Puslapis 1417

Parašytas: 12 Bal 2008, 20:07
Jaroslav
ir dar bajeris: kai nuemi zarna nuo peciuko isejimo,tai kai variklis dirba, vanduo nebega,kai varikli uzgesini,tai vanduo bega, ir siltas :|

Parašytas: 12 Bal 2008, 20:45
Pofka1
Jaroslav rašė:ir dar bajeris: kai nuemi zarna nuo peciuko isejimo,tai kai variklis dirba, vanduo nebega,kai varikli uzgesini,tai vanduo bega, ir siltas :|


Na kažkaip keista :roll: Bet labiausiai tikėtina, kad sistemoje yra oro.

Bet pala, jeigu sakai prie dirbančio variklio vanduo nebėga, o prie nedirbančio bėga. Tai čia kažkaip nesamonė gaunasi nes dirbant varikliui veikia ir vandens pompa kuri vandenį varinėja ir po pečiuką, taigi logiškai mąstant užvedus variklį pro pečiuko išėjimą turėtų purkšti vandenį.

Taip pat patikrinkit šlangas, visos jos turi būti vienodai šiltos.

Parašytas: 12 Bal 2008, 20:51
Jaroslav
Tai man irgi labai keista,nes vanduo turetu begti kai variklis dirba.

o kaip nuorinti gerai visa sistema ? kokiu budu ?

Kai variklis dirba vamzdziai visi silti,o prie peciuko tokie vos vos silti.

Parašytas: 12 Bal 2008, 21:29
Black
Jaroslav rašė:Gal kas zino kas gali buti: nesildo peciukas,ausinimo sistema susila iki darbines temperaturos,o zarnos kurios eina i peciuko radiatori vos vos silti,o kai nuemi zarna ateinancio tosolo i peciuko radiatori tai teka tada.Gal del to kad nera termostato ir pompa pompuoja kur jai lengviau, t.y. i radiatori ? :roll:

Taip, Jaroslavai, tikra tiesa - nėra termostato ir skystis teka ten, kur lengviau ir, tarp kitko, didžiuoju ratu - per radiatorių. Važiuojant praktiškai neįmanoma variklio sušildyti iki darbinės temperatūros. Įdėk termostatą ir tada žiūrėk. Jeigu būtų oro sistemoje labai tikėtina, kad variklis užvirtų, nes oras, kaip žinote, sudaro sistemoje "kamštį" ir neduoda skysčiui cirkuliuoti.
Šildymo radiatorių nuorinti (jeigu nėra specialaus taško bendrai visai sistemai) reikia užvedus variklį ir prasukus truputį grįžtamąją (iš pečiuko radiatoriaus) žarnelę. Iš pradžių eina oras, po to - skystis su burbulais ir kai burbuliukai baigiasi - užsuki.
Smagu, kad didieji kelių "laivai" :bravo: palengva išrieda į kelius.

Parašytas: 12 Bal 2008, 22:33
Jaroslav
Black rašė:
Jaroslav rašė:Gal kas zino kas gali buti: nesildo peciukas,ausinimo sistema susila iki darbines temperaturos,o zarnos kurios eina i peciuko radiatori vos vos silti,o kai nuemi zarna ateinancio tosolo i peciuko radiatori tai teka tada.Gal del to kad nera termostato ir pompa pompuoja kur jai lengviau, t.y. i radiatori ? :roll:

Taip, Jaroslavai, tikra tiesa - nėra termostato ir skystis teka ten, kur lengviau ir, tarp kitko, didžiuoju ratu - per radiatorių. Važiuojant praktiškai neįmanoma variklio sušildyti iki darbinės temperatūros. Įdėk termostatą ir tada žiūrėk. Jeigu būtų oro sistemoje labai tikėtina, kad variklis užvirtų, nes oras, kaip žinote, sudaro sistemoje "kamštį" ir neduoda skysčiui cirkuliuoti.
Šildymo radiatorių nuorinti (jeigu nėra specialaus taško bendrai visai sistemai) reikia užvedus variklį ir prasukus truputį grįžtamąją (iš pečiuko radiatoriaus) žarnelę. Iš pradžių eina oras, po to - skystis su burbulais ir kai burbuliukai baigiasi - užsuki.
Smagu, kad didieji kelių "laivai" :bravo: palengva išrieda į kelius.



Mano tevas iskarto tokia teorija ir pasake,del to taip ir parasiau.As jau uzsakiau termostata,po savaites,kitos turesiu,tada ziuresiu kas gausis.

Aciu visiems uz patarimus :wink:

Parašytas: 12 Bal 2008, 23:01
LaurynasC
Sveikinimai pajudėjus! Pasidalink patirtimi apie TA praėjimo procedūrą.

Parašytas: 13 Bal 2008, 10:48
Jaroslav
LaurynasC rašė:Sveikinimai pajudėjus! Pasidalink patirtimi apie TA praėjimo procedūrą.


na procedura paprasta.Kai atvaziavau,tai visos Tuvlitos darbas aisku sustojo,nes visi atbego ziureti kas cia atvaziavo :lol:

Masinoj viskas tvarkoj buvo,nes viska atidziai sutvarkiau.Vienas iskarto norejo sakyti kad tipo lempos,posukiai ir t.t. Bet buvo isejes direktorius ju ar inspektorius,tai jis pasake: "Cia viskas tvarkoj,masina virs 25 metu,nereikia cia i jokias lempas ziureti,svarbu normaliai svecia."

ir viskas,pakrate gerai masina,apziurejo viska ir dave TA talona :D

Parašytas: 13 Geg 2008, 09:36
Jaroslav
Gal kas zino kas cia per daiktas,stovi prie sujungimo kolektorio su duslintuvu,kazkokia spiruokle :roll:
as galvojau kodel is vieno duslintuvo eina stipriau garsas ir oras, o is kito maziau,tai pasirodo stovi sita spiruokle prirudijusi,as ja pasukau,tai dabar du vienodai dirba (duslintuvai)

P.S. ant kito Cadillako sito dalyko nera.

Parašytas: 13 Geg 2008, 16:54
Linas P.
Jaroslav rašė:Gal kas zino kas cia per daiktas,stovi prie sujungimo kolektorio su duslintuvu,kazkokia spiruokle :roll:
as galvojau kodel is vieno duslintuvo eina stipriau garsas ir oras, o is kito maziau,tai pasirodo stovi sita spiruokle prirudijusi,as ja pasukau,tai dabar du vienodai dirba (duslintuvai)

P.S. ant kito Cadillako sito dalyko nera.



Angliskai vadinasi "exhaust heat riser valve". Ji leidzia saltam varikliui greiciau isilti, ribodama ismetamu duju srauto pralaiduma.

Parašytas: 13 Geg 2008, 21:20
Jaroslav
Angliskai vadinasi "exhaust heat riser valve". Ji leidzia saltam varikliui greiciau isilti, ribodama ismetamu duju srauto pralaiduma.[/quote]

aisku,bet kai prirudijo tai ir nors variklis isila bet vistiek neatsidarinejo.