Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
M-408
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: M-408
Apie 1966 - 1969 metus eksportuojama buvo daugiau kaip 50% automobilių , TSRS reikėjo daug valiutos .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
- kartingas123
- Forumietis
- Pranešimai: 93
- Užsiregistravo: 13 Kov 2009, 12:08
Re: M-408
408 rašė:Apie 1966 - 1969 metus eksportuojama buvo daugiau kaip 50% automobilių , TSRS reikėjo daug valiutos .
Va čia tai tikras netikėtumas, bent jau man
Nusišypsojau pasauliui ir likau be dantų.
Re: M-408
408 rašė:Apie 1966 - 1969 metus eksportuojama buvo daugiau kaip 50% automobilių , TSRS reikėjo daug valiutos .
Ne valiutos reikėjo. Tai buvo grynai politiniai dalykai. Juk eksportuojama buvo į trečiojo pasaulio ir soclagerio šalis.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Re: M-408
Moskvič 408 buvo sėkmingai eksportuojamas ir į Vakarų Europos šalis. Buvo net eksportui gaminama versija su vairu dešinėje pusėje. Toks, kažkokiu būdu užsilikęs, keletą metų važinėjo Joniškyje. Moskvič 408 yra net patekęs į kino filmą su Alenu Dealonu.
Re: M-408
Rudge rašė:408 rašė:Apie 1966 - 1969 metus eksportuojama buvo daugiau kaip 50% automobilių , TSRS reikėjo daug valiutos .
Ne valiutos reikėjo. Tai buvo grynai politiniai dalykai. Juk eksportuojama buvo į trečiojo pasaulio ir soclagerio šalis.
Čia tu jau neteisus , maskvičiai net į Angliją papuldavo . Eisinas teisingai parašė .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
Re: M-408
408 rašė:Rudge rašė:408 rašė:Apie 1966 - 1969 metus eksportuojama buvo daugiau kaip 50% automobilių , TSRS reikėjo daug valiutos .
Ne valiutos reikėjo. Tai buvo grynai politiniai dalykai. Juk eksportuojama buvo į trečiojo pasaulio ir soclagerio šalis.
Čia tu jau neteisus , maskvičiai net į Angliją papuldavo . Eisinas teisingai parašė .
Tikrai taip http://www.drive2.ru/cars/moskvich/408/408/shiring/
Re: M-408
Užsitraukiau moskvičių bendruomenės nemalonę.
Aš ir neginčiju, kad buvo eksportuojami į kapitalistines šalis. Pats turėjau 408 iš švedijos parvežtą. Tik kad tas eksportas juokingas buvo. Pardavė kelias mašinas ir triūbija ant viso svieto. Abejoju ar jis sudarė bent 1% nuo viso eksporto. Pabandykit skaičiukus rast.
Aš ir neginčiju, kad buvo eksportuojami į kapitalistines šalis. Pats turėjau 408 iš švedijos parvežtą. Tik kad tas eksportas juokingas buvo. Pardavė kelias mašinas ir triūbija ant viso svieto. Abejoju ar jis sudarė bent 1% nuo viso eksporto. Pabandykit skaičiukus rast.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Re: M-408
[quote="Rudge"]:-) Užsitraukiau moskvičių bendruomenės nemalonę.
Nemanau , kad reikia dėl to pergyventi , jei kam neįdomi tam tikra technika , tai ir nieko nuostabaus kad mažai turime informacijos apie tai .
Nemanau , kad reikia dėl to pergyventi , jei kam neįdomi tam tikra technika , tai ir nieko nuostabaus kad mažai turime informacijos apie tai .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
Re: M-408
Sveiki Moskviciu gerbejai, kad nekurti naujos temos paklausiu cia visgi tai tema apie M408. Taigi gal kas is forumieciu turi tel.nr ar pazysta zmogu is Utenos kur pardavinejo 408 oranzini juodu stogu 1973 metu lygtai. Buvo skelbimas Autopliuse pirma nespejau nr uzsirasyti dabar nebera jau skelbimo. Gal kas skambinotes ir nr dar turit. Buciau dekingas. Lauksiu AŽ.