Puslapis 27

Parašytas: 20 Rgs 2007, 15:49
Rudge
Mažvydas rašė:
oldrin rašė:Tokio tipo generatoriu kaip patikrinti nežinau, bet tokio tipo kaip montuojami atskirai, ( turbut dniepru , uralu )tai patikrinti labai lengva. Susirandi kuris yra pliusinis sepetelis, prie jo pajungi + nuo akumuliatoriaus, o minusa i generatoriaus korpusa. Jis sukasi jei viskas tvarkoje. nežinau ar aiskiai paaiskinau? Generatorius tai tas pats elektros variklis. O su tavo izu tai nežinau kaip, nepasuks alkuninio svorio turbut, gali sudeginti.


as si metoda pries savaite isbandziau, veikia, patikrinta :wink:


Aukščiau aprašytu būdu galima patikrinti tik nuolatinės srovės generatorių sumontuotą atskirame korpuse. IŽo, Jawa ir kitus generatorius kurių inkaras yra montuojamas ant alkuninio veleno ašies galima patikrinti tik matuojant varžas. Statoriaus apvija turi tik du galus, jie turi turėti varžą ir nesiskambinti su korpusu. Inkaro kolektoriaus lamelės neturi skambintis su korpusu ir matuojant varžą tarp lamelių vienodu žingsniu arba priešingose pusėse ratu, varža turi būti vienodo dydžio. Jeigu nebus jokių parodymu ant lamelio reikia žiūrėti ar nenutrūkęs laidas litavimo vietoje. Trukimas arba trumpinimas gali būti ir viduje tarp vijų. Tada teks išmesti inkarą. Jeigu nėra išorinių mechaninių pažeidimų inkaras greičiausiai geras. Inkarai genda labai retai.

Parašytas: 20 Rgs 2007, 18:43
Musius
teks bandyti ka nors is pasiulytu variantu

Parašytas: 21 Rgs 2007, 10:55
nerijus69
ko jūs prikibot prie to generatoriaus. pažįstamas su sudegusiu generatoriumi prisijungęs pusę bankių mašininio akumo nemažai km nuvažiuodavo ir užsivesdavo su kojele, arba veikiant generatoriui naudodavo 12 v akuma, užsivesdavo ir atjungdavo akumą, taigi neieškok bėdos kur jos nera, pilk zalivke i cilindra ir jei iš tikro kibirkštis yra mocas užsives. Jei pasirodys, kad kuro normaliai nepaduoda tai bus problema kaip kažkuris kolega minėjo, kad traukia orą iš kur neturėtu :wink:

Parašytas: 21 Rgs 2007, 18:44
Musius
su benzinu i cilindrus jau bandziau ir nepadejo, ryt bandysiu su pakrautu akumuliatorium kurt. manau dar gali but toks atvejis, kad isorej kibirksti duoda, o isukus i cilindra ne, tai ziuresim kaip bus. be to bedu su generatorium, o gal ir su krovimo rele(ja man vienas zmogus tikrino ir sake kad gera) buvo jau anksciau, tad nieko keisto, kad dabar del vieno is ju bedu yra

Parašytas: 21 Rgs 2007, 20:10
nerijus69
gali dar trumpam pajungti 12 v akuma, negerai rėlei, bet trumpam kol užvesi nepakenks manau.

Parašytas: 22 Rgs 2007, 09:16
Musius
na as siandien turiu pakrauta 6v akumuliatoriu, tai su 12v nera jokio reikalo bandyt

Parašytas: 22 Rgs 2007, 14:39
nerijus69
sutinku, :D parasyk kaip sekėsi

Parašytas: 23 Rgs 2007, 17:10
Musius
sekėsi prastai, neužsivedžiau...bet pastebėjau tokį dalyką: raudona lemputė esanti prie degimo spynelės, visąlaik stumant arba prigesdavo arba užgesdavo, o jei degimas išjungtas, ji užsižiebdavo, o šį savaitgalį bandant vest kojele neužsivedė, tai tada bandžiau kurti stumdamas ir pastebėjau, kad kai degimas ijungtas ji stumant neprigesta, o jei degimas išjungtas tai ji neužsidega...koks gedimas galėtų būti? gal kam anksčiau buvo taip? šiaip dabar atsivežiau generatoriu namo ir tėvas sakė nuveš patikrint elektrikui, o gal kas kita galėtų būti?

P.S.:kurą paduoda, nes žvakės buvo šlapios po stumimo, kibirkštis yra

Parašytas: 24 Rgs 2007, 12:39
nerijus69
o kaip išsiaiškinai kad cilindre kibirkštis yra. su stūmimais ir lempučių užsidegimais tai ir man taip pat buvo. gal degimo nepataikei.

Parašytas: 24 Rgs 2007, 18:23
Musius
nerijus69 rašė:o kaip išsiaiškinai kad cilindre kibirkštis yra. su stūmimais ir lempučių užsidegimais tai ir man taip pat buvo. gal degimo nepataikei.

jei kalbant apie tai, kad žvakė pačiam cilindre duoda kibirkštį tai neišsiaiškinau, nes nėra ant ko patikrint dabar, o tėvas sakė kad darbe neturi specialaus įrenginio žvakėm tikrint...tik dabar klausimas kilo ar gali but taip, kad žvakė po 2,5 sezono naudojimo, but pramušta? nors siaip pries ardant variklį motociklas važiavo puikiai