AGspecial rašė:Aš kiek su šiuo motociklu esu susidūręs, dažniausiai problemos būna elektros sistemoje. Dažniausiai babinoje, žvakėse. Taip pat įtakos turi ir akumuliatorius, jeigu silpnokas - sunkiai vedasi, būna prastai dirba. JŽvakes siūlau tikrint taip - jei kuris cilindras nedirba, žvakes abi sukeiti vietomis. Tada jeigu pradeda nedirbt priešingas cilindras - tuomet kalta žvakė. Jeigu problema ne čia, tuomet žiūrėk karbiuratoriuose.
Ten irgi įvairių niuansų yra, pažiūrėk ar žikleriai vienodi (ant jų yra skaičiukai), adatas vienodai pastatyk (aš dedu per vidurį, arba per vieną padėtį žemiau). Dėl darbo ant laisvų apsukų - šiuos karbiuratorius tikrai sunku sureguliuoti.
O kaip tas žvakes užneša? Būna tiesiog juodos, ar kokios tepalo žymės yra? Kokios spalvos dūmą meta? Šiaip truputį dūmina šitie motociklai, bet normaliai dūmas būna šviesios spalvos. Jei tamsus - riebus mišinys, jei mėlynas ir smirda degusiu tepalu - žiedai.
Dar man neaišku ar pas tave vienas cilindras nedirba tik ant laisvų, ar ir duodant gazo?
Žvakės abi naujos geros nupirktos. Kai išsuku žvakes, viena būna užnešta suodžiais, kita tepalu. Kuriasi po stovėjimo jis gerai, tačiau dirba neilgai. Karbiuratoriuose manau nelabai gali būti problema, kadangi jei kažkuris nedirbtų, tai nedirbtų iškart. Po pastovėjimo užkūrus iš pirmo karto, kažkiek laiko dirba abu cilindrai ant laisvų, o užgesta tada, kai jau kažkuri žvakė būna užnešta ir pradeda dirbti vienu cilindru. Tada jau ir kuriasi labai sunkiai. O kaip dėl tos minties kad užneša žvakes nes mišinys per riebus? Kaip jį padaryti mažiau riebų?
Žinau, kad bekontaktis degimas išspręstų šias problemas, tačiau noriu, kad viskas būtų taip kaip priklauso.