Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Priėjom liepto galą....
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=10787
Puslapis 619

Autorius:  Julijonas [ 2007 Rgp 08 Tre, 9:37 ]
Pranešimo tema: 

Dar viena problemėlė ant nosies
http://www.delfi.lt/news/economy/automo ... d=14003799

92 markes benzinu žadama nebeprekiauti :evil:

Autorius:  Ramzis [ 2007 Rgp 08 Tre, 9:52 ]
Pranešimo tema: 

Julijonas rašė:
Dar viena problemėlė ant nosies
http://www.delfi.lt/news/economy/automo ... d=14003799

92 markes benzinu žadama nebeprekiauti :evil:


Aš tą jau pajutau būdamas nuolatinis Statoil klientas :cry: , šos markės kurą piluosi iš Lukoil'o :cry:
Manau vis tiek ką nors sumąstysime, ką jau bepadarysi, dėl oldtimerių nieks gi nelaikys tokio kuro :wink:

Autorius:  Ramzis [ 2007 Rgp 20 Pir, 14:42 ]
Pranešimo tema: 

Taigi, gerbiamieji, raštas jau parengtas, suderintas ir laukia Lietuvos old klubų atstovų pasirašymo.

Paskutinį mėnesio ketvirtadienį klubų atstovai prašome visi renkamės "Plieno paukštėje", ten vyks rašto pasirašymas. Jei kas negalės, prašome deleguoti kitą klubo atstovą.



Org. komiteto vardu

Autorius:  .mendoza. [ 2007 Rgp 28 Ant, 16:52 ]
Pranešimo tema: 

Logiskai mastant tai 25 metai neturetu buti vienintelis kriterijus pagal kuri automobiliai butu pripazystami kaip oldtimeriai (pavadinau taip, nes skirstyti i "senus" ir "senovinius" - slidus dalykas, nes pavyzdziui "senas" (~27 metu ) Jaguaras turi didesne kolekcine ir isliekamaja verte nei 40 metu "senovine" Volga...), bet kokie tada turetu tie kriterijai buti? Manau jei klubai pasieks savo, t.y. "oldtimerio" statuso, tada jie turetu ir ikurt komisija kuri vertins kuris automobilis vertas to vardo o kuris ne...

Autorius:  Kipshas [ 2007 Rgp 28 Ant, 17:06 ]
Pranešimo tema: 

.mendoza. rašė:
Logiskai mastant tai 25 metai neturetu buti vienintelis kriterijus pagal kuri automobiliai butu pripazystami kaip oldtimeriai (pavadinau taip, nes skirstyti i "senus" ir "senovinius" - slidus dalykas, nes pavyzdziui "senas" (~27 metu ) Jaguaras turi didesne kolekcine ir isliekamaja verte nei 40 metu "senovine" Volga...), bet kokie tada turetu tie kriterijai buti? Manau jei klubai pasieks savo, t.y. "oldtimerio" statuso, tada jie turetu ir ikurt komisija kuri vertins kuris automobilis vertas to vardo o kuris ne...


siūlau visiems šiuo klausimu diskutuot jau 2005 metais pradėtoje temoje:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... sc&start=0

Autorius:  Ramzis [ 2007 Rgp 28 Ant, 18:29 ]
Pranešimo tema: 

Gerbiamieji,

mums reikia žengti bent pirmą žingsnį. Vėliau neišvengiamai prasidėjus diskusijoms kils begalės minčių ir įvairių krypčių - daryti taip ar kitaip ir pan. Mūsų pagrindinis tikslas yra aiškus - išskirti šias tr.priemones iš bendro srauto, o tai pasieksime tik pradėję šiuos darbus ir žinoma jų nesustabdę.

Rašto tekstas pateiktas www.retromobile.lt puslapyje.

Visi gauti atsakymai bus paviešinti. Tai bus vieša mūsų visų diskusija.

Sekmės mums visiems šiame darbe :wink:

Autorius:  Julijonas [ 2007 Rgp 29 Tre, 15:01 ]
Pranešimo tema: 

Ramzis rašė:
Gerbiamieji,

mums reikia žengti bent pirmą žingsnį. Vėliau neišvengiamai prasidėjus diskusijoms kils begalės minčių ir įvairių krypčių - daryti taip ar kitaip ir pan. Mūsų pagrindinis tikslas yra aiškus - išskirti šias tr.priemones iš bendro srauto, o tai pasieksime tik pradėję šiuos darbus ir žinoma jų nesustabdę.

Rašto tekstas pateiktas www.retromobile.lt puslapyje.

Visi gauti atsakymai bus paviešinti. Tai bus vieša mūsų visų diskusija.

Sekmės mums visiems šiame darbe :wink:


Ir dar prie to pirmo žingsnio drįsčiau priskirti mūsų šios nuomonės paviešinimą dar iki sulaukiant atsakymų iš valstybės institucijų. Kažkuris iš mūsų žadėjo pajungti spaudą :wink:

Autorius:  Pofka1 [ 2007 Rgp 30 Ket, 17:59 ]
Pranešimo tema: 

Neblogas straipsnis ta tema šiandieninėje "Kauno dienoje" :

Mokesčiai automobilių neatjaunins
Naujosios viešosios vadybos fondo direktorius Chorstas Klausas,
fondo ekspertas Gytis Janišius
Nepavykus įteisinti mokesčių lengvatų naujiems automobiliams Vyriausybė ir toliau nepalieka ramybėje automobilių rinkos - neseniai pradėtas svarstyti siūlymas įvesti papildomus mokesčius senesniems nei 10 metų automobiliams, kurie galėtų siekti 250 litų per metus. Skelbiamas šios akcijos tikslas - atnaujinti automobilių parką. Tačiau toks žingsnis būtų trumparegiškas ir ne tik iškreiptų rinką, tačiau veiktų atvirkščiai, nei tikisi mokesčių autoriai, – tik sulėtintų savaime vykstantį automobilių parko atsinaujinimą.

Mokesčio senesniems nei 10 metų automobiliams idėjos ištakos yra Seime subliūškęs ketinimas verslo įmonėms įteisinti mokesčių lengvatas perkant naują automobilį. Papildomo mokesčio idėja dabar pateikiama kaip kompensacija ankstesnei nesėkmei.

Kas gi įvyktų įvedus naujus mokesčius? Savaime suprantama, kad visų pirma pabrangtų senesnių automobilių eksploatacija – išlaikyti automobilį gyventojams kainuos brangiau. Dėl to sumažės senesnių automobilių paklausa. Jie atpigs ir taps patrauklesne preke mažesnes pajamas turintiems gyventojams. O senesnių automobilių pardavėjai tenkinsis mažesniais pelnais, nes dalimi pelno, mažindami kainas, padengs įvestą mokestį bei turės sumažinti pasiūlą.

Įteisindama tokius mokesčius Vyriausybė tarsi teigia, kad gyventojai labai mėgsta senienas ir piktybiškai neperka naujų automobilių. Jei automobilių savininkai turėtų lėšų naujiems automobiliams, tai, žinoma, jie ir važinėtų jais. Lengva kalbėti biurokratams Briuselyje apie ekologiją, kai Vakarų Europos gyvenimo lygis daug aukštesnis nei Lietuvoje, tačiau jie pamiršta, kokiomis geldomis po Antrojo pasaulinio karo važinėjo jų seneliai.

Naujas mokestis skaudžiausiai smogs ne pasiturintiems šalies gyventojams, o skurdžiausiai gyvenantiesiems, dar labiau sunkindamas jų finansinę padėtį. Tai tikrai neprivers pirkti naujo automobilio, kuriam įsigyti paprasčiausiai nėra pinigų ir artimiausiu metu nebus – juk dar reikės mokėti ir tą mokestį. Automobilių parkas atsinaujins, kai pakils gyvenimo lygis ir šeimos galės sau leisti važinėti nauju automobiliu.

Mokesčio tikslas, kaip deklaruoja jo autoriai, yra atnaujinti automobilių parką. Tačiau ar jo atsinaujinimas dėl to paspartės? Juk naujų automobilių kainos nesumažės, o mažesnius atlyginimus gaunantys žmonės ir toliau negalės jų įsigyti. Be to, ir pats mokestis mažins gyventojų gaunamas realias pajamas, tad galimybių jiems įsigyti naujus automobilius tik sumažės. Todėl yra reali grėsmė, kad senesnių automobilių pardavimas apskritai nepakis arba pakis nežymiai, tik gyventojai pirks dar senesnius automobilius nei būtų pirkę iki mokesčio.

Neaiškus ir apmokestinimo kriterijus. Kodėl pasirinktas amžius ir būtent 10 metų, o ne penkiolika? Jei kalbama apie ekologiją, tai galima būtų apmokestinti automobilius, labiausiai teršiančius aplinką. Jei kalbama apie techninę būklę, tai techninės apžiūros centrai turi neleisti važinėti techniškai netvarkingam automobiliui, nesvarbu, ar jam 2, ar 20 metų.

Autorius:  Mix'az [ 2007 Rgp 30 Ket, 18:17 ]
Pranešimo tema: 

Labai protyngas straipsnis :-)

Autorius:  laurynas400 [ 2007 Rgp 30 Ket, 18:21 ]
Pranešimo tema: 

Daugiau taip mąstančių žmonių, eilinį kartą suprantu kodėl visa tokia publika lenda į valdžią, kaip gaila :cry:

Puslapis 619 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/