Guminė žarna, sumažinanti variklio skambesį nuo vibracijos.papaukst rašė:Sveiki,kas turėtų būti šiose cilindrų galvučių skylėse?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
- Miestas: VILNIUS
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
- Miestas: Kaunas
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Sveiki, toks niuansas su Jawa 634. Perrinkau pilnai varikli,alkūninis restauruotas,stūmoklinė grupė nauja, 2-to remonto,visi guoliai,riebokšliai nauji,žvakės naujos. Degimas savo vietoje,kuriasi ir dirba puikiai. Sūkius priima gerai,važiuoja taip pat gerai,trauka gera. Dešinys cilindras dirba gerai, kairys atsilieka, ta prasme, atrodo kad, kairiame cilindre dvigubai rečiau uždega mišinį nei dešiniąjame. Kontaktai gražūs,prišveisti,kondensatorius keičiau vietomis,babinas taip pat,netgi kontaktus keiciau vietomis,vis tiek tas pats. Visa tai vyksta,tiek šaltam,tiek esant darbinei temperatūrai.
Kompresija?
Kairės pusės riebokšlis nesandarus?
Kompresija?
Kairės pusės riebokšlis nesandarus?
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 388
- Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
- Miestas: Ukmergė
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Viskas kaip aprašei,lygiai taip pat darosi ir pas mane,tik Jawa 360 ir degimas vape.Dar jei pastebėjai,dešinys cilinderis
(ir duslintuvas) įkaista graičiau ir apskritai būna karštesnis.Vienas senas javistas dejo mintį,kad gali būt perkaitintas vienas cilindras,nes dažniausiai degimo pusės salnykas pradėdavo gaudyti ora ir dešinys cilindras seniem motociklam dažnai ilsėdavosi,o visa apkrova tekdavo kairiajam.Ar tai mūsų atveju galioja,sunku pasakyt.Graičiausiai tai tik teorija.
(ir duslintuvas) įkaista graičiau ir apskritai būna karštesnis.Vienas senas javistas dejo mintį,kad gali būt perkaitintas vienas cilindras,nes dažniausiai degimo pusės salnykas pradėdavo gaudyti ora ir dešinys cilindras seniem motociklam dažnai ilsėdavosi,o visa apkrova tekdavo kairiajam.Ar tai mūsų atveju galioja,sunku pasakyt.Graičiausiai tai tik teorija.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
- Miestas: Kaunas
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Tarkim:
Mano atveju jei ir buvo perkaitintas cilindras ir buvo susikraipes, tai prašlifavus viskas atsistojo i vietas. Nors kai išardžiau,perkaitinimo požymių nebuvo. Stūmokliai gražūs,žiedai irgi. Bandysiu pakeist riebokšlį. Nes kai viskas naja,kompresija atmesčiau. Bet reiks pamatuot.
Mano atveju jei ir buvo perkaitintas cilindras ir buvo susikraipes, tai prašlifavus viskas atsistojo i vietas. Nors kai išardžiau,perkaitinimo požymių nebuvo. Stūmokliai gražūs,žiedai irgi. Bandysiu pakeist riebokšlį. Nes kai viskas naja,kompresija atmesčiau. Bet reiks pamatuot.
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 16 Lie 2016, 12:56
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Sveiki
,
Gal kas gali pagelbėti, kaip nusiima rotorius su inkaro kulokėliu?
![Labas :labas:](./images/smilies/hi.gif)
Gal kas gali pagelbėti, kaip nusiima rotorius su inkaro kulokėliu?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Kumštelis išsitraukia atskirai. Tada likusioje skylėje yra sriegis (atrodo M8). Į ją reikia sukti varžtą, kuris atsiremia į alkūninio veleno galą ir toliau veržiant nutraukia inkarą nuo veleno.
Forume rašome lietuviškai.
!!!
![Lietuva :Lietuva:](./images/smilies/lithuania.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 16 Lie 2016, 12:56
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Sveiki, Hmm, kumštelis nepasijudina nei kiek.... bandžiau ir su replėmis paėmęs traukt į save.... ir atsuktuvais iš abiejų pusių parėmus stumti "kaip pavaizduota knygutėje..." tačiau tik aplūžinėjo kumštelis..... bet nepajudėjo nei kiek, gal kokių kitų minčių, kas nors turi kaip jį išjudinti?Raimis rašė:Kumštelis išsitraukia atskirai. Tada likusioje skylėje yra sriegis (atrodo M8). Į ją reikia sukti varžtą, kuris atsiremia į alkūninio veleno galą ir toliau veržiant nutraukia inkarą nuo veleno.
![Nuliūdęs :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Galvoti :galvoti:](./images/smilies/g.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
- Miestas: Kaunas
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Pakaitint su statybiniu fenu,arba lietlepme ir atsargiai iškalt,arba ūkiškai su su gerom replėm suėmus,klibinant į šonus, tikrai išsitrauks.
Kitas klausimas, kaip sprendžiat 6v nekrovimo problema? Tiek rotorius,tiek statorius geri, krovimo rėlė nauja. Bet laisvais sūkiais maksimum 4v į akumuliatorių.
Kitas klausimas, kaip sprendžiat 6v nekrovimo problema? Tiek rotorius,tiek statorius geri, krovimo rėlė nauja. Bet laisvais sūkiais maksimum 4v į akumuliatorių.
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
- Miestas: Kaunas
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Kova su Jawa tesiasi toliau:
Visas krovimo problemas išsprendė Vape.
Dėl variklio darbo, pastebėjimas:
Pašilus varikliui, netolygumas išlieka, bet dešinysis cilindras,kuris atsilieka per takta,atsukus rankeną,dūmina labiau nei kairysis,kuris dirba gražiau.
Kompresija, esant šaltam varikliui, dešiniąjame cilindre ties penktu praminymu 6,1 bar, kairiąjame 7,1.
Variklis dar neprisidirbęs,bet iš kur toks didelis kompresijos skirtumas? Žiedai? Čekiški.
Gal kas kokių dar minčių?
Visas krovimo problemas išsprendė Vape.
Dėl variklio darbo, pastebėjimas:
Pašilus varikliui, netolygumas išlieka, bet dešinysis cilindras,kuris atsilieka per takta,atsukus rankeną,dūmina labiau nei kairysis,kuris dirba gražiau.
Kompresija, esant šaltam varikliui, dešiniąjame cilindre ties penktu praminymu 6,1 bar, kairiąjame 7,1.
Variklis dar neprisidirbęs,bet iš kur toks didelis kompresijos skirtumas? Žiedai? Čekiški.
Gal kas kokių dar minčių?
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
- Miestas: Kaunas
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Vaizdinė medžiaga
https://youtu.be/9Fx4Nlt9D3w
https://youtu.be/9Fx4Nlt9D3w
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas