Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

iž planeta ir ir iž56
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=12309
Puslapis 13

Autorius:  Dragoon [ 2008 Sau 05 Šeš, 20:15 ]
Pranešimo tema:  iž planeta ir ir iž56

Sveiki, klausiu nuomonės apie tokį variantą. Noriu ant 1 ar 2 planetos variklio uždėti iž56 cilindrą, bet kaip pastebėjau, ne visai tiksliai atitinka prapūtimo angos. Ar labai nukentės variklio darbas tokuiu atveju? Gal kas bandė uždėti? Mates kad važinėja kai kas su naujesniais cilindrais ant senukų variklių, o čia atvirkščiai

Prikabinti failai:
gelezys.jpg
gelezys.jpg [ 61.27 KiB | Peržiūrėta 1789 kartus(ų) ]

Autorius:  arwis [ 2008 Sau 05 Šeš, 21:22 ]
Pranešimo tema: 

tai kad jei cia 56 cilindras ,tai angos keistos kazkokios. pas mane ant abieju cilindru angos tokios pat kaip ir ant variklio

Autorius:  profas [ 2008 Sau 07 Pir, 20:40 ]
Pranešimo tema: 

susipažink su dvitakčio variklio darbo principu ir pats suprasi , kad "nukentės". Gali atsitikti taip, kad stumsiesi kojomis. :-)

Autorius:  Raimis [ 2008 Sau 08 Ant, 9:05 ]
Pranešimo tema: 

Manau, kad neturės didelės įtakos variklio darbui. Išbandyta su Minsk varikliu (M104 blokas + M105 cilindras). Neatitikimas pagal formą buvo labai panašus.

Autorius:  Dragoon [ 2008 Sau 08 Ant, 11:52 ]
Pranešimo tema: 

dabar ir žinok ar bandyt laimę taip surinkt ar ne :roll:

Autorius:  Minde.r [ 2008 Sau 09 Tre, 8:42 ]
Pranešimo tema: 

O tai ką prarasi surinkęs? Cilindrą pasikeist juokų darbas, jei kas nepatiks, tuo labiau kad planetinių ir gaut lengviau. O šiaip nemanau kad pajusi skirtumą. Vat jei variklį pastatytum ant stendo, tikrai pamatytum skirtumą.

Autorius:  Dragoon [ 2008 Sau 10 Ket, 19:43 ]
Pranešimo tema: 

prarast aisku nieko neprarasiu, tik kad stumoklį idealų turiu tam 56 cilindrui, o kitas cilindras jau per daug išsidėvėjęs. Noriu susikrauti panašų motociklą važinėjimams tarp iž49 ir 56, nes iki originalo dar daug ko trūksta. Tad parūpo ar variklio, darbu ir ekonomiškumu tokia konfigūracija labai nukentėtų

Autorius:  arwis [ 2008 Sau 16 Tre, 19:05 ]
Pranešimo tema: 

pasisakykit dar kas nors .siandien susiduriau su ta pacia problema. variklis iz56 su kampuotom angom ,cilindras p2 su apvalesnem angom

Autorius:  monkeybone [ 2008 Sau 16 Tre, 21:39 ]
Pranešimo tema: 

nu butent tokio varijanto nesu mates, bet galiu pasakyt, jeigu ir dirbs variklis, tai tikrai ne geriau/ zmones su "saroske" (nežinau kaip lietuviskai) slifuoja visas angas iki veidrodinio pav, o tu nori tokius laiptus padaryt ..
antras dalykas gali fazes neatitikti, taip kaip mes buvom padare. i Hondos 80cm3 cilindra idejom ciziko 125cm3 gilze, viskas atrodo tiko, bet uzkurt neisejo niekaip, taip ir liko tik ekspermentas.
todel mano nuomone tokia, kad geriau jau tu nedek naudos is to jokios tikrai nebus :)

p.s. jeigu jums reikia butent to cilindro ir zinot, kad viskas veikia daug maz, tai uzvirinkit ir padarykit vienodas angas, nera labai jau sudetingas darbas, tik truputi kainuoja, taip darydavom ant kartingu varikliu kai versdavom cilindrus. dienele darbo ir padaryta

Autorius:  arwis [ 2008 Sau 17 Ket, 21:32 ]
Pranešimo tema: 

uzdejau cilindra ,trauka pasijaute ,kadangi is 56 cililindro buvo pakeistas i p2 ,kuriasi taip pat be jokiu problemu is kojeles ,todel kazin ar daug nukencia

Puslapis 13 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/