Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Sovietinių opozitų skirtumai
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16042
Puslapis 8492

Autorius:  Rokis [ 2018 Spa 02 Ant, 16:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Vikas rašė:
Rokis rašė:
Sveiki, truputi ne i tema, bet noreciau issamesnes info apie karbiuratorius k62; k63; k65; k68. Kuris is ju labiausiai vertas demesio? Pas mane dnepr mt 10-36 su k301 karbais kurie jau ohoho kiek gyvenimo mate ir iskile, ir sulinke, ir kura leidzia zodziu nieko gero. Vienas zmogus minejo, kad patys karbai sie k301 nieko gero. Taip pat minejo, kad k62 neblogi. Gal yra kas labiau ismano apie juos? Ar verta pirkti is ebay ar aliexpress? Aciu.


Sveiki.
Jusu atveju reiketu akcentuoti K 63T ir K 68Y karbiuratorius, nes K 62 ir K 65 modeliai ir ju modifikacijos pagrindinai buvo komplektuojami su Iz markes motociklais (priklausomai nuo modifikacijos kuri yra nurodoma raide).
K 63T - loterija. Kartais visai neblogi, bet dazniausiai niekam tike.
K 68Y - adekvati alternatyva, jei daug nevazinejat, su salyga, kad karbiuratoriai bus ne Kinieciu gamybos.
Jei planuojat rimciau pakeliauti - reiketu susimastyti apie uzsienietisku motociklu karbiuratoriu pritaikyma Jusu opozitui.


Ka galetumet pasiulyti is uzsienietisku karbiuratoriu? Mikuni VM? Keihin CVK? Gal yra dar kokiu verto demesio variantu? Pagrinde domina kainos ir kokybes santykis, labai auksiniu karbu man tikrai nereikia. Pakeliauti gali ir tekti, bet daugiau 200km i diena tikrai nebutu. Net ir 100km retas atvejis.

Autorius:  Vikas [ 2018 Spa 02 Ant, 17:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Rokis rašė:
Vikas rašė:
Rokis rašė:
Sveiki, truputi ne i tema, bet noreciau issamesnes info apie karbiuratorius k62; k63; k65; k68. Kuris is ju labiausiai vertas demesio? Pas mane dnepr mt 10-36 su k301 karbais kurie jau ohoho kiek gyvenimo mate ir iskile, ir sulinke, ir kura leidzia zodziu nieko gero. Vienas zmogus minejo, kad patys karbai sie k301 nieko gero. Taip pat minejo, kad k62 neblogi. Gal yra kas labiau ismano apie juos? Ar verta pirkti is ebay ar aliexpress? Aciu.


Sveiki.
Jusu atveju reiketu akcentuoti K 63T ir K 68Y karbiuratorius, nes K 62 ir K 65 modeliai ir ju modifikacijos pagrindinai buvo komplektuojami su Iz markes motociklais (priklausomai nuo modifikacijos kuri yra nurodoma raide).
K 63T - loterija. Kartais visai neblogi, bet dazniausiai niekam tike.
K 68Y - adekvati alternatyva, jei daug nevazinejat, su salyga, kad karbiuratoriai bus ne Kinieciu gamybos.
Jei planuojat rimciau pakeliauti - reiketu susimastyti apie uzsienietisku motociklu karbiuratoriu pritaikyma Jusu opozitui.


Ka galetumet pasiulyti is uzsienietisku karbiuratoriu? Mikuni VM? Keihin CVK? Gal yra dar kokiu verto demesio variantu? Pagrinde domina kainos ir kokybes santykis, labai auksiniu karbu man tikrai nereikia. Pakeliauti gali ir tekti, bet daugiau 200km i diena tikrai nebutu. Net ir 100km retas atvejis.


Tuomet nesukciau galvos ir deciau PEKAR K 68Y.
Bet jei norit pameistrauti tuomet placiau galit padiskutuoti ir pasiskaityti cia viewtopic.php?f=29&t=45532
Sekmes!

Autorius:  Vima [ 2018 Spa 02 Ant, 19:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

dalius-nsu rašė:
Vima rašė:
Kuriems opozitų varikliams priklauso šios matuoklės?


K-750M varikliu velyvuju laidu.



Abejos? Tada kokia matuoklė turėtų būti 1966metų K-750M ? Pas abi viršutinė tepalo ribos žymė yra skirtinguose aukščiuose, nors pats variklis gi nesikeitė :?

Autorius:  Vikas [ 2018 Spa 02 Ant, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Vima rašė:
dalius-nsu rašė:
Vima rašė:
Kuriems opozitų varikliams priklauso šios matuoklės?


K-750M varikliu velyvuju laidu.



Abejos? Tada kokia matuoklė turėtų būti 1966metų K-750M ? Pas abi viršutinė tepalo ribos žymė yra skirtinguose aukščiuose, nors pats variklis gi nesikeitė :?


Issprendziama labai paprastai - i karteri supilama tepalo norma pagla litraza ir idedama matuokle.
Kazkurios virsutine norma turi buti arti tikslo. O gal dar ir nei viena, nei kita netiks :D .

Dar reikia nepamirsti, kad buvo matuokles kurias reikejo issukti 17/19 raktu (kaip foto). Tiksliai nežinau iki kuriu metu jos ejo. Nenagrinejau. Esu mates tokia (kaip foto) butent ant 1966/67 metu Kaskiu.

Prikabinti failai:
K.jpg
K.jpg [ 102.71 KiB | Peržiūrėta 3189 kartus(ų) ]

Autorius:  egvis [ 2018 Spa 18 Ket, 23:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Gal kazkas zino konkrecios informacijos kada pirmieji M72h isriedejo is gamyklos?

Autorius:  senex [ 2018 Spa 24 Tre, 6:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Vikas rašė:
senex rašė:
Ar sioje vietoje turi buti M-63 priekabos apsvietimo laido skyle? Kaip toliau nuo jos iki priekabos reguliavimo traukes isvedziotas laidas?


Prisegu foto, kad +- matytusi kaip eina laidas nuo zibinto. Is esmes - padrikai.
Nuo stoplempes laidas eina per virsutine sparno dali.

Ar tarp priekabos ir motociklo yra koks sujungimas laidui (el. jungtis ar saugiklis)?

Autorius:  Vikas [ 2018 Spa 31 Tre, 14:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

senex rašė:
Vikas rašė:
senex rašė:
Ar sioje vietoje turi buti M-63 priekabos apsvietimo laido skyle? Kaip toliau nuo jos iki priekabos reguliavimo traukes isvedziotas laidas?


Prisegu foto, kad +- matytusi kaip eina laidas nuo zibinto. Is esmes - padrikai.
Nuo stoplempes laidas eina per virsutine sparno dali.

Ar tarp priekabos ir motociklo yra koks sujungimas laidui (el. jungtis ar saugiklis)?


Del saugiklio labai abejojo. Vienintelis ir pagrindinis budavo faroje.
Manau, kad i abu Jusu kl. turetu atsakyti sio modelio el. schema esanti eksploatacijos instrukcijoje, tad belieka ja susirasti interneto platybese ir isanalizuoti :) .

Autorius:  senex [ 2018 Lap 01 Ket, 21:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.

Autorius:  Vikas [ 2018 Lap 02 Pen, 8:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

senex rašė:
Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.


Siuo atveju, manau, kad geriausiai Jums gali pagelbeti sios temos autorius viewtopic.php?f=40&t=70073
Motociklo el. instaliacija turtetu buti autentiska, tad butu paprasciau susiziureti ar laidai kirpti ar buvo kazkokia jungtis tarp lopsio ir motociklo.

Autorius:  AGspecial [ 2018 Lap 16 Pen, 23:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Vikas rašė:
senex rašė:
Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.


Siuo atveju, manau, kad geriausiai Jums gali pagelbeti sios temos autorius viewtopic.php?f=40&t=70073
Motociklo el. instaliacija turtetu buti autentiska, tad butu paprasciau susiziureti ar laidai kirpti ar buvo kazkokia jungtis tarp lopsio ir motociklo.

Ten yra jungtis, ties priekinės lopšio tvirtinimo traukės viduriu. Neturiu detalesnės foto

Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 82.79 KiB | Peržiūrėta 2598 kartus(ų) ]

Puslapis 8492 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/