Ka galetumet pasiulyti is uzsienietisku karbiuratoriu? Mikuni VM? Keihin CVK? Gal yra dar kokiu verto demesio variantu? Pagrinde domina kainos ir kokybes santykis, labai auksiniu karbu man tikrai nereikia. Pakeliauti gali ir tekti, bet daugiau 200km i diena tikrai nebutu. Net ir 100km retas atvejis.Vikas rašė:Sveiki.Rokis rašė:Sveiki, truputi ne i tema, bet noreciau issamesnes info apie karbiuratorius k62; k63; k65; k68. Kuris is ju labiausiai vertas demesio? Pas mane dnepr mt 10-36 su k301 karbais kurie jau ohoho kiek gyvenimo mate ir iskile, ir sulinke, ir kura leidzia zodziu nieko gero. Vienas zmogus minejo, kad patys karbai sie k301 nieko gero. Taip pat minejo, kad k62 neblogi. Gal yra kas labiau ismano apie juos? Ar verta pirkti is ebay ar aliexpress? Aciu.
Jusu atveju reiketu akcentuoti K 63T ir K 68Y karbiuratorius, nes K 62 ir K 65 modeliai ir ju modifikacijos pagrindinai buvo komplektuojami su Iz markes motociklais (priklausomai nuo modifikacijos kuri yra nurodoma raide).
K 63T - loterija. Kartais visai neblogi, bet dazniausiai niekam tike.
K 68Y - adekvati alternatyva, jei daug nevazinejat, su salyga, kad karbiuratoriai bus ne Kinieciu gamybos.
Jei planuojat rimciau pakeliauti - reiketu susimastyti apie uzsienietisku motociklu karbiuratoriu pritaikyma Jusu opozitui.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Sovietinių opozitų skirtumai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Naujokas
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 08 Lie 2018, 20:29
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Tuomet nesukciau galvos ir deciau PEKAR K 68Y.Rokis rašė:Ka galetumet pasiulyti is uzsienietisku karbiuratoriu? Mikuni VM? Keihin CVK? Gal yra dar kokiu verto demesio variantu? Pagrinde domina kainos ir kokybes santykis, labai auksiniu karbu man tikrai nereikia. Pakeliauti gali ir tekti, bet daugiau 200km i diena tikrai nebutu. Net ir 100km retas atvejis.Vikas rašė:Sveiki.Rokis rašė:Sveiki, truputi ne i tema, bet noreciau issamesnes info apie karbiuratorius k62; k63; k65; k68. Kuris is ju labiausiai vertas demesio? Pas mane dnepr mt 10-36 su k301 karbais kurie jau ohoho kiek gyvenimo mate ir iskile, ir sulinke, ir kura leidzia zodziu nieko gero. Vienas zmogus minejo, kad patys karbai sie k301 nieko gero. Taip pat minejo, kad k62 neblogi. Gal yra kas labiau ismano apie juos? Ar verta pirkti is ebay ar aliexpress? Aciu.
Jusu atveju reiketu akcentuoti K 63T ir K 68Y karbiuratorius, nes K 62 ir K 65 modeliai ir ju modifikacijos pagrindinai buvo komplektuojami su Iz markes motociklais (priklausomai nuo modifikacijos kuri yra nurodoma raide).
K 63T - loterija. Kartais visai neblogi, bet dazniausiai niekam tike.
K 68Y - adekvati alternatyva, jei daug nevazinejat, su salyga, kad karbiuratoriai bus ne Kinieciu gamybos.
Jei planuojat rimciau pakeliauti - reiketu susimastyti apie uzsienietisku motociklu karbiuratoriu pritaikyma Jusu opozitui.
Bet jei norit pameistrauti tuomet placiau galit padiskutuoti ir pasiskaityti cia http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=29&t=45532
Sekmes!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
dalius-nsu rašė:K-750M varikliu velyvuju laidu.Vima rašė:Kuriems opozitų varikliams priklauso šios matuoklės?
Abejos? Tada kokia matuoklė turėtų būti 1966metų K-750M ? Pas abi viršutinė tepalo ribos žymė yra skirtinguose aukščiuose, nors pats variklis gi nesikeitė
![Susimėtęs :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Issprendziama labai paprastai - i karteri supilama tepalo norma pagla litraza ir idedama matuokle.Vima rašė:dalius-nsu rašė:K-750M varikliu velyvuju laidu.Vima rašė:Kuriems opozitų varikliams priklauso šios matuoklės?
Abejos? Tada kokia matuoklė turėtų būti 1966metų K-750M ? Pas abi viršutinė tepalo ribos žymė yra skirtinguose aukščiuose, nors pats variklis gi nesikeitė
Kazkurios virsutine norma turi buti arti tikslo. O gal dar ir nei viena, nei kita netiks
![Labai laimingas :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dar reikia nepamirsti, kad buvo matuokles kurias reikejo issukti 17/19 raktu (kaip foto). Tiksliai nežinau iki kuriu metu jos ejo. Nenagrinejau. Esu mates tokia (kaip foto) butent ant 1966/67 metu Kaskiu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 679
- Užsiregistravo: 25 Kov 2008, 18:04
- Miestas: Jankai
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Gal kazkas zino konkrecios informacijos kada pirmieji M72h isriedejo is gamyklos?
![Labas :labas:](./images/smilies/hi.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 102
- Užsiregistravo: 23 Sau 2007, 22:17
- Miestas: Vilnius
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Ar tarp priekabos ir motociklo yra koks sujungimas laidui (el. jungtis ar saugiklis)?Vikas rašė:Prisegu foto, kad +- matytusi kaip eina laidas nuo zibinto. Is esmes - padrikai.senex rašė:Ar sioje vietoje turi buti M-63 priekabos apsvietimo laido skyle? Kaip toliau nuo jos iki priekabos reguliavimo traukes isvedziotas laidas?
Nuo stoplempes laidas eina per virsutine sparno dali.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Del saugiklio labai abejojo. Vienintelis ir pagrindinis budavo faroje.senex rašė:Ar tarp priekabos ir motociklo yra koks sujungimas laidui (el. jungtis ar saugiklis)?Vikas rašė:Prisegu foto, kad +- matytusi kaip eina laidas nuo zibinto. Is esmes - padrikai.senex rašė:Ar sioje vietoje turi buti M-63 priekabos apsvietimo laido skyle? Kaip toliau nuo jos iki priekabos reguliavimo traukes isvedziotas laidas?
Nuo stoplempes laidas eina per virsutine sparno dali.
Manau, kad i abu Jusu kl. turetu atsakyti sio modelio el. schema esanti eksploatacijos instrukcijoje, tad belieka ja susirasti interneto platybese ir isanalizuoti
![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 102
- Užsiregistravo: 23 Sau 2007, 22:17
- Miestas: Vilnius
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Siuo atveju, manau, kad geriausiai Jums gali pagelbeti sios temos autorius http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=70073senex rašė:Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.
Motociklo el. instaliacija turtetu buti autentiska, tad butu paprasciau susiziureti ar laidai kirpti ar buvo kazkokia jungtis tarp lopsio ir motociklo.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Ten yra jungtis, ties priekinės lopšio tvirtinimo traukės viduriu. Neturiu detalesnės fotoVikas rašė:Siuo atveju, manau, kad geriausiai Jums gali pagelbeti sios temos autorius http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=40&t=70073senex rašė:Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.
Motociklo el. instaliacija turtetu buti autentiska, tad butu paprasciau susiziureti ar laidai kirpti ar buvo kazkokia jungtis tarp lopsio ir motociklo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.