Puslapis 1923

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 20 Bal 2017, 07:37
papaukst
Pagal literatūrą, pirmus 1500 km maišosi 15:1, po to 20:1, ir tik po 5000km 25:1.

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 11 Geg 2017, 09:41
Raimis
Koks spidometras turėtų būti 1968m. laidos T5- baltas ar juodas?

Re:

Parašytas: 11 Geg 2017, 21:55
Artiom Patron
abc rašė:Motociklas,pavadinimu Pannonija gimė 1954 metais,kada pasenusį Cepel 250 ant konvejerio pakeitė Pannonia TL.Naujas modelis nuo pirmtako skyrėsi minkšta galine pakaba,''pilnastebuliniais''ratais.Vieno cilindro variklis išvystė 10 a.j.,kurios persidavė į galinį ratą grandine per dviejų ašių,keturių laipsnių greičių dėžę.
Sekančiu modeliu tapo Pannonia TLT(1956-1958).Jinai pasipuošė žemu priekiniu sparnu,dviem daiktadėžėm po sėdyne,pasikeitė duslintuvų forma.Variklio galingumas šoktelėjo iki 12 a.j.Uždegimo žvakė ''persikėlė''į galvutės šoną.Spidometras baltas iki 120km/h.Benzino kranelis su metaliniu nusodintuvu.Galinis žibintas metalinis''lašas''.
Toliau sekė Pannonia TLF(1958-1961)Šis modelis jau buvo intensyviai tiekiamas į TSRS.Variklio galia-14a.j.,kiek kitokios formos bakas,kiti duslintuvai,kitos formos variklio dangčiai.Korbiuratorius BK-25.Kuro mišinio pariebintojo valdymas -per troselį ant vairo.Spidometras baltas iki 120km/h.Kranelis su metaliniu nusodintuvu.Galinis žibintas plastikinis ''pipiras''.Stabdžių pedalas nuimamas atskirai nuo ašelės,stabdžių ''varlytė''dešinėje,ant bako geltonas lipdukas.
Modelis TLB (1960-1962),tai TLF uždengtas kapotais.
Modelio TLD vienintelis skirtumas tas,kad vietoj magneto buvo ''apginkluotas '' generatoriumi.
Modifikacijos TLL ir TLS (16 ir 18 a.j.)pasidabino chromuotais bakų šonais,kitokiom vairo rankenėlėm,bei faros lankeliais su snapeliu.Buvo dažomos juoda,vyšnine arba mėlyna spalvomis.
Pannonia T1 (1961-1964),tai pervadintas TLF su nežymiais pakeitimais (stop signalo jungiklis kairėje,korbiuratorius BK-27).
Toliau sekė populiariausias TSRS Panonnia modelis T5 (1964-1975).Variklis 16 a.j.,mažesnio diametro ratų stebulės,chromuotas bakas,dviejų spalvų(juoda-raudona)sėdynė,daiktadėžės uždaromos vienu užsuktuku.Korbiuratorius BK-27.Pariebinimas per troselį prie sėdynės.Spidometras baltas iki 140km/h.(iki 1971m.)Benzino kranelis su plastikiniu nusodintuvu.Galinis žibintas plastikinis daugiakampis.Stabdžiu kojelė vientisa su ašele,chromuota.Stabdžių ''varlytė'' iš kairės.Atraminė kojelė dešinėje,nuimama.Ant bako aliuminė emblema.Modelis turėjo keletą modifikacijų;T6 - vidaus rinkai su dideliu kiekiu chromo,T7 - eksportui su pilnai chromuotu baku,T8 - su sportiniu išmetimu,T9 - eksportinis su daug chromo,kitokiais duslintuvais ir 22 a.j. varikliu.
1968m.T5 buvo modernizuotas(T5H);pakeistas bėgių perjungimo mechanizmas,priekinis sparnas pakeistas plastikiniu,variklis pradėtas dažyti baltai,karteris pasipuošė briaunomis.Sėdynė tapo tiesia (be išlinkimo po vairuotoju).Dar vėliau šoninė atraminė kojelė persikėlė į kairę,oro filtras pakeistas plastmasiniu,pasikeitė karterio briaunų forma.Kuro pariebinimo rankenėlė montuojama tiesiog ant korbiuratoriaus.Amortizatorių gaubteliai tapo plastmasiniais.Priekinėse šakėse pradėti naudoti hidroamortizatoriai..Priekabos tvirtinimai buvo virinami tiesiog prie rėmo.Nuo 1970 metų spidometras juodas iki 160km/h.Emblema ant bako - raudonas lipdukas.
Pannonia P10 (1967 -1973) iš pagrindų modernizuotas T5 modelis.Pagrindiniai skirtumai:bakas,sėdynė,cilindro bei galvutės forma.
P8 ir P9,tai liuksinės P10 modifikacijos.P 12 modeliu(1975) pasibaigė motociklų Pannonia era.
Ne mažiau įdomi buvo kita Pannonia P20 (1968-1973)motociklų linija.Į juos buvo montuojami visai nauji Yamaxos varikliai.Dviejų cilindrų 250 cm3, 23a.j. variklį maitino du korbiuratoriai,o pavarų dėžė buvo penkialaipsnė.Konstruktoriams teko sukurti visai naują rėmą.Ratai tapo 18 colių.Modelis buvo perdaug sudėtingas ir per brangus,todėl į soc.šalis nebuvo tiekiamas,kas ir paspartino gamyklos bankrotą.
Modelis P21(1973-1975) - modernizuotas 20-ukas.Buvo forsuotas variklis,uždėti nauji duslintuvai,spidometras iškeldintas iš faros ir montuojamas askirai.Liuksinė versija turėjo tachometrą,bei sublizgo didesniu kiekiu chromo.

Versta iš knygelės ''Spravočnik restavratora - samoučki''.


Toliau sekė populiariausias TSRS Panonnia modelis T5 (1964-1975).Variklis 16 a.j.,mažesnio diametro ratų stebulės,chromuotas bakas,dviejų spalvų(juoda-raudona)sėdynė,daiktadėžės uždaromos vienu užsuktuku.Korbiuratorius BK-27.Pariebinimas per troselį prie sėdynės.Spidometras baltas iki 140km/h.(iki 1971m.)

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 22 Geg 2017, 13:00
papaukst
Sveiki,gal kas galėtunėt imest foto kaip tvirtinasi Pannonia lopšys? Nes turiu lopšį,ir ten tikrai kažko trūksta.

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 25 Bir 2017, 09:05
peziss
papaukst rašė:Sveiki,gal kas galėtunėt imest foto kaip tvirtinasi Pannonia lopšys? Nes turiu lopšį,ir ten tikrai kažko trūksta.

Kokio modelio?

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 25 Bir 2017, 21:21
papaukst
T5

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 08 Gru 2017, 14:00
Artiom Patron
Sveiki! Gal žinote kokio tipo DUNA lopšys priklauso Pannonia T5 1972 m. ? Ju yra keli: su smailiu priekiu(kaip reketos) ir su buku priekiu. Ačiū

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 08 Gru 2017, 21:13
papaukst
Pagal jūsų paminėtus metus,manau, priklausytų su plokščiu priekiu, arba liaudiškai su "varna" ant priekio.

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 18 Gru 2017, 22:28
Auryzzz
Sveiki, kokios uždegimo žvakės Pannonia T5 naudojamos?

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Parašytas: 19 Gru 2017, 10:53
Raimis
Auryzzz rašė:Sveiki, kokios uždegimo žvakės Pannonia T5 naudojamos?

Taip pat vengrų gamybos, modelio mintinai neprisimenu. Išskirtinis bruožas- ružavas izoliatorius.