Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Del moskviciaus variklio
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=11826
Puslapis 36

Autorius:  minde [ 2007 Lap 22 Ket, 16:07 ]
Pranešimo tema: 

.mendoza. rašė:
valdas rašė:
Kabini prie kitos masinos, issuki zvakes ir pratempi 200 metru(letai), po to suksis :wink:


Cia ka tikrai? :shock: Man tai toks metodas primena posaki: "акуратненко топорчиком"


Rusiškuos forumuos būtent apie tokį metodą nekartą teko girdėti. Tai vadinasi "холодная прокатка". Kalba būdavo ir apie daugiau, negu 200 m. Po to, atrodo, keičiamas tepalas.

Autorius:  laurynas400 [ 2007 Lap 22 Ket, 16:12 ]
Pranešimo tema: 

Vieną kart, prieš kokius 10 metų kai dar senieji motoristai nebuvo iškeliavę anapilin, girdėjau tokią kalba kai po kapitalinio ir sportui ruoštą motorą statydavo ant stendo ir sukdavo per reduktorių su elektros varikliu, kažkaip aiškino ir procedūrų trukmę, kiek laiko ir kokiais intervalais turi būti tai atliekama ar kažką panašiai, bet to jau nepamenu, O kad tai yra vadinama "šalta obkatke" tai faktas.

P.S. o kaip "obkatkė" lietuviškai turėtų skambėt?

Autorius:  Algis [ 2007 Lap 22 Ket, 16:18 ]
Pranešimo tema: 

Dar ne visi išmirę :wink: mano volgos varyklį su intervalais ant stendo suko vos ne keturias valandas .

Autorius:  laurynas400 [ 2007 Lap 22 Ket, 16:25 ]
Pranešimo tema: 

Algis rašė:
Dar ne visi išmirę :wink: mano volgos varyklį su intervalais ant stendo suko vos ne keturias valandas .


Ai dėl tų išmirimų tai aš per daug tiesmukai čia surašiau, dar yra jų likę, bet reikia prašyt, kad remontuotų ir t.t. Juolab pats laikas tokius dalykus ir pačiam išmokt 88888)

Autorius:  Raimis [ 2007 Lap 22 Ket, 16:42 ]
Pranešimo tema: 

laurynas400 rašė:
...o kaip "obkatkė" lietuviškai turėtų skambėt?

Įvažinėjimas.

Autorius:  valdas [ 2007 Lap 22 Ket, 20:06 ]
Pranešimo tema: 

.mendoza. rašė:
valdas rašė:
Kabini prie kitos masinos, issuki zvakes ir pratempi 200 metru(letai), po to suksis :wink:


Cia ka tikrai? :shock: Man tai toks metodas primena posaki: "акуратненко топорчиком"
Pasitaikydavo kietai surinktu varikliu, padirbus 5 min. prasisukdavo normaliai. Darbe buvom pasidare stenda kuri statydavom ant tekinimo stakliu ir sukdavom varikli mazom apsukom, po keliu valandu apsukas padidindavom. Isukdavom dar ir mechanini tepalo davikli, kad matytume tepalo spaudima. Idejus varikli i masina nebudavo problemu nei su uzvedimu, nei su darbu .

Autorius:  babauzis [ 2007 Lap 22 Ket, 21:25 ]
Pranešimo tema: 

kai volgos varikliui slifavo velena ,man liepe atvezti ,svaitiklius ir remontinius indeklus.kaip pasiemiau alkunini buvo suzimeti svaistikliai ir indeklai ,ant kokio svaistiklio kakliuko det.Kaip surinkau varikli,su rankena nejo prasukti,tada tempem .Po se diena vaziuoju su siuo varikliu ir spaudimas laikosi apie keturis :D

Autorius:  Maskvekas [ 2007 Lap 22 Ket, 21:48 ]
Pranešimo tema: 

babauzis rašė:
kai volgos varikliui slifavo velena ,man liepe atvezti ,svaitiklius ir remontinius indeklus.kaip pasiemiau alkunini buvo suzimeti svaistikliai ir indeklai ,ant kokio svaistiklio kakliuko det.Kaip surinkau varikli,su rankena nejo prasukti,tada tempem .Po se diena vaziuoju su siuo varikliu ir spaudimas laikosi apie keturis :D


Tai nuslifavus velena ir uzdejus atitinkamus remontinius indeklus nejo vistiek jo prasukt? Bet to variklio sunkiai sukasi vien tik alkuninis ,tai uzdejus galva atsiras kompresia tai isvis nepasisuks.negalesiu net degima sureguliuot.O ar kai uzverzdinejai indeklus juos verziai kiek reikia?Mes kai svaistiklinius uzverzem tokia jega kokia reikia alkuninio visiskai neprasukom.Tai su mazesne jega verzem kad nors biski galetu suktis bet gal negerai tipo sake kad gali atsiaisvint svaistikliai.

Autorius:  Montvydas [ 2007 Lap 22 Ket, 23:35 ]
Pranešimo tema: 

mano patarimas butu toks surenki viska i vieta supeli tepalus visa kita ir t.t... ir ant buksyro bandai uzvest ir viskas bus normaliai nes taip ir turi but nes indeklas tau ne guolis kad lengvai suktusi aisku kol nauji kai prisidirba lenvai sukasi... is pradziu variklis koki 1000 - 1500km netrauks bet kai detales prisislifuos prades traukti tada keiti tepalus patarimas keiciant tepalus su tepalais kartu ipilti priedo "xado benzininiams varikliams" dvi tuteles is karto (vienos tutikes kaina apie 60lt) ir aisku tepalus pili normalius pusiau sintetinius normalios firmos pvz.: repsol shell agip ar mobil tik ne kokius motec neste ar lotos ir viskas bus ok... yra teke matyt kai veinas meistras surinko vaz varikli tai buksiruojant net ketvirta pavara ciuoze ratai bet idejus keleta maisu su zvyru ratai prasisuko ir variklis uzsivede is pradziunetrauke bet kai prasidirbo tai ejo kaip is.........tas :shock: aisku taip sunkiai neturetu prasisukt bet buna ir taip :wink:

Autorius:  Maskvekas [ 2007 Lap 22 Ket, 23:49 ]
Pranešimo tema: 

Montvydas rašė:
mano patarimas butu toks surenki viska i vieta supeli tepalus visa kita ir t.t... ir ant buksyro bandai uzvest ir viskas bus normaliai nes taip ir turi but nes indeklas tau ne guolis kad lengvai suktusi aisku kol nauji kai prisidirba lenvai sukasi... is pradziu variklis koki 1000 - 1500km netrauks bet kai detales prisislifuos prades traukti tada keiti tepalus patarimas keiciant tepalus su tepalais kartu ipilti priedo "xado benzininiams varikliams" dvi tuteles is karto (vienos tutikes kaina apie 60lt) ir aisku tepalus pili normalius pusiau sintetinius normalios firmos pvz.: repsol shell agip ar mobil tik ne kokius motec neste ar lotos ir viskas bus ok... yra teke matyt kai veinas meistras surinko vaz varikli tai buksiruojant net ketvirta pavara ciuoze ratai bet idejus keleta maisu su zvyru ratai prasisuko ir variklis uzsivede is pradziunetrauke bet kai prasidirbo tai ejo kaip is.........tas :shock: aisku taip sunkiai neturetu prasisukt bet buna ir taip :wink:


O tas priedas ka duoda?As pilsiu M8V nes toks priklauso pilt.Tai reiskiasi turetu prasidirbt...O ar yra svarbu kuoriuos indeklus pirmiau verzt svaistiklinius ar pagrindinius?Ar yra verzimo tvarka ar verzt pradedant nuo pirmo cilindro pagrindinius svaistiklius?

Puslapis 36 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/