Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
TVR
|
Parašytas: 2010 Gru 21 Ant, 6:58 |
|
|
moderatorius |
|
Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 18:27 Pranešimai: 2640 Miestas: Vilnius
|
varamas rašė: Mano moto rėmo nr. BK...-lopšelinis variantas .Vadinasi gamintas nuo 1956 metų.Vadinasi pilnai tikėtina ,kad kronšteinėlis galėjo būti sukamas prie privirintos plokštelės.O dar vėlesnių metų laidos -privirintas tiesiai prie rėmo.Paprasčiausiai supaprastino gamybą.Darau išvadą ,kad buvo trys signalo tvirtinimo variantai.
Mano Iz-49 taip pat 1956m. ir signalo tvirtinimas privirintas. Ar galit savo teiginius dokumentaliai patvirtinti? Patys pagalvokit kokia logika, signalą prisukinėti prie laikiklio laikiklį prie rėmo. Labai jau nepatikimas tvirtinimas.
|
|
Į viršų |
|
|
TVR
|
Parašytas: 2010 Gru 21 Ant, 20:15 |
|
|
moderatorius |
|
Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 18:27 Pranešimai: 2640 Miestas: Vilnius
|
untis rašė: Mano 55m. laikiklis privirintas o, kad liaudies meistras pirma privirintų plokštele po to grežtų skylę, sriegtų sriegį kažkaip nerealu, butų tiesei privirines.
Be įrodymų tik tuščios kalbos. Akivaizdžiai matosi, kad lenkta spaustuvuose.
|
|
Į viršų |
|
|
DomuXs
|
Parašytas: 2010 Gru 21 Ant, 21:54 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgs 07 Ket, 14:04 Pranešimai: 573 Miestas: Vilnius
|
untis rašė: Dar syki bandysiu klaust nors atsakymo ko gero negausiu. Ar skyrėsi 49ų degimo raktelis, ar visiems vienodas kaip 56ų ar K-750ų?
skyrėsi
|
|
Į viršų |
|
|
varamas
|
Parašytas: 2010 Gru 22 Tre, 18:22 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Sau 22 Sek, 10:47 Pranešimai: 761 Miestas: Utena
|
Mano Iz-49 taip pat 1956m. ir signalo tvirtinimas privirintas. Ar galit savo teiginius dokumentaliai patvirtinti? Patys pagalvokit kokia logika, signalą prisukinėti prie laikiklio laikiklį prie rėmo. Labai jau nepatikimas tvirtinimas.[/quote]
Manau, pats savo teiginio irgi negali dokumentaliai pagrįsti.Mąstom logiškai:
1.Sprendžiant pagal virinimo siūlę,tai ne "naminis suvirinimas".Kas tau tais laikais turėjo "svarkę","kempą"?SAKAS geriausiu atveju ir 6mm ANO elektrodai.Ir aplamai,mažai kas turėjo galimybę pasinaudoti suvirintojo paslaugomis.
2. Mano mintį jau išsakė kolega untis-koks moto savininkas vargs su plokštelės gamyba,tam kad prisuktų kronšteinėlį?
3.Taip,matosi ,kad kronšteinas lenktas spaustuvuose ar kokiom tai staklėm.Na ir ką tas įrodo?Ogi nieko.Gamyklos ruselių ne aukščiausios mechanizacijos ir dabar.Tai nėr ką lyginti su 50-60 metais.(tikiuosi visi matėt nuorodą apie URALO gamyklą.Akmens amžius .Kitaip nepavadinsi)
Mąstom toliau.4.Gamyba ir yra gamyba.Pritrūko tų ,lietų detalių ant kurių tvirtinasi signalas.O gamybos nestabdysi .Planą reikia vykdyti.(manau kad daug kas pamenate tarybinius laikus )Taigi, pasvtėrė koks Ivanovas gelžgalį ir privirino jį prie rėmo.O tada prisuko kronšteiną .Kitas Vania tingėjo sukti varžtą,tai nutarė privirint tiesiai prie rėmo tą kronšteiną .Ir visiem gerai ir planas įvykdytas...
5.Mąstom toliau.Jeigu būtų nulaužtas signalo tvirtinimas nuo tos lietos detalės,tai matytųsi.Dabar nėra jokios žymės ,kad nulaužta.Vadinasi ten jo ir nebuvo.Vadinasi toks tvirtinimas ėjo iš gamyklos.
Na, kas galit sukritikuoti mano mintis su įrodymais?
|
|
Į viršų |
|
|
untis
|
Parašytas: 2010 Gru 22 Tre, 23:40 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Spa 10 Sek, 21:18 Pranešimai: 39 Miestas: Pagėgiai
|
DomuXs rašė: untis rašė: Dar syki bandysiu klaust nors atsakymo ko gero negausiu. Ar skyrėsi 49ų degimo raktelis, ar visiems vienodas kaip 56ų ar K-750ų? skyrėsi
Labai būtų įdomu sužinoti kuom skyrėsi? Gal būtų galima fotkiu, žinočiau ko ieškoti.
|
|
Į viršų |
|
|
TVR
|
Parašytas: 2010 Gru 23 Ket, 6:58 |
|
|
moderatorius |
|
Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 18:27 Pranešimai: 2640 Miestas: Vilnius
|
varamas rašė: Manau, pats savo teiginio irgi negali dokumentaliai pagrįsti.Mąstom logiškai: 1.Sprendžiant pagal virinimo siūlę,tai ne "naminis suvirinimas".Kas tau tais laikais turėjo "svarkę","kempą"?SAKAS geriausiu atveju ir 6mm ANO elektrodai.Ir aplamai,mažai kas turėjo galimybę pasinaudoti suvirintojo paslaugomis. 2. Mano mintį jau išsakė kolega untis-koks moto savininkas vargs su plokštelės gamyba,tam kad prisuktų kronšteinėlį? 3.Taip,matosi ,kad kronšteinas lenktas spaustuvuose ar kokiom tai staklėm.Na ir ką tas įrodo?Ogi nieko.Gamyklos ruselių ne aukščiausios mechanizacijos ir dabar.Tai nėr ką lyginti su 50-60 metais.(tikiuosi visi matėt nuorodą apie URALO gamyklą.Akmens amžius .Kitaip nepavadinsi) Mąstom toliau.4.Gamyba ir yra gamyba.Pritrūko tų ,lietų detalių ant kurių tvirtinasi signalas.O gamybos nestabdysi .Planą reikia vykdyti.(manau kad daug kas pamenate tarybinius laikus )Taigi, pasvtėrė koks Ivanovas gelžgalį ir privirino jį prie rėmo.O tada prisuko kronšteiną .Kitas Vania tingėjo sukti varžtą,tai nutarė privirint tiesiai prie rėmo tą kronšteiną .Ir visiem gerai ir planas įvykdytas... 5.Mąstom toliau.Jeigu būtų nulaužtas signalo tvirtinimas nuo tos lietos detalės,tai matytųsi.Dabar nėra jokios žymės ,kad nulaužta.Vadinasi ten jo ir nebuvo.Vadinasi toks tvirtinimas ėjo iš gamyklos. Na, kas galit sukritikuoti mano mintis su įrodymais?
Nuo vibracijos atsisuktų visas toks signalo tvirtinimas tikrai. Niekada nepatikėsiu, kad inžinieriai būtų tokias nesamones darę. Bet Jums juk labai norisi tuom tikėti. Tegul.
|
|
Į viršų |
|
|
boolidas
|
Parašytas: 2010 Gru 23 Ket, 9:08 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Vas 18 Tre, 11:13 Pranešimai: 1040 Miestas: Vilnius
|
TVR rašė: Nuo vibracijos atsisuktų visas toks signalo tvirtinimas tikrai. Niekada nepatikėsiu, kad inžinieriai būtų tokias nesamones darę. Bet Jums juk labai norisi tuom tikėti. Tegul.
Samone ar nesamone - nežinau, bet kategoriskai neigti arba , "leisti" manyti kaip zmogus nori, t.y. buti tikram , kad taip nebuvo visiskai nelogiska. Kam tada isvis diskutuot. Manykim kas kaip norim ir bus visiems gerai!
_________________ 868338514
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 104 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|