Puslapis 22

Re: Moskva M1A variklio dangtelio remontas...

Parašytas: 16 Vas 2019, 10:15
interdailis
Ledūklis rašė:Tikrai puikus pasirinkimas sudaryti natūralų vaizdą. Kuo apdirbat? Kaip tik šiom dienom dariau eksperimentus darydamas panašius darbus. Po virinimo šlifavau įvairiais antgaliais, bet veliasi, tai dariau mažom apsukom, po to šlifavau dratiniais šepetukais, švitriniais, šveitimo kempinėlėm, CIF, kai kuriais atvejais ir su vandeniu. Kai kurios dalys gavosi labai gerai, kai kas dar ne visai. Pastebėjau, kad skiriasi ir aliuminis, matyt kitokie lydiniai. O kaip jūs išgaunat gražų paviršių?

Reikia į kaiką pažiūrėti paprasčiau :) galima šlifuoti- pradžioj to ir reikia, išlyginti, o po to smėliasrovė lengvai per tą vietą kur virinta, švitrinis popierius su plaktuku, smėlis, žvyras ir žinoma laikas- galima palaikyti kažkiek, kad ir lauke, tada spalvos suvienodėja, nepasakysi, kad kažkas ir daryta :)

Re: Moskva M1A variklio dangtelio remontas...

Parašytas: 02 Kov 2019, 12:22
interdailis
Tiesiog palyginimui kuo skiriasi MMZ Moskva M1A 1950m. variklio blokas nuo pvz. MMVZ Minsk M1A 1955m.
Tikiuosi matosi foto.

Liejimas Moskva bloko gerokai grubesnis.
Tarp kitko, K-125 variklio blokas dar kitoks- aliuminio lydinys lygesnis net ir už Minską.

Re: Moskva M1A variklio dangtelio remontas...

Parašytas: 02 Kov 2019, 12:23
interdailis
Dar.