Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Traktorius DT-20
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=1301
Puslapis 2579

Autorius:  daktaras [ 2011 Bal 01 Pen, 18:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

na jai tu rankena kuri padidina degimo kamera, kada variklis dyrba an benzino vadini dekompresiniu tai as patylesiu...gal dar kasnor esat mate dt 14 su dekompresiniu? noreciau ir as toki stebukla pamatyt....

Autorius:  tauras000 [ 2011 Bal 01 Pen, 20:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

daktaras rašė:
na jai tu rankena kuri padidina degimo kamera, kada variklis dyrba an benzino vadini dekompresiniu tai as patylesiu...gal dar kasnor esat mate dt 14 su dekompresiniu? noreciau ir as toki stebukla pamatyt....

Nematau stebuklo, rankeną paspaudi, ji atidaro vožtuvą, jokios ten kameros nėra,tokius dalykus dar atskiriu. tarpkitko, senukas trosą atsivedęs buvo iki vairo,kad patogiau būtų užgesinti traktoriuką,jei tu neįsiskaitai į tai ką ankščiau rašiau,tai tavo bėda, asmeniškai tau kartoju, kapotas DT-14, gal tik jis ir yra nuo DT-14, o čia noriu išsiaiškinti kas per modelis,tiksliau kas jame prichimičinta,o ne kažką įrodinėti,nesu nei aklas nei žioplas, karvę nuo ožkos dar atskiriu,matau šiame forume nieko nesužinosiu, čia tik "visažiniai"i susirinkę varžosi kas geriau,kas daugiau žino, tiksliau ,įtariu fotkių matę..........

Autorius:  tauras000 [ 2011 Bal 01 Pen, 20:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

Meska, gal tu ką pasakysi apie tą stūmoklio padėtį?

Autorius:  meska [ 2011 Bal 01 Pen, 21:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

tauras000 rašė:
daktaras rašė:
na jai tu rankena kuri padidina degimo kamera, kada variklis dyrba an benzino vadini dekompresiniu tai as patylesiu...gal dar kasnor esat mate dt 14 su dekompresiniu? noreciau ir as toki stebukla pamatyt....

Nematau stebuklo, rankeną paspaudi, ji atidaro vožtuvą, jokios ten kameros nėra,tokius dalykus dar atskiriu. tarpkitko, senukas trosą atsivedęs buvo iki vairo,kad patogiau būtų užgesinti traktoriuką,jei tu neįsiskaitai į tai ką ankščiau rašiau,tai tavo bėda, asmeniškai tau kartoju, kapotas DT-14, gal tik jis ir yra nuo DT-14, o čia noriu išsiaiškinti kas per modelis,tiksliau kas jame prichimičinta,o ne kažką įrodinėti,nesu nei aklas nei žioplas, karvę nuo ožkos dar atskiriu,matau šiame forume nieko nesužinosiu, čia tik "visažiniai"i susirinkę varžosi kas geriau,kas daugiau žino, tiksliau ,įtariu fotkių matę..........

Vaikai,gyvenkim draugiškai... :-) Aišku visokių yra šiam forume-kas iš savo patirties žino,kas iš fotkių,o kam diedukas ar bobutė papasakojo... :-)
O stūmoklis turi daeit iki pat viršaus kad tik neliestų galvutės.Degimui skirta degimo kamera.

Autorius:  daktaras [ 2011 Bal 02 Šeš, 4:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

nereik nervuotis ponaiti taurai , bet jai pats sakai kad tebunie dekompresinio rankena nuo starterio puses tai pas tave dt 14 galva pas dt 20 dekompresinis visai kitoj pusej , tai vat pirma isiaiskink koks pas tave variklis o pato klausk apie stumoklio padeti. nes 20 ir 14 skiriasi svaistikliu ir stumokliu ilgiai. O paprasciause tai butu knygoj paziuret.

Autorius:  szal [ 2011 Bal 02 Šeš, 13:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

meska rašė:
szal,bendekso dantų neskaičiavau tik žingsnį primečiau.O kad pavyko nesunkiai įjungt ir variklį pasukt-tai faktas.
Dėl gervių nežinau ką patart-nesu turėjęs reikalų.Gandrais pasitikėt gal ir galima,bet pačiam daryt smagiau... :wink:


Pagarba. Dideliu isoriniu skirtumu tarp Dtuko ir GAZ 52 bendiksu nera (iveliau klaida del dantraciu skaiciaus is nezinojimo). Esminis skirtumas - GAZ 52 sukti slicai. Bendiksas netinka. Bet vat galva tinka (gerves pasirodo detaliu parnesa). Netiko inkaro asies ivores ismatavimai - teko su sveitimo popieriumi (kitu galimu sprendimu neturejau (graztas butu vari isdraskes)), susuktu i tutele, sveisti. Viska sumontavau, starteris dirba. tiek to dziaugsmo.

Autorius:  szal [ 2011 Bal 02 Šeš, 13:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

misla rašė:
meska rašė:
Raimis rašė:
Būtent dėl to ir netiks, nes sukant bendiksas važiuos atgal. Vargu ar pavyks išlaikyti.

Beveik teisybė.Bet kaip sakoma nepabandęs kelnių neprikakosi...Paaukojau šiandien pusdienį ir pabandžiau.Padariau viską kaip buvau galvojęs ir...kelnės pilnos :-) Be kompresijos variklį suka gana lengvai,bet ijungus kompresiją meta atgal-išlaikyt nepavyko.
Na bet nėra to blogo kad neišeitų į gerą :-) Išmokau pakeist starterio sukimosi kryptį ir pavyko pakeist bendekso prabuksavimo kryptį :-) Taip kad radus GAZ-51 starterį su tiesiais šlicais perdaryt nebūtų problemų-nereikėtų net orginalaus DT bendekso.

Paskutinės naujienos iš mano vrpinės: surinkau variklį su Mazo gilze ir stūmokliu. Kompresija tokia, kad starteris nebepasuka. Po keliu bandymu taip užkirto, kad nulūžo bendekso šakutė. Teko kurt "ant blizgės". Užsivedė vos tik pervertus variklį. O tai padaryt irgi nelengva, nes ratai čiuožia net 4 pavara, tai prireikė asfalto. Dirba gražiai, dūmų sumažėjo kokia 80 % :D
Tai dabar liko bėda su starteriu. Radau gazelkos starteri, išardžiau, šlicai sukti, o šepetėliai 4, tai kaip kryptį pakeist taip ir nesupratau...


Visu pirma, tesdamas savo sugriztuviu pasakojima, noriu atsiprasyti meskos - degimo dar neankstinau, nes norejau isiaiskinti kodel gi staiga pradejo nebeuzsivesti mano dtukas (istorija apie tai visi zinot).
Kadangi buves savininkas dingo kaip i vandeni, prisisaukiau sena, buvusio kolukio MTS'o, mechanika. Sumontavau starteri, suliurlinau vandeni, prasukau su lenktu raktu varikli ir aisku, rezultatas toks pat kaip ir pas Misla (viskas kaip ir anksciau) - uzpleistavo starterio bendiksa. Kad pakeitus i MAZ grupe padideja kompresija ir galia sake ir buves savininkas (maniau, kad rinkodara uzsiima, bet mislos patirtis irodo jo zodziu teisuma). Matau, kad pagal mislos patirti, pas mane tos pacios bedos - tai turbut MAZ'ines grupes intervencijos i dtuka padariniai.

Zmogelis is buvusio MTS'o visa situacija ivertino taip: 1. pagal ismetama melyna duma - su degimu viskas gerai, bet galutiniam ivertinimui reikes dtuka uzkurti uztempus (palauksiu kol nueis sniegas ir pradzius dirva); 2. jis mato visas bedas arba starteryje arba smagratyje. Kodel smagratyje? Anot jo, smagracio dantuku isoriniai kampai buvo virinti ir blogai nuslifuoti, pora dantuku kampu yra nudile (bet tai atsitiko po paskutinio fatalisko "triuko" su starterio galva). I mano klausima - kas gi pasikeite, kad pas savininka jis uzsikure, o pas mane nebe, zmogelis tik guztelejo peciais.

Pasiteisinu pries Meska - degimo nereguliavau, nes pirma noriu isiaiskinti galima priezasti be pakeitimu. Antra - ar nepasikeis galia nureguliavus degima? Si sprendima palieku pabaigai (kai beliks uzvedimas tik nuo kalniuko riedant).

Perziurejau smagrati per starterio anga - matau, kad sankabos stiftai su nukreipiamosiomis spyruoklemis yra isgrauze angas (jos tapo istempto ovalo formos) sankabos korpuse. Idomu, kokia gali buti to priezastis?

Autorius:  szal [ 2011 Bal 02 Šeš, 14:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

misla rašė:
meska rašė:
babauzis rašė:
o dekompresatorius DT neveike ,

Va čia tai geras klausimėlis.Ir yra ir turi veikt,bet gal juo nesinaudojat kurdami?

Ir žinom ir naudojamės. Su dekompresiniu suka puikiai, o jį išjungus iškart sustoja. Bet čia vėl reikalai pajudėjo į gerą pusę. Suvirinau šakutę, išvaliau, sutepiau įvores ir ... užkūriau :angel: Tarp kitko be jokių pašildymų, elektrofakelų ir kitų nesamonių.


Nuosirdziai dziugauju, kad nesibaige kaip pas mane. Gal turi minciu kas turejo reiksmes sekmingai situacijos pabaigai? visa situacija buvo labai identiska mano situacijai (ypac atkreipiant demesi i MAZ'ine intervencija).

p.s. sakute luzo turbut todel, kad bendikso isorine apkaba trenkesi i smagrati (bent mano situacijoje bendiksa uzpleistavo butent todel, kad si apkaba trenkesi i smagrati ir nebeleidzia laisvai prasisukti bendikso dantraciui, kad atpleisetu nuo smagracio). Tai tik mintis. Taciau GAZ 52 starteryje si (galima) problema gerai ispresta - svirties sakutes atramine mova ant bendikso yra patraukta link isores per gera cm (dtuko bendikse ji yra prie jo vidinio galo) - todel ijungus starteri ir pastumus su sakute bendiksa ant smagracio, jo isorine apkaba nepasieks smagracio korpuso. Esamoj situacijoj (originalaus dtuko starterio arba GAZ 51 starterio) bendikso uzstumimo ant smagracio gylis faktiskai nera apribotas - turi jausti kiek lenkti sakute isijungus starteriui (sakutes reguliavimas padeda tik nustatyti starterio ijungimo momenta, bet visviena po to dar gali sakute su bendiksu stumti toliau). Planuoju savo dtuke ismatuoti bendikso pilno uzejimo ant smagracio gyli ir sureguliavus starteri irengi ribotuva. aisku, visos sios pastangos bus beprasmes jeigu pleistavimo priezastis - smagracio neprasukimas ir strigimas ties VMT (tada bendiksas per smagrati gauna atbulini smugi).

Autorius:  meska [ 2011 Bal 03 Sek, 17:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

Szal,atsiprašinėt manęs tai tikrai nereikia.Mes tik bandom patarti,o tau rinktis ką daryt o ką ne.Tuo labiau kad ir aš galiu būti neteisus,nes nustatinėti ligą per atstumą reikia ekstrasensinių gabumų,o aš tokiais tikrai nepasižymiu... :-) Kaip ir pasakyt iš neužkurto variklio dūmų spalvos ar geras degimas-tikrai nedrįsčiau.Reguliuojant degimą nustatyti kuro padavimo pradžią-ir tai labai slidus reikalas,o čia tai išvis už mano galimybių ribos... :-) Tarp kitko susimaišei-degimą siūliau pavėlint o ne paankstint.O patart daugiau ir nežinau ką. Nebent,jei dar niekas nepatarė,išjungt sankabą ir hidraulio siurbliuką,kad sukant būtų mažesnis apkrovimas starteriui.Bent žiemą tikrai lengviau suka.Tavo atveju tiesa slypi kažkur anapus... :-)
Mislos atvejis man atrodo paprastesnis.Užteko išvalyt,sutept starterį ir užkūrė.Dabar kažkur dingęs-gal starterį rimtai tvarko-laukim žinių.Tu sakei starterį susitvarkęs.Na bet tikiuos pasitikrinai perskaitęs ką rašiau apie jo remontą.
Dėl smagračio vainiko dantų sukibimo su bendeksu aš manau kad čia jau priekabiavimas prie smulkmenų.Nors pasitikrint aišku gali.Pabandyk nudažyti visą bendeksą ir kol dažai visiškai neišdžiūvę pasuk variklį.Išėmęs turėtum matyt kas su kuo ir kiek liečias.
Na o kantrybė tavo geležinė-su švitriniu popieriumi įvorės skylę padidint... :-) Toli eisi... :-)

Autorius:  tauras000 [ 2011 Bal 03 Sek, 20:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Traktorius DT-20

daktaras rašė:
nereik nervuotis ponaiti taurai , bet jai pats sakai kad tebunie dekompresinio rankena nuo starterio puses tai pas tave dt 14 galva pas dt 20 dekompresinis visai kitoj pusej , tai vat pirma isiaiskink koks pas tave variklis o pato klausk apie stumoklio padeti. nes 20 ir 14 skiriasi svaistikliu ir stumokliu ilgiai. O paprasciause tai butu knygoj paziuret.

Žinai daktare jauk kiek tų knygų aš žiūrėjau,kiek skaičiavau,matavau, prie traktoriuko komplekte (įkaitant įmonuotą) gavau 3 vienetus švaistiklių, visi skirtingų ilgių,
Du stūmoklius, skirtingų aukščių (pirštams įvorės vienodos), ir dar gyvą velnią, sudirbtų detalių...
Žiūrint pagal knygą švaistikliai visų ir DT-20 ir DT-14 vienodo ilgio, tik tepimo kanalai skiriasi. Išmatavau, įdėjus pagal knygos matmenis stūmoklį, švaistiklį, tai VMT stūmoklis bus toli gražu nedaėjęs gilzės viršaus,o tas kuris įstatytas stūmoklis su švaistikliu, netelpa į jokius knygų matmenis, bet sūmoklis pakyla gražiai viršuje......
Tad kur čia ieškoti galų??????

Puslapis 2579 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/