Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

problemos su ižu
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=12786
Puslapis 11

Autorius:  Musius [ 2008 Vas 12 Ant, 18:45 ]
Pranešimo tema:  problemos su ižu

tai vat, neseniai pabaigiau perrinkt iž j4, šeštadienį bandžiau užkurt su kojele ir stumant nieko nepavyko, o sekmadienį pyliau zalivkę ir šiaip ne taip priverčiau dirbt, bet dirba su šiokiais tokiais trūkumais: labai sunkiai pajuda iš vietos ir sankaba veda, kas gali būt blogai su sankaba jei pats viršutinis sankabos diskas kuris prispaudžia kitus diskelius atsikelia kreivai, tai yra viršutinė dalis atsikelia nuo diskų daug, o apatinė beveik nejuda? taip pat jei pavyksta pajudėt iš vietos tai kol nepasiekiamos didesnės apsukos tol jis vos juda, pakilus apsukoms važiuoja gerai, bet bėgį perjungus vėl vos juda ir užgesta, kas gali būt blogai? degimas, karbas, o gal per maža kompresija? tiesa važinejau po pieva kuri yra pošlapė, motociklas su lopšiu

Autorius:  Minde.r [ 2008 Vas 13 Tre, 15:55 ]
Pranešimo tema: 

Jei užvedimui reikėjo "zalifkės" - liesas mišinys, dėlto gali nebūt ir traukos. Pažiūrėk žvakės, jos viską pasako apie mišinį...
Jei sankabos strypelis nevienodai kelia dangtelį - gali būt skirtingo standumo spyruoklės arba jų priveržimo varžtai neteisingai susukti...

Autorius:  Musius [ 2008 Vas 13 Tre, 16:47 ]
Pranešimo tema: 

Minde.r rašė:
Jei užvedimui reikėjo "zalifkės" - liesas mišinys, dėlto gali nebūt ir traukos. Pažiūrėk žvakės, jos viską pasako apie mišinį...
Jei sankabos strypelis nevienodai kelia dangtelį - gali būt skirtingo standumo spyruoklės arba jų priveržimo varžtai neteisingai susukti...

"zalifkes" reikėjo tik pirmą kart užvedant, o visus kitus kartus užsivedė, tiesa ne iš pirmo karto...pirmą dieną bandant vest po to kai neužsivedė buvau žvakes išsukęs, tai nebuvo net sudrėkę, ir beje pirmą diena buvo bandoma net ir stumiant kurt, bet nieko...kaip iš žvakių sužinot ar geras mišinys?

Autorius:  Tomomo [ 2008 Vas 13 Tre, 17:49 ]
Pranešimo tema: 

Jei issukus zvake, jos kontaktai yra tamsiai pilkos spalvos ,misinys yra geras, jei tamsus,tai misinys per riebus, na o jei sviesiai pilkos spalvos, tai misinys per liesas.

Autorius:  Minde.r [ 2008 Vas 14 Ket, 9:44 ]
Pranešimo tema: 

Jei viskas teisingai perrinkta pirmam užvedimui niekada nereikia nei "zalifkės", nei stumdyt, aišku užsiveda ne iš pirmo spyrio. Jei po nepavykusių bandymų užvesti žvakės yra sausos, reiškia į variklį benzas nepaduodamas. To priežastys gai būti: užsikišęs karbas; variklis traukia ne kuro mišinį, o orą; variklis išvis nieko netraukia...

Autorius:  Musius [ 2008 Vas 14 Ket, 18:21 ]
Pranešimo tema: 

Minde.r rašė:
Jei viskas teisingai perrinkta pirmam užvedimui niekada nereikia nei "zalifkės", nei stumdyt, aišku užsiveda ne iš pirmo spyrio. Jei po nepavykusių bandymų užvesti žvakės yra sausos, reiškia į variklį benzas nepaduodamas. To priežastys gai būti: užsikišęs karbas; variklis traukia ne kuro mišinį, o orą; variklis išvis nieko netraukia...

karbiuratorius buvo išvalytas ir netgi iššveistas, o po to išdžiovintas su fenu :D o kadangi užvest pavyko ir variklis ant laisvų sūkių dirba, tai manau, kad visgi traukia...tarp kitko kokia minimali kompresija turėtų būt cilindruose, kad galima būtų dar normaliai važiuot?

Autorius:  Minde.r [ 2008 Vas 15 Pen, 9:07 ]
Pranešimo tema: 

"normaliai važiuot" yra labai reletyvus pasakymas. Turiu vieną Jawą su 7.5bar cilindruose ir ji užsiveda, ir važiuoja (man užtenka). Aišku kai palyginu su kita Jawa kurios cilindruose 10bar, tai skirtumas akivaizdus...

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/