Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

dėl automobilio apsukų
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=16485
Puslapis 11

Autorius:  foxiuks [ 2008 Gru 25 Ket, 19:46 ]
Pranešimo tema:  dėl automobilio apsukų

Sveiki, kolegos. Pas mus iškilo tokia diskusija apie automobilio variklio apsukas, tai noriu Jūsų paklausti, gal kas pasakys: Tachometras rodo variklio veleno apsukas per min, tai tarkim mašinai laisvų apsukų metu velenas juda tarkim 1000aps/min, tai stumoklis suvaikštoi pilną ciklą, t.y, pakyla ir nusileidžia 1000aps/min arba 16,67aps/s. Tai klausimas: ar realu, kad stumoklis 16 kartų per sekundę pakyla easnt laisvoms apsukoms.

Autorius:  swolac [ 2008 Gru 25 Ket, 20:29 ]
Pranešimo tema: 

kiek girdejau NUOGIRDU tai realu. dar man reagis mokykloje moke, kad 4taktu variklis esant 3tukst apsisukimu, stumoklis 25kartus per sekunde pakyla (jai atmintis neapgauna).

Autorius:  suinteresuotas [ 2008 Gru 25 Ket, 20:45 ]
Pranešimo tema: 

Taigi skaiciavimai pacio autoriaus atlikti ir jie yra realus, bet va kalbantis su pazystamais kazkaip pamastem kas darosi F 1 variklyje tarkim esant 19000 apsuku per minute :shock:

Autorius:  tadas1991 [ 2008 Gru 25 Ket, 20:51 ]
Pranešimo tema: 

Nu tai todėl ir garsas vientisas yra variklio prie didesnių apsukų, kad žmoguas ausis nebegirdi to tarpo tarp purptelėjimų. Taip greit sukasi.

Autorius:  Sergej [ 2008 Gru 26 Pen, 2:57 ]
Pranešimo tema: 

tadas1991 rašė:
Nu tai todėl ir garsas vientisas yra variklio prie didesnių apsukų, kad žmoguas ausis nebegirdi to tarpo tarp purptelėjimų. Taip greit sukasi.



kai uzsiiminejau aviomodelizmu, tai atsimenu buvo pas mus tokie varikliukai 2.5cm3,(dedes Shablo gamybos LST) sukosi kaip byte, nes garsas pasiekent rezonansa bubo labai jau panasus tai mes juokdavomes "raz 400, dva 400" kas nesuprato 400aps/s arpa 32.000aps/min...

Ps taip 16aps/s(arba 16 kartu) tai normalu.

Autorius:  foxiuks [ 2008 Gru 26 Pen, 7:48 ]
Pranešimo tema: 

Malonu, kad diskusija nemirė:) o gal kokioje literatūroje kas rado ką nors apie tai parašyto? Nes aš, asmeniškai, neisivaizduju tokio stumoklių judėjimo... :-)

Autorius:  marjaxxx [ 2008 Gru 26 Pen, 10:03 ]
Pranešimo tema: 

Tai pabandyk kokiai dvicilindrei jawai nuimt galvutę ir varžtais prisukt tik cilindrą :) tada užkurk ant vieno cilindro ir pažiūrėk kaip tas stūmoklis juda

Autorius:  Rudge [ 2008 Gru 26 Pen, 10:06 ]
Pranešimo tema: 

Jeigu tu galvoji apie kokį IZ variklį, tai tikrai sunku įsivaizduoti. Aukšti sūkiai pasiekiami mažinant eiga ir didinant skersmenį. Jeigu tau patinka skaičiuoti, tai pabandyk rasti atsakymus čia. F-1 vienas variklis yra maždaug 2-3 litrų, turi 8-10 cilindrų. Dabar naudojami 2,4 litro V8 varikliai. Skermuo iki 98 mm. Eiga?

Autorius:  minde [ 2008 Gru 29 Pir, 18:02 ]
Pranešimo tema: 

O tai kas tų 16 apsukų per sekundę, negi čia daug? Va, 50 Hz, t.y., 3000 "purptelėjimų" per minutę, t.y., 750 4 cilindrų darbo ciklų, t.y., 1500 pilnų apsukų:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... _sound.ogg
Ką, ar ne taip burzgia?
O čia formulė-1, ir tai dar ne iki dugno – 15000 aps./min., 8 cilindrai, reiškia, 1000 Hz:
http://www.mediacollege.com/audio/tone/ ... _05sec.mp3
Ar ne taip (kokie 1,3 kHz artėjančios, 900 Hz tolstančios, 6-os oktavos mi – 5-os oktavos si, reiškia kvartos intervalas, LTSR himno pirmos dvi natos atbula tvarka...):
http://www.f1-fansite.com/sound/sixf1cars.mp3

Autorius:  grunge [ 2008 Gru 31 Tre, 14:55 ]
Pranešimo tema: 

atsiminkit tai kad labai daug duoda stumuoklio eiga ;) aukstasukio motoro eiga maza.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/