Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Diskusija apie motocikla " PANNONIA "
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=13241
Puslapis 123

Autorius:  Andrius831 [ 2008 Kov 15 Šeš, 15:27 ]
Pranešimo tema:  Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Sveiki,turiu motcikla pannonia,ir norečiau sužinoti apie jį daugiau,iki šiol teko girdeti,kad šie motociklai buvo 1976 nuimti nuo gamybos..kad turi silpnas vietas ..tai degimas ir greiciu dezes,dar vienas motomėgėjas sakė,kad vogdavo jas dėl priekinio sparno,išpjaustydavo ir uždedavo ant javu..butu malonu isgirsti jūs..

Autorius:  peziss [ 2008 Kov 15 Šeš, 15:54 ]
Pranešimo tema: 

Aš taipogi turiu 1960 metų gamybos Pannonia Deluxe 250. Važinėju nuo 1993 metų, turėjau tik problemą su alkūniniu velenu- subirėdavo švaistiklio guolis. Degimas nėra nuo tų metų reguliuotas,o su pavarom irgi nėr buvę problemų, nors ir aš esu girdėjęs, kad Pannonia greičių dėžė nėra patvari. Šiaip smagus motociklas, jei dar su lopšeliu :-)

Autorius:  abc [ 2008 Kov 15 Šeš, 17:13 ]
Pranešimo tema: 

Pirmąją Pannonia ,1968m.gamybos turėjau vaikystėj dar anais,tarybiniais laikais.Važiavau daug,važiavau grubiai.Žodžiu jaunas kraujas jos negailėjo.Pernai nupirkau 1960m.laidos.Pavažinėjau kiek ir išardžiau.Bet ne tam,kad sugedo,bet tam,kad savo 50-ešimtąjį gimtadienį sutiktu užsidėjusi naują rūbą,bei su naujais guoliais sanariuose.Išardęs pastebėjau tas pačias bėdas, su kuriom susidurdavau ir pirmam motociklę-tai silpnos bėgių šakutės(greit išsidėvi arba lūžta),ant ašies prasisukantis magnetas(nukerpa kaištuką),bei ant alkūninio ašies prasisukanti guolio ''aboima''.Nepaisant viso to,šie motociklai įdomūs,gan išskirtiniai, bei verti dėmesio.Nelabai suprantu ,kodėl liaudis jų nemėgo,ir nelabai mėgsta dabar. Turiu minčių ateity įsigyti dvicilindrę Pannonia.Įdomu,ar tokia bent viena yra Lietuvoj,nes sovietai nesutarė dėl kainos su vengrais ir į Sov.sąjungą jų neeksportavo,dėl ko vengrai prarado pagrindinę rinką ir buvo priversti nutraukti ''juodujų varnų'' gamybą.

Autorius:  Andrius831 [ 2008 Kov 15 Šeš, 20:38 ]
Pranešimo tema: 

Idomi istorija :D teko man matyti nuotraukas 2 cilindrų pannonijos,pats as turiu 1961 metų PANNONIA DE LUXE,su lopselių,aliumininiu,kurie metalistų buvo pamėgti,del ko jų mazai ir liko, tai stai savo panonija as parsitempiau visiškai išardyta,maišuose,kuri gulėjo 20 metų sumesta i kruvą garaze, del ko isardė,žmogus ryšliai nepasakė, po ižu remonto praktikos apsiemiau rinkti šį man naują aparatą,surinkau..truko dalių..tai teko darytis, galinio "majatniko" ašis buvo pertekinta is ižo,bet mano panoniukas neturejo nei 2,nei 3 begio, kibirksties nebuvo, o degimą nuimti " sjomniko" neturejau,teko vilkti tekintoją i garažą,tas atsimatavo,nueme duomenis,ir po kelių dienų degimas buvo nuimtas,o dar po savaites ji jau buvo užkurta,ir sukrauta maksimaliai originaliai,stovi ji garaze ir laukia restauracijos,beje su dokumentais ji lietuviskais jau :D

Autorius:  Raimis [ 2008 Kov 15 Šeš, 23:04 ]
Pranešimo tema: 

O kuo skiriasi T5 ir De Luxe modeliai. Patingėjau kapstytis internete :oops: , bet čia matau, kai kuriems kolegoms Panonia markė gerai pažįstama, tai gal jiems bus tik malonumas tam skirtoje temoje ir kitus apšviesti :idea: :wink:

Autorius:  Andrius831 [ 2008 Kov 15 Šeš, 23:18 ]
Pranešimo tema: 

Visų skirtumų ir pats nežinau,bet pagrindiniai tai butų tokie,kaip skirtingi ratu bugnu forma(deluxe platesni) spidometras skiriasi, galine lempa..kojeles..(deluxe aliuminines,stabdžiu ir begių).Dar teko matyti ant T5 babina atskirai, tik nežinau ar tai padirbo patys,ar is gamyklos,o pas deluze tai is variklio iseina zvaklaidis jau..čia pagrindiniai paviršutiniški skirtumai,bet šios temos dėka manau sužinosime daugiau.

Autorius:  Raimis [ 2008 Kov 15 Šeš, 23:25 ]
Pranešimo tema: 

Andrius831 rašė:
Visų skirtumų ir pats [mIRC slengas netoleruojamas],bet pagrindiniai tai butų tokie,kaip skirtingi ratu bugnu forma(deluxe platesni) spidometras skiriasi, galine lempa..kojeles..(deluxe aliuminines,stabdžiu ir begių).Dar teko matyti ant T5 babina atskirai, tik nežinau ar tai padirbo patys,ar is gamyklos,o pas deluze tai is variklio iseina zvaklaidis jau..čia pagrindiniai paviršutiniški skirtumai,bet šios temos dėka manau sužinosime daugiau.

Maniškės T5 aukštos įtampos laidas išeina iš variklio, išorinės ritės nėra. Taigi paskutinis teiginys atkrinta.
Stebulės tikrai buvo skirtingo dydžio, bet ar tai priklausė nuo modelio, dar neaišku. Tas pats ir dėl galinio žibinto formos bei spidometro. Lauksime kitų nuomonių.

Autorius:  peziss [ 2008 Kov 16 Sek, 9:56 ]
Pranešimo tema: 

Dar Pannonia T5 turi rankenėlę pastatymui su ranka -privirinta prie rėmo, o pas deluxe to nėra. Skiriasi ir galinės lempos. T5 variklis apačioje turi aušinimo "riobrus", ko pas deluxe nėra. Variklio viduj skiriasi pavarų jungimo mechanizmas. Daiktadėžės pas šiuos modelius irgi skiriasi. T5 karburatorius yra su "pacosu traukomu ant karburatoriaus su ranka, o deluxe su jungikliu ant vairo. Skiriasi net oro filtrai- deluxe metalinis, T5- plastmasinis. Beto skiriasi kojoms padėti gumų raštas priekyje ir gale (keleivio ir vairuotojo).

Autorius:  Der Steppenwolf [ 2008 Kov 16 Sek, 11:00 ]
Pranešimo tema: 

nuotraukėlė

Prikabinti failai:
042430[1].jpg
042430[1].jpg [ 66.15 KiB | Peržiūrėta 15790 kartus(ų) ]

Autorius:  abc [ 2008 Kov 16 Sek, 12:17 ]
Pranešimo tema: 

Prie viso to pridursiu,kad T5 modelį nuo savo pirmtako iš tolo atskirsi chromuotais bako šonais su iškilia aliumine emblema ant jų.Taip pat skyrėsi sėdynės spalva.TLF,DeLux modeliuose buvo raudona-T5 modeliuose kombinuota raudona su juoda.Šiek tiek skiriasi išmetimo lankų lenkimo radiusas.T5 varikliukas dviem AJ galingesnis,kadangi padidintas suspaudimo laipsnis.Kas liečia šoninę pastatymo kojelę,tai de Lux modeliuose jinai būdavo, ir netgi dviejų tipų:prisukama prie pakojo pagrindo,arba prie pakojo galo.Skyrėsi stabdžių kojelė.Nemaži skirtumai ir šių modifikacijų priekabų konstrukcijoje.

Puslapis 123 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/