Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Sovietinių opozitų skirtumai http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16042 |
Puslapis 87 iš 92 |
Autorius: | PASHKA31 [ 2019 Rgp 20 Ant, 16:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Ant rėmo kaip ir nieko nėra, identifikacinis numeris tik lentelėje. |
Autorius: | Kalvis [ 2019 Rgp 20 Ant, 16:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Ant rėmo numerio nebuvo, tik lentelėje https://oppozit.ru/node/46417 |
Autorius: | Infektus [ 2019 Rgs 01 Sek, 20:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Atsiprašau, jei apie tai kalbėta. Bet gal turite nuotraukų kaip atrodo ural m62 ir m63 variklio krutinės? Ir ar skiriasi minėtų modelių variklio blokai |
Autorius: | Kalvis [ 2019 Lap 24 Sek, 14:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Sėdynėje įgilinimų nėra. Paskirtis greičiausia dekoratyvinė. |
Autorius: | AGspecial [ 2019 Lap 26 Ant, 0:21 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai | ||
Ne dekoratyvinė Kalvi, apskritai apie kažkokį dekorą, estetiką ar panašius dalykus gamindami šituos motociklus kažin ar kas bent pagalvojo Toje vietoje sėdynės atlošas turi suplonėti, todėl padaryti tokie "išėmimai", kad dermantino raukšlių tiek nebūtų. Suplonėjimas reikalingas, kad atlošas su apatine dalimi gražiai sueitų. Čia jau matosi ta vata per vidurį sukritus į apačią, bet per visą sėdynės plotį čia turi būti plonesnė dalis. Trūksta žodžių paaiškint, tai nupiešiau (akvarelė)
|
Autorius: | virgas [ 2019 Lap 27 Tre, 21:41 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai | ||
Šedevras, Aurimai. Pasirodo talentas ne vien motociklų žanre. Bet nesutinku: vata nesukritus, o kalba apie aiškiai išfasonuotus ir atsiūtus kampus atlošo apatinės dalies po kuriais visai nėra vatos. Nežinau ar jie dekoratyviniai ar turi kokią kitą paskirtį, bet ateina aiškiai dar iš vokiškų protėvių:
|
Autorius: | AGspecial [ 2019 Lap 28 Ket, 0:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Dabar įsižiūrėjau atidžiau. Vienintelė man suprantama jų paskirtis galėtų būti, kad būtų lengviau apatinę sėdynės dalį išimti įkišus rankas per šonus. Apatinė dalis čia išsiima atverčiant ją į priekį, tik tada išsiima atlošas. |
Autorius: | virgas [ 2019 Lap 28 Ket, 12:17 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai | ||
AGspecial rašė: Dabar įsižiūrėjau atidžiau. Vienintelė man suprantama jų paskirtis galėtų būti, kad būtų lengviau apatinę sėdynės dalį išimti įkišus rankas per šonus. Apatinė dalis čia išsiima atverčiant ją į priekį, tik tada išsiima atlošas. Apatinė dalis turi specialiai tam pritvirtintą kilpą- rankeną kad išimt už jos sugriebus. Atlošo apatinių kampų išfasonavimas visgi bus estetikos elementas, kaip ir sakė Kalvis. Nesutinku su tavim kad nebuvo galvojama apie estetiką ir dekorą. Linijos ant bakų, lopšių ir sparnų yra išskirtinai dekoratyvinis momentas. Ar tavo 1970 neliestojo uralo sėdybė jau be tokių kampų?
|
Autorius: | AGspecial [ 2019 Lap 28 Ket, 14:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Sovietinių opozitų skirtumai |
Pas mano m63 sėdynė jau buvo prarasta.. |
Puslapis 87 iš 92 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |