Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Del moskviciaus variklio
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=11826
Puslapis 56

Autorius:  Vaidotas73 [ 2007 Lap 23 Pen, 15:25 ]
Pranešimo tema: 

Maskvekas rašė:
Tai gal ir turi taip sunkai sukts velenas nes nauji indeklai,tik gal reikia atitinkamai juos verzt.Pgrindinius pradedant nuo vidurio ir vis prasukant alkunini,o svaistiklinius pirma,ketvirta,paskui antra trecia.Ir pirmu verzimu neuzverziant iki galo.Ar taip :?:


Jokiu būdu :!:
Prieš pasukantan, visi veleno indėklų varžtai turi būt tinkai užveržti. Ir visiškai nesvarbu kokia tvarka. Nepainiokit su variklio galvutės veržimu.

Autorius:  Maskvekas [ 2007 Lap 23 Pen, 18:07 ]
Pranešimo tema: 

Vaidotas73 rašė:
Maskvekas rašė:
Tai gal ir turi taip sunkai sukts velenas nes nauji indeklai,tik gal reikia atitinkamai juos verzt.Pgrindinius pradedant nuo vidurio ir vis prasukant alkunini,o svaistiklinius pirma,ketvirta,paskui antra trecia.Ir pirmu verzimu neuzverziant iki galo.Ar taip :?:


Jokiu būdu :!:
Prieš pasukantan, visi veleno indėklų varžtai turi būt tinkai užveržti. Ir visiškai nesvarbu kokia tvarka. Nepainiokit su variklio galvutės veržimu.


O kas gali atsitikt jei pasuksiu alkunini visu indeklu neuzverzes?

Autorius:  Vaidotas73 [ 2007 Lap 23 Pen, 19:14 ]
Pranešimo tema: 

Indėklai gali prasisukti švaistiklyje :evil:

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Lap 24 Šeš, 15:42 ]
Pranešimo tema: 

Kelis atvejus žinau, kad supila į seną variklį sintetiką arba į labai seną pusiau sintetiką, sako: va dabar tai bus variklis, ledas. Ir prasideda: balos po mašina, tepaluotas variklis ir kit agregatai. Nelaiko seno tipo tarpinės, nepritaikytos tokiam skvarbiam tepalui, susidėvėję riebokšliai.

Autorius:  2105 [ 2007 Lap 24 Šeš, 16:30 ]
Pranešimo tema: 

tadas1991 rašė:
Kelis atvejus žinau, kad supila į seną variklį sintetiką arba į labai seną pusiau sintetiką, sako: va dabar tai bus variklis, ledas. Ir prasideda: balos po mašina, tepaluotas variklis ir kit agregatai. Nelaiko seno tipo tarpinės, nepritaikytos tokiam skvarbiam tepalui, susidėvėję riebokšliai.


Tai priklauso ne nuo tepalo o nuo to kokias tapnies ir su kuo naudoji. Jei minkstas tai ju negalima tept silikonu nes kitaip greit sutrunka, o jei kietos tuomet galima drasiai tepti silikonu ir jos netrunka.

Autorius:  Babahai [ 2008 Sau 10 Ket, 15:41 ]
Pranešimo tema: 

o, koki tepala pilt palutarkai i varikli?

Autorius:  Maskvekas [ 2008 Sau 10 Ket, 20:01 ]
Pranešimo tema: 

Babahai rašė:
o, koki tepala pilt palutarkai i varikli?


pilk Mixol T pusiausintetine alyva dvitakčiams varikliams, kurių darbinis tūris yra nuo 20cm3 iki 500cm3.

Autorius:  kitoks [ 2008 Sau 11 Pen, 10:06 ]
Pranešimo tema: 

Maskvekas rašė:
Babahai rašė:
o, koki tepala pilt palutarkai i varikli?


pilk Mixol T pusiausintetine alyva dvitakčiams varikliams, kurių darbinis tūris yra nuo 20cm3 iki 500cm3.


Negaliu suprasti, kodel siulai pilti pusiau sintetini tepala i sena varikli? Sioje temoje jau yra parasyti apie geru tepalu poveiki senisms varikliams. Internete apie tai galima pasiskaityti. Laukiu argumentuotu paaiskinimu.

Autorius:  Babahai [ 2008 Sau 17 Ket, 16:51 ]
Pranešimo tema: 

Maskveks turbūt juokauji.

Autorius:  Laurynas [ 2008 Kov 08 Šeš, 18:46 ]
Pranešimo tema: 

O ką daryt jei su orginaliais indėklais šiek tiek kliba švaistiklis. Labai nedaug, vos vos ranka jaučiamas klibėjimas, o su -0.05 (remontiniai, bet jiem nereikia šlifuot veleno) užveržus labai labai sunkiai sukasi. Kaip geriau, kad vos vos klibėtų ar kad labai labai sunkiai suktųsi? Koks maksimalus galimas švaistiklio kibėjimas?
Dar ir dantračiai nauji nelabai nori suktis. Čia taip turi but pas tarybine technika?

Puslapis 56 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/