Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Iž-49 laidų skirtumai
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16044
Puslapis 125

Autorius:  Der Steppenwolf [ 2008 Lap 18 Ant, 17:42 ]
Pranešimo tema:  Iž-49 laidų skirtumai

Koks skirtumas tarp šių apsaugų gamybos metu atžvilgiu ?


Kolegos, gal apibendrinsime, ir padarysime, kaip AGSpecial su oppozitais, temą apie iž-49? Kurioje bus negrinėjami klausymai apie šio motociklo detalių skirtumų pagal gamybos metus.

Prikabinti failai:
reIMGP4689.jpg
reIMGP4689.jpg [ 88.93 KiB | Peržiūrėta 9246 kartus(ų) ]

Autorius:  gazas69 [ 2008 Lap 18 Ant, 18:32 ]
Pranešimo tema: 

Šito skirtumo neteko dar pastebėti.
Žinau tik šiuos:
1)Priekinio sparno tvirtinimas:
iki 1956(7?) - tvirtinasi su sąvarža prie amortizatoriaus.
nuo - tvirtinimas privarvintas prie amortizatoriaus.
2)Duslintuvų tvirtinimas:
iki 1956(7?) - tvirtinasi su papildoma sąvaržą.
nuo - prie rėmo šlaunys privirintas tvirtinimus vienu varžteliu.
3)Galiniai amortizatoriai:
iki 1956(7?) - amortizatoriaus apatinė dalis chromuota, o viršutinė dažyta rėmo spalva.
nuo - pilnai chromuotos abi dalys.
4)Signalo tvirtinimas:
iki 1956(7?) - signalas tvirtinasi prie atskiros lietos detalės
nuo - signalo tvirtinimas privirintas prie rėmo.
5)Galinė lemputė:
iki 1956(7?) - galinės lemputės stikliukas su iškiliais ruoželiais.
nuo - lygus stikliuko paviršius.

Kol kas tiek skirtumų atsiminiau ir žinojau, jei kur klystu pataisykite. Vėliau sudėsiu ir su nuotraukomis viską.

Autorius:  gazas69 [ 2008 Lap 18 Ant, 18:56 ]
Pranešimo tema: 

Iž-49K - tai motociklas standartiškai gamintas su šonine priekaba.
Priekaba buvo gamina "Vjatko Poljansk" gamykloje pavadinimu BP-58. Gamybos metai nuo 1956-1957.

Suprantama, Iž-49K ir Iž-49 turi skirtumų. Man žinomi yra šie:
1) Lopšio tvirtinimo pusėje rėmo šlaunys buvo papildomai sustiprintos.
2) Rėmo šlaunyse apatinėje amortizatoriaus tvirtinimo vietoje nebuvo numatyta vieta tvirtinimui.
3) Rėme po baku yra papildoma skylė lopšio prikabinimui.
4) Rėmo šlaunyse viena iš viršutinių skylių platesnė.
5) Variklio numeryje prisirašydavo raidė K (pvz.: BK00252)
6) Variklio tvirtinimas kitoks lopšio tvirtinimo pusėje kitoks.

Kol kas tiek...

Jei žinote daugiau pagelbėkite.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: 1) Lopšio tvirtinimo pusėje rėmo šlaunys buvo papildomai sustiprintos.

remo slaunys iz49k.jpg
remo slaunys iz49k.jpg [ 55.31 KiB | Peržiūrėta 9222 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: 3) Rėme po baku yra papildoma skylė lopšio prikabinimui.

lopsio tvirtinimas  iz49k.jpg
lopsio tvirtinimas iz49k.jpg [ 335.08 KiB | Peržiūrėta 9222 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Taip turi atrodyti

iz49k.JPG
iz49k.JPG [ 128.49 KiB | Peržiūrėta 9222 kartus(ų) ]

Autorius:  TVR [ 2008 Lap 18 Ant, 21:14 ]
Pranešimo tema: 

Pirmuosiuose iz-49 buvo skiresi uzvedimo kojele, o taip pat daigtadezes uzdarymo varzas.

Jeigu neklystu pirmuju iz-49 ir siganlas buvo siek tiek kitoks (su atviru centru).

Taip pat buvo skirtingas denferio apatinis tvirtinimas (pirmuju Iz-49 uzverziamas veliasniuju tiesiog istatomas)

Pirmuju iz-49 bako gumos buvo su jupiterio amblemomis, o taip pat gumu tvirtinimo kronsteinai su ovalo formos skylemis

Skiresi paskutiniuju iz-49 bakas (pateikiu iliustracija)

Prikabinti failai:
3.jpg
3.jpg [ 13.23 KiB | Peržiūrėta 9194 kartus(ų) ]
5.jpg
5.jpg [ 7.8 KiB | Peržiūrėta 9194 kartus(ų) ]
20081102041_318.jpg
20081102041_318.jpg [ 51.96 KiB | Peržiūrėta 9194 kartus(ų) ]

Autorius:  TVR [ 2008 Lap 18 Ant, 21:15 ]
Pranešimo tema: 

...

Prikabinti failai:
4.jpg
4.jpg [ 20.71 KiB | Peržiūrėta 9191 kartus(ų) ]
P1110535.JPG
P1110535.JPG [ 46.43 KiB | Peržiūrėta 9191 kartus(ų) ]

Autorius:  rimantas-gintaras [ 2008 Lap 19 Tre, 10:54 ]
Pranešimo tema:  iz

antroi tavo foto kur uzvedimo kojale, tai cia iz-350 uzvedimo koja , gal kai pradejo gamint 49a dar state likusius gamikloj detales nuo 350 i 49 ,na tie kurie tinka./variklio det. , tas pats signalas ir kt./ :wink:

Autorius:  gazas69 [ 2008 Lap 21 Pen, 7:44 ]
Pranešimo tema: 

Der Steppenwolf jei gali pakeisk temos pavadinima ir pletosime tavo norima tema toliau.

Negi nera daugiau žinančių apie Iž-49 laidų skirtumus? Pasireiškite bus visiems lengviau.

Autorius:  uoksas [ 2008 Lap 21 Pen, 9:32 ]
Pranešimo tema: 

Pirmuosiuose iz49 kaip pas iz350 ejo garso signalai, uzvedimo, begiu kojos, vairai ir gumos ant baku (gali buti kad iz350 gumos buvo mazesnes). Taip pat dazyti ir cinkuoti stipinai, slaunu skirtumai, cilindras

Prikabinti failai:
resize_of_rask_3_skirtumus.jpg
resize_of_rask_3_skirtumus.jpg [ 65.23 KiB | Peržiūrėta 9065 kartus(ų) ]

Autorius:  TVR [ 2008 Lap 21 Pen, 12:24 ]
Pranešimo tema: 

uoksas rašė:
Pirmuosiuose iz49 kaip pas iz350 ejo garso signalai, uzvedimo, begiu kojos, vairai ir gumos ant baku (gali buti kad iz350 gumos buvo mazesnes). Taip pat dazyti ir cinkuoti stipinai, slaunu skirtumai, cilindras


Cilindras nesiskyre, kaip man teko issiaiskinti, priklausomai nuo to kokia gamybos technologija buvo taikoma, priklause ar cilindrai su langais ar be ju. (tiek iz-350 tiek iz-49 cilindrai buvo su langais ir be ju)

Autorius:  gazas69 [ 2008 Lap 21 Pen, 15:08 ]
Pranešimo tema: 

Uoksui:

Kad abi įdėtos tavo šlaunys yra naujesniojo laidos, nes abi turi duslintuvo tvirtinimą būdingą naujesnėms laidoms arba tai yra eksploatavimo padariniai.

Pataisimas: Šlaunis kuri turi mažiau dantukų ir nėra amortizatoriaus apatinio fiksavimo yra nuo Iž-49K( Iž-49 modelio su lopšiu) rėmo.

Puslapis 125 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/