Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Per riebus mišinys? (Dnepr MT 10-36)
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=10734
Puslapis 25

Autorius:  Raimis [ 2007 Lie 26 Ket, 11:39 ]
Pranešimo tema: 

Ačiū už informaciją. Parduotuvėje esančiame kataloge Dnepro nebuvo. Rinkau pagal kitus motociklus.

Autorius:  Kamo [ 2007 Lie 26 Ket, 13:48 ]
Pranešimo tema: 

Sveiki,
Nors simptomai kaip per riebaus mišinio, bet tai gali būti ir kibirkšties problemos. Jeigu babina tipinė, su dviem išvadais (i abu cilindrus muša ), tai ji gana prasta. Siūlo ją keisti, virinti parafine ir t. t. Man būdavo dėl babinos gęsdavo per lietų, kai gaudavo uždegimo sistema drėgmės. Dabar naudoju dvi 6V nuosekliai sujungtas Javos babinas 12 V Urale. Neatitinka originalo, užtat gerai veikia.
Dar kiekvienam žvakės kalpokėlyje yra triukšmų slopinimo varža. Jei nors viena subyrėjo, irgi sunkiai vesis, reiktų su testeriu patikrinti.

Autorius:  Karolizz [ 2007 Lie 27 Pen, 2:52 ]
Pranešimo tema: 

voztuvus dar pereguliuok :wink:

Autorius:  Edgaras.v [ 2007 Lie 27 Pen, 13:31 ]
Pranešimo tema: 

O negali buti nesandariai uzsidaroma pludes kamera ir per didelis degalu kiekis vis patenka i cilindrus. Pvz., jei uzgesinus varikli, jis kuriamas iskarto, tai dar nespeja pradet garuot benzinas, o jei kuriamas veliau, tai kai vis degalai sunkiasi pro tas skylutes prie difuzoriaus ir aktyviai garuoja, tada variklis uzsisiurbia ir blogai kuriasi.

Autorius:  senex [ 2007 Lie 29 Sek, 19:50 ]
Pranešimo tema: 

Man taip pat teko susidurti su panašia problemą. Pakeičiau gal 6-ias poras karbiuratorių 301, kelias uždegimo rites, aibę žvakių ir etc. Atrodo sureguliuoji degimą ir karbus ( nežinau ar jie aplamai "reguliuojasi"...), lyg viskas veikia, bet pravažiuoji ir vėl viskas iš naujo. Tikrinau plūdes ir adatas, lygį - viskas gerai. Žaidžiau perstatinėdamas droselinės sklendės adatą, su kuro lygiu...Pasidariau degimą be išcentrinio reguliatoriaus -atrodė kad pagerėja, bet variklis gerai veikė tik tam tikrais režimais. Vėl pastačiau viską kaip priklauso. Kuro mišinio varžtas vieną kartą atsireguliuoja vienaip-kitą kitaip. Pravažiuoji - nebedirba tai vienas, tai kitas cilindras
Čia jau senokai buvo, gal ne viską tiksliai pamenu, bet man susidarė įspūdis kad juose kuras užverda ir po slėgiu veržiasi į difuzorių.
Viskas išsiprendė kai pastačiau senos Jawos karbus (lyg nuo 250 kūb. cm, jų difuzorių skersmuo su 350 kūb. cm lyg vienodas, skiriasi tik pagr. žikleriai (čia Jawistai galėtų patikslinti)). Reguliuojant laisvą eigą juntamai reguliuojasi mišinio bei apsūkų varžtai, žvakės švarios, kuriasi gerai ir šaltas ir karštas. Vienu žodžiu aš jais likau patenkintas. Nuo dažno žvakių sukiojimo sugadinau uždegimo žvakių srėgius galvutėse, teko keisti galvutes ir iškilo kita problema-"užklinija" išmetimo vožtuvai. Bet tai bus ateityje atidaryta kita tema.O apie K301 karbiuratorius mano nuomonė...(na keiktis negražu).
P. S. motociklas M63

Autorius:  Kalvis [ 2007 Lie 30 Pir, 20:21 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
Čia jau senokai buvo, gal ne viską tiksliai pamenu, bet man susidarė įspūdis kad juose kuras užverda ir po slėgiu veržiasi į difuzorių

Jeigu korbiuratoriai prisukti per plonas tarpines tai taip ir atsitinka.Po korbiuratoriumi turi būti 3 tarpinės: 2 iš kartono, o tarp jų 3-4mm paronitinė.Tada benzinas neužvirs.

Autorius:  Raimis [ 2007 Rgp 01 Tre, 22:03 ]
Pranešimo tema: 

Pakeičiau žvakes- įsukau naujas rusiškas A11. Pavažinėjau, kol gerai įkaito. Rezultatas tas pats- karštas nesikuria. :evil: Pažiūrėjau, ar yra kibirkštis (ant cilindro padėjau kitą žvakę). Susižavėjimo nekelia :? Spaudžiant kikstarterį šoka kelios kibirkštys, bet įvairaus galingumo- viena normali, kita visai silpna ir pan. Matyt, teks pasinaudoti kolegos Narcizo iš Rokiškio (dalyvavo Jūros šventėje su tokia pat kaip mano Pobieda) patarimu- dėti dvi automobilio indukcines rites (babinas).

Autorius:  Kamo [ 2007 Rgp 02 Ket, 9:37 ]
Pranešimo tema: 

Sveiki,
Truputį informacijos iš savos patirties.
Jei 12V sistema, tai geriausiai naudoti nuosekliai sujungtas 6V Javos babinas-jos mažesnės . Jei vietos yra (purvasargiai, lankai) , tinka ir automobilinės nuo kontaktinio uždegimo 12V su papildoma varža-Moskvičių ar Volgų. Varžas reikia išmesti. Esmė kad srovė per kontaktus būtų iki 5-6 amperų-kitaip gali perkaisti kontaktai ir atsileisti jų spyruoklė.
Lygiagrečiai sujungti babinų nepatartina, nes cilindro, kuriame išmetimas, žvakėj kibirkštis šoks anksčiau ir nusiurbs dalį energijos iš kitą cilindrą aptarnaujančios babinos, nes jos tiesiai sujungtos. Be to, perdaug išauga srovė per kontaktus.
6v uždegimo sistemai tokios pat babinos jungiamos lygiagrečiai , bet per papildomus diodus (srovė >5A, itampa >500V) kiekviena, kad nebūtų energijos nusiurbimo.
Grįžtant prie problemos-dar yra toks niekadėjas kondensatorius. Gal jis pašilęs nebelaiko įtampos? Buvo ir toks atvejis.

Autorius:  dambras [ 2009 Rgp 15 Šeš, 17:00 ]
Pranešimo tema: 

Ieskojau zvakiu NGK BP4HS, bet, kaip sake pardavejas, P raidele nurodo, kad zvake yra masinine (akmenukas su cokoliu is po sriegio yra islindes) ir pasiule zvakes B5HS, tai veikia puikiai, vedasi ir is pirmo spyrio koja, beliko karbus susireguliuoti. Gal NGK kataloge klaida?

Autorius:  Raimis [ 2009 Rgp 15 Šeš, 22:13 ]
Pranešimo tema: 

Tema sena, bet reikėtų pasakyti, kaip išsprendžiau problemą. Tiesiog įdėjau elektroninį degimą. Nusipirkau specialų komplektą. Viskas susimontuoja į vietą, autentiškumas praktiškai nenukenčia. Užtat problemų- kaip nebūta. Kuriasi fantastiškai- nereikia nei oro sklendės sukioti, nei pumpuoti. Ir šaltas, ir karštas. Kibirkštis tokia stipri, kad kartais tik įjungus degimą jau cilindre esantį mišinio likutį uždega ir nestipriai šauna net nespaudžiant kikstarterio.

Puslapis 25 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/