Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

busim be 92 benzino?
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=12374
Puslapis 413

Autorius:  Vidminas [ 2008 Sau 19 Šeš, 22:22 ]
Pranešimo tema: 

Black rašė:
Variklių, pritaikytų dirbti su bešviniu benzinu, vožtuvų lizdai padaryti iš metalo, kuris minimaliai sukimba su vožtuvu. Senųjų variklių galvutės berods tik išfrezuotos pagal vožtuvą ir neturi atsparaus žiedo ir vožtuvas, nesant tepimo, kiekvieną kartą pasikeldamas nuplėšia mikro daleles nuo lizdo kraštų taip lysdamas gilyn į galvutę ir užsiverždamas. Į senąsias galvutes taip pat galima įdėti specialius lizdus ir tada bešvinis benzinas nebebaisus. Beje, tą dalyką aš sužinojau šiame forume.


Na bent jau M20 variklyje, išmetimo vožtuvų įpresuoti lizdai pagaminti iš karščiui atsparaus špyžiaus, na o įsiurbimo - tiesiog išfrezuoti bloke.

Autorius:  Kalvis [ 2008 Sau 20 Sek, 0:18 ]
Pranešimo tema: 

babasas jeigu pastebėjai, savo ankstesnį pasisakyma užbaigiau žodžiais "jeigu tai įmanoma".Tai rašydamas turėjau mintyse būtent M-72, K-750 ir kitą techniką turinčią SV tipo paskirstymo sistemą (apatinius vožtuvus). Jiems, deja, pakelti suspaudimo laipsnio nepavyks.Na nebent iki 7, bet to maža 92, 95 benzinams, todėl neverta net bandyti.Kita vertus teorija kartais prasilenkia su praktika.Jau keturis metus į savo K-750 pilu 92 benziną ir nepastebėjau jokių neigiamų požymių, nors nedaug ir važiuoju, apie 500km per sezoną.Todėl gal nera viskas taip blogai.

Autorius:  babasas [ 2008 Sau 20 Sek, 3:28 ]
Pranešimo tema: 

[quote="Kalvis"][b]babasas[/b] jeigu pastebėjai, savo ankstesnį pasisakyma užbaigiau žodžiais "jeigu tai įmanoma".Tai rašydamas turėjau mintyse būtent M-72, K-750 ir kitą techniką turinčią SV tipo paskirstymo sistemą (apatinius vožtuvus). Jiems, deja, pakelti suspaudimo laipsnio nepavyks.Na nebent iki 7, bet to maža 92, 95 benzinams, todėl neverta net bandyti.Kita vertus teorija kartais prasilenkia su praktika.Jau keturis metus į savo K-750 pilu 92 benziną ir nepastebėjau jokių neigiamų požymių, nors nedaug ir važiuoju, apie 500km per sezoną.Todėl gal nera viskas taip blogai.[/quote]

Teks grizti prie rusisko benzino ir zibalo :shock: O vazinejant kompresija nesumazejo ? sakykim kad pakelus ir iki tu septyniu , tai kokios oktanos benzinui mazdaug tada butu pritaikyta ?

Autorius:  Kalvis [ 2008 Sau 20 Sek, 3:46 ]
Pranešimo tema: 

Ne, kompresija nekrito.
7 tai standartinis Dnieprų ir Uralų suspaudimo laipsnis, benzinas iki 80 oktano. M-72 suspaudimo laipsnis 5,5 ;K-750 - 6

Autorius:  Kpect [ 2008 Sau 20 Sek, 19:31 ]
Pranešimo tema: 

http://wueko.wuerth.com/medien/produkti ... 859_p0.jpg

BENZIN - BLEIERSATZ Additiv für Motoren mit nicht gehärteten Ventilsitzen Einsatzgebiete/Verwendung: l Bei Verunreinigungen des Kraftstoff - systems . l Bei Kondenswasser im Tank . l Bei lackartigen Ablagerungen und Verharzungen von Leitungen, Benzinpumpe, Vergaser, Ventilsitzen und Ventilen . Technische Merkmale: l Reinigungswirkung nachgewiesen durch Vollmotorentest . l Korrosionsschutztest nach Kesternich DIN 50017 . Anwendung: Doseninhalt dem Tank beigeben . Dosierung: Die Kraftstoffmenge sollte 10 bis 100 Liter Benzin betragen . Ideale Dosierung: Eine Dose auf 50 Liter Kraftstoff . B ezeichnung Inhalt Art . - Nr . VE/St . Benzin - Add . 300 ml 0893 559 12 Schüttrohr – 0891 565 6 Einsatzgebiete/Verwendung: l Für Motoren mit nicht gehärteten Ventilsitzen (PKW, Rasenmäher, Bootsmotoren, stationäre Motoren) . Anwendung: Benzin - Bleiersatz ist selbstmischend und wird über den Dosierkopf dem Kraftstoff zugegeben . Einfache Anwendung durch praktischen Dosierkopf . Dosierung: Der Doseninhalt ist ausreichend für 250 Liter Kraftstoff
is Wurth 20lt
BENZIN - BLEIERSATZ

http://www.louis.de/_309ef40661ccddb5fe ... 038228.JPG

is Louis motokatalogo 8 eur ( toki i K-750 pilu )
www.louis.de
http://www.louis.de/_309ef40661ccddb5fe ... r=10038228

Autorius:  darius [ 2008 Vas 27 Tre, 17:54 ]
Pranešimo tema: 

Dar panasia tema norejau paklausti. Nuemiau 21 volgai galva 3.5 mm, kaip pasilegti su kelikliais? Kaip juos patrumpinti, kiek patrumpinti?

Dekoju.

Autorius:  laurynas400 [ 2008 Vas 27 Tre, 17:57 ]
Pranešimo tema: 

darius rašė:
Dar panasia tema norejau paklausti. Nuemiau 21 volgai galva 3.5 mm, kaip pasilegti su kelikliais? Kaip juos patrumpinti, kiek patrumpinti?

Dekoju.


Vat, reikėjo apie tai pagalvot iki tai darant...

Autorius:  Rudge [ 2008 Vas 27 Tre, 18:01 ]
Pranešimo tema: 

Greičiausiai nieko nereiks daryti. Turėtu užtekti reguliavimo atsargos.
Idomu, tie nuimti 3,5 mm, čia iš lubų ar skaičiuota? Atrodo tai daugoka.

Autorius:  darius [ 2008 Vas 27 Tre, 18:01 ]
Pranešimo tema: 

Nesupratau... galvok negalvojes viskas jau padaryta. klausimas islieka tas pats.

Autorius:  Sergej [ 2008 Vas 27 Tre, 18:29 ]
Pranešimo tema: 

darius rašė:
Dar panasia tema norejau paklausti. Nuemiau 21 volgai galva 3.5 mm, kaip pasilegti su kelikliais? Kaip juos patrumpinti, kiek patrumpinti?

Dekoju.


1) arba patrumpinti , arba surat nuo 24d, arba pakaks reguliavimo varztelio.
2) numusi metaline dali (is virsus ar is apacios cia jau tau sprest) ir patrumpini
3) tikriausiai 3.5mm

PS: ar galvute iki taves nebuvo slifuota?, tai yra koks jos aukstis buvo?

Puslapis 413 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/