Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Raimis
|
Parašytas: 2008 Bir 02 Pir, 23:39 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8594 Miestas: Alytus
|
Viskas priklauso nuo to, kokio tipo yra malūnsparnio variklis. Jei tai Otto tipo stūmoklinis motoras- tai oktaninis skaičius ir kiti parametrai turi tokią pat reikšmę, kaip ir automobiliuose. O jei tai reaktvynė ar dujų turbininė mašina- tuomet visai kas kita (degusis mišinys čia nesuspaudžiamas, todėl detonacijos reiškinys neturi jokios įtakos variklio darbui).
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
Paskutinį kartą redagavo Raimis 2008 Bir 03 Ant, 0:40. Iš viso redaguota 1 kartą.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Shumeras
|
Parašytas: 2008 Bir 03 Ant, 0:39 |
|
Užsiregistravo: 2004 Kov 29 Pir, 15:18 Pranešimai: 232 Miestas: Vilnius
|
kurlikas rašė: mano skodai pilu benzina special 91 cekijoje. jis su svino priedu. ar lietuvoj galeciau pilti 92 ir prideti prieda. ale koki svininiu priedu nebuna, uzdrausti. kaip daryti su benzinu?
turiu gryno kalio bačkutę nuo merso laikų, ir aprašus ką po kiek pilti į oldtimerius...
_________________ Visokių Daiktų Krautuvėlė / vdk.lt
|
|
Į viršų |
|
|
valdas
|
Parašytas: 2008 Bir 03 Ant, 6:06 |
|
Užsiregistravo: 2005 Vas 06 Sek, 22:29 Pranešimai: 1005 Miestas: Kaunas
|
Kalvis rašė: Dėl to žibalo tai dar čia didelis klaustukas. Šiuo metu Mažeikiuose gaminamas žibalas iš tikrųjų yra reaktyvinis kuras.Inete buvau radęs informaciją , kad jo oktaninis skaičius apie 105-110, todėl galime gauti dar didesnį oktaną.Tikro lempinio žibalo dabar jau niekas negamina. http://www.nafta.lt/content.php?pid=170Aš esu rašęs į Mažeikių naftą ir klausęs kaip ten su tuo žibalu, ar galima jo pagalba sumažinti benzino oktaninį skaičių, bet likau neišgirstas, todėl siūlau visiems forumiečiams nepatingėti ir užversti D.U.K. skyrelį panašiais klausimais , gal tada jie sureaguos. http://www.nafta.lt/content.php?pid=42Lempinio zibalo yra ukiniu prekiu parduotuvese, kaina virs 5 litu/litras,
|
|
Į viršų |
|
|
Jaroslav
|
Parašytas: 2008 Bir 03 Ant, 11:01 |
|
Užsiregistravo: 2007 Spa 31 Tre, 12:24 Pranešimai: 399
|
Kad kazkas zinantis pasisakytu tai gal galima bandyti maisyti ar su dyzeliu ar su zibalu,o siaip nezinant tiksliai,tik taip ''o kas bus jei.......''
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2008 Bir 03 Ant, 11:09 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
tadas1991 rašė: Kogero kolega kalbantis apie reaktyvinį kurą ir oktaną 110-115 turėjo omeny aviacinį benziną (ar kurą). Jis naudojamas ir mašinų lenktynėse. Taip pat įdomu dėl to reaktyvinio kuro ar žibalo. Jis suprask aviacijai, bet senelis sakė, kad kai jis dirbo malūnsparniuose, tai į MI pildavo kažkokį aviacinį žibalą, kuris būdavo bespalvis.
Jei sraigtasparnis ar lėktuvas su propeleriu(ais) tai jokiu būdu nereiškia, kad jis turi būti su stumokliniu varikliu ir naudoti benziną. Aparato naudojančio reaktyvinį kurą nereikia įsivaizduoti kaip raketos Pvz mi-8 turi 2 turbininius variklius, kurie naudoja aviacinį žibalą, viskas čia ok.
|
|
Į viršų |
|
|
zigmasmoto
|
Parašytas: 2008 Bir 04 Tre, 9:50 |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 22 Pen, 11:44 Pranešimai: 602 Miestas: Varėna
|
Aktualus klausimas, bet atsakymas su klaustuku. Mano nuomone, geriausias problemos sprendimas, tai pakeisti suspaudimo laipsnį, bet senienoms nepriimtina, tad lieka naudoti specialius priedus.
_________________ neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Paskutinį kartą redagavo zigmasmoto 2009 Bal 09 Ket, 11:23. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2008 Bir 04 Tre, 21:48 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
npn rašė: tadas1991 rašė: Kogero kolega kalbantis apie reaktyvinį kurą ir oktaną 110-115 turėjo omeny aviacinį benziną (ar kurą). Jis naudojamas ir mašinų lenktynėse. Taip pat įdomu dėl to reaktyvinio kuro ar žibalo. Jis suprask aviacijai, bet senelis sakė, kad kai jis dirbo malūnsparniuose, tai į MI pildavo kažkokį aviacinį žibalą, kuris būdavo bespalvis. Jei sraigtasparnis ar lėktuvas su propeleriu(ais) tai jokiu būdu nereiškia, kad jis turi būti su stumokliniu varikliu ir naudoti benziną. Aparato naudojančio reaktyvinį kurą nereikia įsivaizduoti kaip raketos Pvz mi-8 turi 2 turbininius variklius, kurie naudoja aviacinį žibalą, viskas čia ok.
Aš ir nesakau, kad ten stūmoklinis variklis ar pan. Tiesiog įdomu kuo skiriasi aviacinis žibalas nuo paprasto, jei paprastas vadinasi dar ir reaktyvinis kuras, kas ir reiškia, kad skirtas reaktyviniam varikliui, kuris aviacijoje dauguma ir naudojamas.
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2008 Bir 04 Tre, 22:54 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
tadas1991 rašė: Aš ir nesakau, kad ten stūmoklinis variklis ar pan. Tiesiog įdomu kuo skiriasi aviacinis žibalas nuo paprasto, jei paprastas vadinasi dar ir reaktyvinis kuras, kas ir reiškia, kad skirtas reaktyviniam varikliui, kuris aviacijoje dauguma ir naudojamas.
Na lėktuvas ne žibalinė lempa, ir jo darbo salygos labai sudėtingos tad ir kuras turi būti geras.
Citata iš ankščiau Kalvio pateiktos nafta.lt nuorodos:
"Šiam produktui taikomi labai griežti kokybės reikalavimai. Ypatingas dėmesys standartuose skiriamas kuro koroziniam aktyvumui ir jame esančio vandens kiekiui nustatyti. "
Mano supratimu tiesiog geras, švarus žibalas su antistatiniais, antikoroziniais, neleidžiantiems susidaryti dervoms priedais (ar dar papildomais priedais). Yra juk internete daug informacijos apie juos (jet A, jet A-1), čia juk ne koks unikalus Mažeikių naftos kūrinys, tų pačių standartų visi privalo laikytis.
|
|
Į viršų |
|
|
tiltaz
|
Parašytas: 2008 Bir 07 Šeš, 22:49 |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 22 Pir, 17:32 Pranešimai: 220 Miestas: Vilnius
|
seeker rašė: Mažeikių nafta nustojo gaminti a92 benzą, taigi teks kaitinti variklius su su a95... Arba prašyti pažystamų iš svetur(rusija), kad pargabentu geresnio (bet tuo pačiu ir blogesnio) kuro.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 166 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|