Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
type4ozone2
|
Parašytas: 2008 Lie 14 Pir, 16:41 |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 07 Ket, 0:49 Pranešimai: 271 Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
|
Prie benzino ir dar kaikuriose temose buvo pateikta siek tiek ideju kiek "patrumpinti" galvute volgai (-3.5mm jei teisingai atsimenu). Norejau suzinoti kiek milimetru rekomenduojama patrumpinti galvutes Ural, K-750, Dnepr varikliams naudojant 92- 95 benzina. Perrinkineju kelis variklius, todel buciau tikrai dekingas jei patartu tie, kurie turi siokia tokia patirti. Tikrai nenoreciau kad stumoklis arsiremtu i galvute ir patarimo, kad"nudrozk kelis milimetrus" netinka. Be to pas Dnepr variklius buna sferiniai stumokliai ir klausimelis irgi butu- skirtingi stumuokliai- skirtingi varikliai- skirtingi istekinimu dydziai?????
Prie to paties- kaip veikia jusu elektronines-bekontaktes uzdegimo sistemos pas jusu opozitus- kokie minusai arba su tuo susijusios bedos.
Paskutinį kartą redagavo type4ozone2 2008 Lie 14 Pir, 17:18. Iš viso redaguota 1 kartą.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2008 Lie 14 Pir, 16:51 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8593 Miestas: Alytus
|
[quote="type4ozone2"]Prie benzino ir dar kaikuriose temose buvo pateikta siek tiek ideju kiek "patrumpinti" galvute volgai (-3.5mm jei teisingai atsimenu). Norejau suzinoti kiek milimetru rekomenduojama patrumpinti galvutes Ural, K-750, Dnepr varikliams. Perrinkineju kelis variklius, todel buciau tikrai dekingas jei patartu tie, kurie turi siokia tokia patirti. Tikrai nenoreciau kad stumoklis arsiremtu i galvute ir patarimo, kad"nudrozk kelis milimetrus" netinka. Be to pas Dnepr variklius buna sferiniai stumokliai ir klausimelis irgi butu- skirtingi stumuokliai- skirtingi varikliai- skirtingi istekinimu dydziai?????
Prie to paties- kaip veikia jusu elektronines-bekontaktes uzdegimo sistemos pas jusu opozitus- kokie minusai arba su tuo susijusios bedos. [quote]
Jokių bėdų ir problemų- veikia puikiai. Prapuolė daug prieš tai buvusių bėdų.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
Paskutinį kartą redagavo Raimis 2008 Lie 14 Pir, 21:33. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
dalius-nsu
|
Parašytas: 2008 Lie 14 Pir, 19:53 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Kov 02 Pen, 18:52 Pranešimai: 2241 Miestas: Panevėžys
|
Yra viena labai gera rusiška patarlė :"nemešaj dvigateliu rabotat" ,manau ja ir vadovaukis.Norint perdarinėti,forsuoti,ar didinti darbinį turį reikia labai daug žinių,praktikos ir galimybių,čia ne kiekvienam.Na nušlifuosi tu galvutę,pakils suspaudimo laipsnis ,nu ir ką galvoji Uralas pradės ''pešt'' geriau negu tavo draugų,vargu.(pamatysi kaip reikės aliuminines tarpines kas mėnesį keist,nes jas ""prakals"")Mano nuomone ,tobulint galima uždegimo sistema,kuro sistema, ir bus sočiai.
|
|
Į viršų |
|
|
type4ozone2
|
Parašytas: 2008 Lie 14 Pir, 22:36 |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 07 Ket, 0:49 Pranešimai: 271 Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
|
dalius-nsu rašė: Yra viena labai gera rusiška patarlė :"nemešaj dvigateliu rabotat" ,manau ja ir vadovaukis.Norint perdarinėti,forsuoti,ar didinti darbinį turį reikia labai daug žinių,praktikos ir galimybių,čia ne kiekvienam.Na nušlifuosi tu galvutę,pakils suspaudimo laipsnis ,nu ir ką galvoji Uralas pradės ''pešt'' geriau negu tavo draugų,vargu.(pamatysi kaip reikės aliuminines tarpines kas mėnesį keist,nes jas ""prakals"")Mano nuomone ,tobulint galima uždegimo sistema,kuro sistema, ir bus sočiai.
Visu tuo nupjovimu galvutes siekiu pagrindinio tikslo- kad maziau voztuvai keptu (kaip cia nemazai kas tvirtina) vazinejant 95 ar 92 benzinu. Jeigu nuo to variklis maziau tarnaus- tai vargiai ka jam darysiu, elektronine- bekontakte sistema jau pakeliui i varikli, nauji k-68 karburatoriai irgi, nes kolkas nemanau kad jie dvigubai blogesni nes pigesni uz orginalus japonu, nuo kuriu atseit nukopijavo. Jeigu trauks 1 arkliu geriau- del kitokio benzino ir kitokios galvutes manau nieko blogo, nes nuo to jis tuoj nesubyres. Nesiruosiu jo nei forsuoti, nes puikiai zinau kad pats to nepadarysiu, o spaudimo laipsnio pakelimas nuslifuojant galvute, mano nuomone- tai tik vienas zingsnelis. Norejau tik isitikinti, verta ar neverta didinti suspaudimo laipsni opozitui vazinejant 92-95 benzinu atsizvelgiant i variklio kaip visumos ilgaamziskuma-stai pagrindinis klausimas. Be to kokiu dar ideju del to tobulinimo turit Yra gandu, kad uralui tepalo filtras nereikalingas, nes pro ji ten nieko nepraeina, tik tepalas stovi ir geriau tik tepala truputi dazniau keisti ir variklis bus ilgaamziskesnis, bet negali ismest is savojo tik karta isgirdes. Dekoju visiems uz tvirta nuomone.
|
|
Į viršų |
|
|
zigmasmoto
|
Parašytas: 2008 Lie 16 Tre, 7:55 |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 22 Pen, 11:44 Pranešimai: 602 Miestas: Varėna
|
Aš už suspaudimo laipsnio keitimą, tai kur kas sveikiau varikliui. Jau seniai važinėju Iž-ais, pakeistu s. laipsniu ir vargo neturiu. Tuo labiau oppozitui, kur vožtuvams turi reikšmę benzinas.
_________________ neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
|
|
Į viršų |
|
|
virgas
|
Parašytas: 2008 Lie 16 Tre, 10:07 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52 Pranešimai: 2167 Miestas: Alytus
|
Labai bijau apsirikt, bet voztuvams reiksme turi ne oktaninis benzino skaicius, o svino buvimas jame. Kai benzinas buvo su tetraetilsvinu- voztuvai naturaliai pasidengdavo svino sluoksniu, kas didindavo ju ilgaamziskuma. Emus naudoti besvini benzina, ta savybe isnyko, todel rekomenduojami ivairus kiti priedai kurui, kad tas savybes bent dalinai atstatyt. Skeptiskai ziuriu i galvutes zeminima- 4 sezonus vazinejau Uralu, gana nemazas distancijas, variklis normaliai vaziujant nekaista. Taip pat teko matyt nemazai ivairios paskirties nedideliu keturtakciu iveztiniu varikliuku, kuriu instrukcijose degalai rekomenduojami "ne zemasnio, kaip (pvz.95) oktaninio skaiciaus". Todel manau, kad tai tinka ir rusiskiems varikliams- oktaninis skaicius turi buti ne zemesnis uz rekomenduojama, aukstesnis gali but.
|
|
Į viršų |
|
|
zigmasmoto
|
Parašytas: 2008 Lie 16 Tre, 13:01 |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 22 Pen, 11:44 Pranešimai: 602 Miestas: Varėna
|
Be abejo, naudojant priedus geresnis variantas, negu keist suspaudimo laipsnį.
_________________ neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2008 Lie 16 Tre, 23:07 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
zigmasmoto rašė: Be abejo, naudojant priedus geresnis variantas, negu keist suspaudimo laipsnį.
Suspaudimo laipnsio keitimas neišsprendžia vožtuvų "tepimo" problemos.
|
|
Į viršų |
|
|
zigmasmoto
|
Parašytas: 2008 Lie 17 Ket, 7:11 |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 22 Pen, 11:44 Pranešimai: 602 Miestas: Varėna
|
Gal kas paaiškinsit, kodėl tarybiniais laikais GAZ-51 varikliui panaudojus A-76 benziną, degdavo vožtuvai, tai juk buvo su tetraetilšvinu? O su A-66 buvo viskas gerai.
_________________ neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 81 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
|
Iž-49 degimui “puskačiaus” indukcinė ritė
Smygolas
» 2023 Rgp 16 Tre, 12:45
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|