Re: Posūkių žibintų spalva
Parašytas: 10 Lie 2020, 05:30
Na ir liuks. Svarbiausia stabdžiai kažkiek stabdytų ir tepalas labai nebėgtų.
Nežinau, kaip stipriai atliekama TA traktoriams, bet įtariu, kad nelabai daug stipresnė už motociklų TA
Ar klystu?
Šitas apžiūros atlikimas iš esmės jums leidžia traktoriui dėti numerį ir dalyvauti viešajame eisme? Ar dar kažko reikia, pvz apdrausti civiline atsakomybe? Ar yra kelių apribojimai, apart automagistralių, greitkelių ir apribojimų ženklais (traktorių eismas draudžiamas)?
Klausinėju, nes įdomu. Daugiau teoriškai. Pernai keliavom dviračiais po Švediją. Mačiau daug senų Volvo, kur kažkada buvę sedanais ar universalais. Nupjautas kėbulo galas, suformuotas kažkoks panašus galas į pikapo formą. Padarytas galinis langas. Ten, kur būtų pikapo kūzavas, normalus kūzavas neišeina, nes monokokinė (be rėmo) konstrukcija neleidžia taip paprastai padaryt, tai padaryta kažkokia minimali dėželė, gal 1m2 ploto ir nebūtinai didelio gylio. Kalbėjausi paskui su vietiniais lietuviais. Sakė, kad čia nauja mada pas juos. Formaliai gaunasi kaip perdarytas automobilis, išeina atlikus kažkokias apžiūras ir patikras registruoti kaip savaeigę techniką ūkio paskirčiai. Tada registruoja kažkur kažkokiu keistu būdu ir galima važiuoti. Numerio net nėra, gale toks raudonai geltonas trikampis. Sakė, kad galima vairuoti berods nuo 16metų, tai jaunuoliai pagrinde ir važinėja. Lyg ir turėtų būti apribota galia, bet kaip supratau, neapibrėžta. Lyg ir turėtų būti apribotas greitis, bet turbūt irgi neapibrėžta, kaip tai kontroliuojama. Konstrukciškai turbūt ne, bet dauguma jų nelaksto, nors mačiau ir greitų. Kai kuriems galbūt apribotas pavarų kiekis, nes mačiau ne vieną, kur važiuoja gerokai per didelėmis apsukomis. Gal neleidžia įjungti aukščiau 2 ar 3 pavaros. Pasirodė įdomu, kad tokioj Švedijoj tokie apėjimai egzistuoja. Tiesa, labiau šiaurėj. Pietuose, kur daugiau civilizacijos, populiacijos ir kultūros, neteko pamatyti. O šiaurė gerokai labiau pramoninė ir agrarinė. Ten žmonės nelabai turtingai gyvena, papuvusiom senom karietom važinėja, traktoriai savo ūkiui apsidirbti kartais irgi tokie MTZ ir DT20 lygio, na tik vakarietiškų gamintojų. Bet už tai daug malonesni ir šiltesni
Nežinau, kaip stipriai atliekama TA traktoriams, bet įtariu, kad nelabai daug stipresnė už motociklų TA
Ar klystu?
Šitas apžiūros atlikimas iš esmės jums leidžia traktoriui dėti numerį ir dalyvauti viešajame eisme? Ar dar kažko reikia, pvz apdrausti civiline atsakomybe? Ar yra kelių apribojimai, apart automagistralių, greitkelių ir apribojimų ženklais (traktorių eismas draudžiamas)?
Klausinėju, nes įdomu. Daugiau teoriškai. Pernai keliavom dviračiais po Švediją. Mačiau daug senų Volvo, kur kažkada buvę sedanais ar universalais. Nupjautas kėbulo galas, suformuotas kažkoks panašus galas į pikapo formą. Padarytas galinis langas. Ten, kur būtų pikapo kūzavas, normalus kūzavas neišeina, nes monokokinė (be rėmo) konstrukcija neleidžia taip paprastai padaryt, tai padaryta kažkokia minimali dėželė, gal 1m2 ploto ir nebūtinai didelio gylio. Kalbėjausi paskui su vietiniais lietuviais. Sakė, kad čia nauja mada pas juos. Formaliai gaunasi kaip perdarytas automobilis, išeina atlikus kažkokias apžiūras ir patikras registruoti kaip savaeigę techniką ūkio paskirčiai. Tada registruoja kažkur kažkokiu keistu būdu ir galima važiuoti. Numerio net nėra, gale toks raudonai geltonas trikampis. Sakė, kad galima vairuoti berods nuo 16metų, tai jaunuoliai pagrinde ir važinėja. Lyg ir turėtų būti apribota galia, bet kaip supratau, neapibrėžta. Lyg ir turėtų būti apribotas greitis, bet turbūt irgi neapibrėžta, kaip tai kontroliuojama. Konstrukciškai turbūt ne, bet dauguma jų nelaksto, nors mačiau ir greitų. Kai kuriems galbūt apribotas pavarų kiekis, nes mačiau ne vieną, kur važiuoja gerokai per didelėmis apsukomis. Gal neleidžia įjungti aukščiau 2 ar 3 pavaros. Pasirodė įdomu, kad tokioj Švedijoj tokie apėjimai egzistuoja. Tiesa, labiau šiaurėj. Pietuose, kur daugiau civilizacijos, populiacijos ir kultūros, neteko pamatyti. O šiaurė gerokai labiau pramoninė ir agrarinė. Ten žmonės nelabai turtingai gyvena, papuvusiom senom karietom važinėja, traktoriai savo ūkiui apsidirbti kartais irgi tokie MTZ ir DT20 lygio, na tik vakarietiškų gamintojų. Bet už tai daug malonesni ir šiltesni