOOOOOJAinterdailis rašė:Aš vieno nesuprantu kuom tas Audi ypatingas už “restauracija” mokėti 17-20 k Eur?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 60
- Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
- Miestas: marijampole
Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 1739
- Užsiregistravo: 15 Gru 2010, 21:10
- Miestas: Švenčionėliai
Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę
Nieko nesupratau?mokinuks rašė:Ypatingas-neypatingas, bet prie bet kokio automobilio dirbant-būtent dirbant, bet ne pučiant reikia nereikia sąmatos, tiek kainuos. Nežinau, gal domitės giliau restauravimu, aš domiuosi vien dėl to, kad kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad savo dviejų volgų pats nesugebėsiu net suremontuot. Restauruoti tuo labiau. Na ir ką mes turim, kaina vien tik darbai- 10-13 k eur. Medžiagos dar atskirai, nes kiekvienas turimas variantas yra atitinkamos labai individualios būklės. Ir laikas tokiems darbams taip pat visai ne iš pasakų pasaulio. Dirba brigados- 4-6 kartais ir daugiau specialistų, aišku, gerai, kai jie yra siauros srities- t. y. suvirintojas, skardų paruošėjas, dažytojas, surinkėjas ir tt, nes kai daro vienas kuris tipo viską moka, tai gaunasi tas kas gaunas. Gerą nudažytą auto yra tekę matyti, grožėtis, glostyti. Tik mačiau, kaip ilgai ir kruopščiai buvo einama link to. Jokios buvusių per auto gyvenimą remontų net užuominos nelikę, paviršiai nuskusti visiškai iki metalo, tada tinkamos medžiagos apsaugai nuo metalo korozijos, siūlių apdirbimai, glaistai, dažymai,o tada poliravimas ir "stiklo keramika". Tik tai KAINUOOOOOOJAinterdailis rašė:Aš vieno nesuprantu kuom tas Audi ypatingas už “restauracija” mokėti 17-20 k Eur?
Tai jeigu Volgos restauracija kainuoja 17-20 k, o DAR tuo labiau kažkokios Audi, kurių ant kiekvieno kampo dar primesta... (atleiskit už išsireiškimą) tai gal vertėtu už puse tų pinigų arba, tebūnie, už visus nusipirkti gerą nerestauruotą variantą?
Ar jų nėrą?
Ar tokios retos tos mašinos?
Ar aš blogai kažką suprantu?
Tuo labiau, kad geras nerestauruotas variantas, kad ir neidealus, bet nerestauruotas, bus kaip minimum 100% vertingesnis už bet kokį restauruotą.
Viskas, atsiprašau, baigiu diskusiją.
Juoda ir Balta
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 60
- Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
- Miestas: marijampole
Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę
nėr skirtumo, kokios markės auto tvarkomas. Tiesiog meistro darbo valanda kainuoja X. O ar jis ten su vienokia marke, ar su kitokia dirbs, nėr jokio skirtumo. O dėl minties, kad nerestauruotas-vertingiau už restauruotą, tai čia jau visai.... Eksploatuojant ir kad ir kaip saugant automobilį, jis dėvisi, kažkas susinešioja, sudyla, prašosi remonto, atnaujinimo. Kokia dar čia jo tokio didelė vertė? Ko verti bet kokios markės "donorai" lyginant su tos pat markės restauruotais egzemplioriais?interdailis rašė:Nieko nesupratau?mokinuks rašė:Ypatingas-neypatingas, bet prie bet kokio automobilio dirbant-būtent dirbant, bet ne pučiant reikia nereikia sąmatos, tiek kainuos. Nežinau, gal domitės giliau restauravimu, aš domiuosi vien dėl to, kad kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad savo dviejų volgų pats nesugebėsiu net suremontuot. Restauruoti tuo labiau. Na ir ką mes turim, kaina vien tik darbai- 10-13 k eur. Medžiagos dar atskirai, nes kiekvienas turimas variantas yra atitinkamos labai individualios būklės. Ir laikas tokiems darbams taip pat visai ne iš pasakų pasaulio. Dirba brigados- 4-6 kartais ir daugiau specialistų, aišku, gerai, kai jie yra siauros srities- t. y. suvirintojas, skardų paruošėjas, dažytojas, surinkėjas ir tt, nes kai daro vienas kuris tipo viską moka, tai gaunasi tas kas gaunas. Gerą nudažytą auto yra tekę matyti, grožėtis, glostyti. Tik mačiau, kaip ilgai ir kruopščiai buvo einama link to. Jokios buvusių per auto gyvenimą remontų net užuominos nelikę, paviršiai nuskusti visiškai iki metalo, tada tinkamos medžiagos apsaugai nuo metalo korozijos, siūlių apdirbimai, glaistai, dažymai,o tada poliravimas ir "stiklo keramika". Tik tai KAINUOOOOOOJAinterdailis rašė:Aš vieno nesuprantu kuom tas Audi ypatingas už “restauracija” mokėti 17-20 k Eur?
Tai jeigu Volgos restauracija kainuoja 17-20 k, o DAR tuo labiau kažkokios Audi, kurių ant kiekvieno kampo dar primesta... (atleiskit už išsireiškimą) tai gal vertėtu už puse tų pinigų arba, tebūnie, už visus nusipirkti gerą nerestauruotą variantą?
Ar jų nėrą?
Ar tokios retos tos mašinos?
Ar aš blogai kažką suprantu?
Tuo labiau, kad geras nerestauruotas variantas, kad ir neidealus, bet nerestauruotas, bus kaip minimum 100% vertingesnis už bet kokį restauruotą.
Viskas, atsiprašau, baigiu diskusiją.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę
Kalbant dėl terminų; "Donoras" tai automobilis prastos būklės ir tinkamas detalėms.
Išlikęs originalus ar restauruotas tai reikėtų juos lyginti vienodo stovio. Būna ir restauracijų blogai atliktų, pasitaiko ir originalių išlaikytų kaip naujų , dar juos vadina -automobilis laiko kapsulėje. Jei originalus bus idealaus stovio - jis bus vertesnis už restauruotą.
https://www.youtube.com/watch?v=-OahDuh5jCg
https://www.youtube.com/watch?v=O70mAhnmJYM
Išlikęs originalus ar restauruotas tai reikėtų juos lyginti vienodo stovio. Būna ir restauracijų blogai atliktų, pasitaiko ir originalių išlaikytų kaip naujų , dar juos vadina -automobilis laiko kapsulėje. Jei originalus bus idealaus stovio - jis bus vertesnis už restauruotą.
https://www.youtube.com/watch?v=-OahDuh5jCg
https://www.youtube.com/watch?v=O70mAhnmJYM
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 1739
- Užsiregistravo: 15 Gru 2010, 21:10
- Miestas: Švenčionėliai
Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę
nėr skirtumo, kokios markės auto tvarkomas. Tiesiog meistro darbo valanda kainuoja X. O ar jis ten su vienokia marke, ar su kitokia dirbs, nėr jokio skirtumo. O dėl minties, kad nerestauruotas-vertingiau už restauruotą, tai čia jau visai.... Eksploatuojant ir kad ir kaip saugant automobilį, jis dėvisi, kažkas susinešioja, sudyla, prašosi remonto, atnaujinimo. Kokia dar čia jo tokio didelė vertė? Ko verti bet kokios markės "donorai" lyginant su tos pat markės restauruotais egzemplioriais?[/quote]
Tai kur gamyklinis dažymas, gamyklinis surinkimas, gamykliniai varžtai, gumos, tarpinės ir chung-pong detalės, varžtai iš uab"senukai" ar panašiai, hermetinės siūlės, skardos, paruošimas, dažymas + auksarankio meistro fantazija.... Niekada nebus vienodai taip kaip buvo pagaminta.
Tai kur gamyklinis dažymas, gamyklinis surinkimas, gamykliniai varžtai, gumos, tarpinės ir chung-pong detalės, varžtai iš uab"senukai" ar panašiai, hermetinės siūlės, skardos, paruošimas, dažymas + auksarankio meistro fantazija.... Niekada nebus vienodai taip kaip buvo pagaminta.
Juoda ir Balta