Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Klausimas del tepalu "maišymu"
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=19126
Puslapis 11

Autorius:  Andrius831 [ 2009 Bir 20 Šeš, 22:25 ]
Pranešimo tema:  Klausimas del tepalu "maišymu"

Sveiki, iškylo toks klausimas, kiek aš žinau, tai nieko tokio, bet del ramybes noriu paklausti.Ar nieko nenutiks, jei i varikli buvo supilta pusiau sintetine alyva 10w40(variklyje buvo jos 5,5 litro, bet paskui dapiliau pilnos sintetikos 5W40, apie 600-700 ml.Tik protingi komentarai,Dekoju už supratimą.

Autorius:  Raimis [ 2009 Bir 20 Šeš, 22:27 ]
Pranešimo tema: 

Kokia technika?

Autorius:  _Valdas_ [ 2009 Bir 20 Šeš, 22:28 ]
Pranešimo tema: 

Na dėl tokio kiekio tai gal ir nieko, bet šiaip kiek žinau tai pilna sintetika ir yra sintetika, o pusiau sintetinė tai yra ta pati mineralinė alyva, tik su kitokiais priedais. Taip, kad geriau maišyti mineralinę su pusiau sintetine, o ne pusiau sintetinę su sintetine :wink: Na bet gal kas labiau patyręs pasisakys :wink:

aplamai, geriausia kai nereikia maišyti :roll:

Autorius:  Andrius831 [ 2009 Bir 20 Šeš, 22:30 ]
Pranešimo tema: 

Raimis rašė:
Kokia technika?

BMW 520 1979 metų,

Autorius:  Andrius831 [ 2009 Bir 20 Šeš, 22:52 ]
Pranešimo tema: 

Interneto platybese radau komentaru, kad tepalų bazė vienoda 75 proc.,o skiriasi tik priemaišos 25 proc. gali maišyt su bet kokiu normaliu tepalu.
Pasirodo jau eile metu apskritai draudziama gaminti tepala,kuris nesimaisytu su kitu.Is esmes galima netgi mineralini dapilineti i sintetika,tik aisku bendra kokybe kentes,taip kad i sintetika pilti pusiau sintetini-nieko baisaus,o jau kad kitos firmos,tai visiskai nesvarbu..Papildomi komentari tik i naudą būtų, tiek man tiek kitiems .

Autorius:  milzinas [ 2009 Bir 21 Sek, 8:27 ]
Pranešimo tema: 

Cia gal ne visai i tema bet manau pravers.Tepalai sintetiniai nemanau kad yra geresni del to kad jie turi priedu,su jais gali vaziuoti ilgiau bet ju tikrasis darbas prasideda veliau,negu paprasto ar pusiau mineralinio,uztai jis ilgiau prabuna svaresnis negu paprastas,paprasto darbas prasideda anksciau ir jis greiciau pajuoduoja del to kad visas savo darbo savybes atiduoda anksciau,del to jis yra keiciamas dazniau.Sintetine alyva pritaikyta daugiau su dideliais kuruviais ir sunkiom salygom dirbantiems varikliams.Ir tepalus geriausiai pilti tokius kolius nustato gamikla,o ne tepalu leidejai.Sia nuomone suzinojau keisdamas tepalus voketijoje,tepalu keitimo centre.Tai jai ka neimkit giliai i sirdi.

Autorius:  51state [ 2009 Bir 24 Tre, 15:01 ]
Pranešimo tema: 

_Valdas_ rašė:
Na dėl tokio kiekio tai gal ir nieko, bet šiaip kiek žinau tai pilna sintetika ir yra sintetika, o pusiau sintetinė tai yra ta pati mineralinė alyva, tik su kitokiais priedais. Taip, kad geriau maišyti mineralinę su pusiau sintetine, o ne pusiau sintetinę su sintetine :wink: Na bet gal kas labiau patyręs pasisakys :wink:

aplamai, geriausia kai nereikia maišyti :roll:

Pilna sintetika ir yra pilna sintetika, o pussiausintetine alyva, tai minearaline alyva su siek tiek sintetines alyvos. Prasme? Minearaline alyva itakoja 'salta starta' ir praranda savo savybes prie zemu/aukstu temperaturu. Nesant ekstremaliu situaciju puikiausiai tepa ir minearaline alyva, o pussiau sintetine ekonominis problemos sprendimas, kuri gali kilti del minearalines alyvos. grynai sintetine yra ir siek tiek skystesne, nauji, 'atitinkamo dizaino' varikliai buvo kuriami taip, kad jiems tinka tik sintetika. Maisyt galima viska su viskuo, aisku, neturiu omenyje senu 'egzotiniu' alyvu, o pvz pemco sinthetic su 10w40 castrol laisvai maisosi, varikliui nuo to fatalisku pasekmiu nebus. Maisant panasius produktus versijos apie uzputojima, 'varske', tera mitai ;)

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/