Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Del moskviciaus variklio
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=11826
Puslapis 46

Autorius:  Montvydas [ 2007 Lap 23 Pen, 0:04 ]
Pranešimo tema: 

kaip gamykloj verzia nežinau bet siaip pagr indeklus verzi nuo vidurio abu varztus po truputi kol priverzi paskui galinius pagr indeklus o po to svaistikliu indeklus pradedi nuo pirmo ir baigi ties paskutiniu ir tiek tik bet verzk abu varztus po truputi o ne is kart viena prisuki iki galo ir kita... ir tik nepilk to brudo m8v nepagailek keliu pinigeliu ir isipilk geresnius o xado priedas padengia variklio detales keramika ir ypac veiksmingas kai supili i naujai perinkta varikli tada variklis pasidaro lgaamziskesnis nebebijo apsuku ir t.t...

Autorius:  kitoks [ 2007 Lap 23 Pen, 0:08 ]
Pranešimo tema: 

Montvydas rašė:
kaip gamykloj verzia nežinau bet siaip pagr indeklus verzi nuo vidurio abu varztus po truputi kol priverzi paskui galinius pagr indeklus o po to svaistikliu indeklus pradedi nuo pirmo ir baigi ties paskutiniu ir tiek tik bet verzk abu varztus po truputi o ne is kart viena prisuki iki galo ir kita... ir tik nepilk to brudo m8v nepagailek keliu pinigeliu ir isipilk geresnius o xado priedas padengia variklio detales keramika ir ypac veiksmingas kai supili i naujai perinkta varikli tada variklis pasidaro lgaamziskesnis nebebijo apsuku ir t.t...


Kartais vazineju amerikietisku masiniuku. V8 ten, senu technologiju.
Reikalas tame, kad visur internete raso, jeigu supilsite sintetikos, ar kokio kito siuolaikinio pagerinto brudo, tai turesite nemalonumu su varikliu. Ar sis patarimas nepadarys "meskos paslaugos"?

Autorius:  Montvydas [ 2007 Lap 23 Pen, 0:15 ]
Pranešimo tema: 

sintetino gal ir nereikia pilt i senamadiskus variklius bet pusiau sintetinius galima drasiai pilt ir tai tik i pliusa nes jo tepimo ir issilaikymo charekteristikos zymiai geresnes ir siaip veriklio ilgaamziskumas priklauso tik nuo tepalo kokybes!!!

Autorius:  Maskvekas [ 2007 Lap 23 Pen, 0:18 ]
Pranešimo tema: 

Montvydas rašė:
kaip gamykloj verzia nežinau bet siaip pagr indeklus verzi nuo vidurio abu varztus po truputi kol priverzi paskui galinius pagr indeklus o po to svaistikliu indeklus pradedi nuo pirmo ir baigi ties paskutiniu ir tiek tik bet verzk abu varztus po truputi o ne is kart viena prisuki iki galo ir kita... ir tik nepilk to brudo m8v nepagailek keliu pinigeliu ir isipilk geresnius o xado priedas padengia variklio detales keramika ir ypac veiksmingas kai supili i naujai perinkta varikli tada variklis pasidaro lgaamziskesnis nebebijo apsuku ir t.t...


Tai gali but dar del to jis taip sunkiai sukosi kad iskarto uzverzem iki galo visus varztus.Tai pagrindinius vezrem tokia tvarka kaip galva verziasi istrizai pradedant nuo vidurio.Man sake kad M8V geriausiai tinka nes kiti nesudaro tokio storio tepalo pleves ant indeklu,ir geriausiai tinka mineraline.ir eksplotacijos knygoj nurodyta kad reikia pilt M8.

Autorius:  Montvydas [ 2007 Lap 23 Pen, 0:25 ]
Pranešimo tema: 

gal tuo metu m8v ir buvo geriausia ka galejo pasiulit cccp bet ir tai man atrodo buvo geresnis autolas o ta m8v pildavo sunkvezimius gaz o dabar jau kiti laikai ir yra jau geresniu daiktu tai pilk koki mobil ar repsol ir tikrai nepasigailesi dar prieduko ivarvink ir turesi ilgaamzi varikliuka :wink: o su tuo m8v gali sutept duru vyrius :wink:

Autorius:  Maskvekas [ 2007 Lap 23 Pen, 0:34 ]
Pranešimo tema: 

Montvydas rašė:
gal tuo metu m8v ir buvo geriausia ka galejo pasiulit cccp bet ir tai man atrodo buvo geresnis autolas o ta m8v pildavo sunkvezimius gaz o dabar jau kiti laikai ir yra jau geresniu daiktu tai pilk koki mobil ar repsol ir tikrai nepasigailesi dar prieduko ivarvink ir turesi ilgaamzi varikliuka :wink: o su tuo m8v gali sutept duru vyrius :wink:


Tuo metu M8V nebuvo,buvo M8G, M8BU, M12G.O M8V siu laiku, jis pakeiti M8G ir M8BU.

Autorius:  Montvydas [ 2007 Lap 23 Pen, 0:37 ]
Pranešimo tema: 

na gali pilt tavo varikilis bet as tai tikrai sito nepilciau...

Autorius:  babauzis [ 2007 Lap 23 Pen, 7:33 ]
Pranešimo tema: 

as tai sutepiau indekla ir suverziau, tada prasukau alkunini .Toliau ta pati operacija,bet man rekomendavo ,po visos sios operacijos, dar paverzti visus indeklus.Kai ikeliau varikli niekada iskarto nekuriau.Be zvakiu ipilus tepala pratemdavau kokius 3km .Man taip buvo rekomendaves senas rusisku masinu motoristas.Kas liecia tepalus,geriau atsisakyk tu m8 tepalu,jug yra gan nemazas pasirinkimas gan neblogu tepaliuku ir kaina nedaug ka skiriasi :wink:

Autorius:  Raimis [ 2007 Lap 23 Pen, 12:04 ]
Pranešimo tema: 

Dėl variklio alyvos pritariu nuomonei, kad M8 (autolas)- ne pats geriausias pasirinkimas. Pilk šiuolaikinės firmos mineralinę alyva (15W40) ir bus kaip tik.

Autorius:  Maskvekas [ 2007 Lap 23 Pen, 12:20 ]
Pranešimo tema: 

Tai gal ir turi taip sunkai sukts velenas nes nauji indeklai,tik gal reikia atitinkamai juos verzt.Pgrindinius pradedant nuo vidurio ir vis prasukant alkunini,o svaistiklinius pirma,ketvirta,paskui antra trecia.Ir pirmu verzimu neuzverziant iki galo.Ar taip :?:

Puslapis 46 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/