Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K-750 Variklio Reguliavimas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=19489
Puslapis 12

Autorius:  DarkScorp [ 2009 Lie 13 Pir, 9:23 ]
Pranešimo tema:  K-750 Variklio Reguliavimas

Sveiki, turiu emka. Noreciau jusu paklausti del karburatoriu ir apskritai viso variklio darbo reguliavimo. Kuriasi tesiog idealiai ar salta ar karsta vos palietus kojele, be jokiu pumpavimu ar gazo sukinejimu. Is karto ryte ijungi degima letai nuleidi koje ir dirba. Taciau vaziuojant kazkaip atrodo, kad vienas cilindras nenori dirbt mazomis apsukomis, jauciasi vibracija. Pasukus gazo rankena daugiau bedos dingsta, atsiranda trauka, digsta vibracija ir variklio garsas pasidaro grazesnis.

Taip pat dar vienas klausimas. Variklio zvakes juodos kaip smala, labai stipriai apaglejusios, nuvalius po kiek laiko vel tas pats.

Is anksto aciu uz atsakymus.

Autorius:  dambras [ 2009 Lie 13 Pir, 9:29 ]
Pranešimo tema: 

del zvakiu: http://www.autoera.lt/Zvakiu-veideliai

Autorius:  Narkoze [ 2009 Lie 13 Pir, 18:39 ]
Pranešimo tema: 

Vargu,ar ten problema del zvakiu...Jeigu butu del zvakiu,tai isvis nedirbtu,burbuliuotu ir viskas,ir apsukas padidinus beda nepasitaisytu(kalbant apie zvakes)

Autorius:  DarkScorp [ 2009 Lie 13 Pir, 20:55 ]
Pranešimo tema: 

Nu tai as ir pats suprantu kad misinys per riebus. bukit tokie draugiski pasakykit kaip ji padaryt normalu. Meginau sukiot ta varzteli kuri turetu reguliuot kuro kieki bet kad jokio efekto nesigavo. Plius dar saudyt pradejo.

Autorius:  tadas1991 [ 2009 Lie 13 Pir, 22:23 ]
Pranešimo tema: 

O tradicinis karbiuratorių reguliavimo būdas netinka?

Nuleidi apsukas, su mišinio riebumo suki taip, kad būtų aukščiausios, kokias pasiekia (neliečiant gazo), tada vėl sumažini, vėl su mišinio bandai kuo daugiau kad suktųs padaryt. Ir kai jau nebekyla apsukos, tada mišinys sureguliuotas. Visą tą reikia daryt po vieną veikiantį cilindrą (nuo kito nuimt pypkę berods reikia).
Vienodas laisvas, kažkur skaičiau, reguliuot reikia taip: Keli ant kojos, vedi, meti ketvirtą bėgį, po vieną pypkę nuimdamas susukinėji laisvas, kad ant kiekvieno cilindro veikiant rodytų po 60kmh. Tiesa, nežinau kiek kaškėj bėgių ir ar spydo trosas ne ant priekinio rato, bet tai tikrai iš kažkurio opozito knygos ištraukta. Jei bėgių mažiau, tiesiog vienodą greitį, išminant sankabą ir patikrinant ar ne per greit laisvom sukas

Autorius:  Nemo [ 2009 Lie 14 Ant, 11:14 ]
Pranešimo tema: 

Sveikas,

Kuro mišinį ir karbiuratorių sinchronizavimą reikia sureguliuot - forume tikrai buvo literatūros zip-as apie K750 eksploatavimą, nebent rusiškai neskaitai. Svarbu ir aplamai kokias žvakes naudoji, aš dabar su NGK važinėju- žymiai geriau nei A11 atseit rusiškos. Pasitikrink ir ar laidai kur nemuša į korpusą ir pypkė nepramušta.
Sėkmės.

Autorius:  type4ozone2 [ 2009 Lie 14 Ant, 12:10 ]
Pranešimo tema: 

Nemo rašė:
Sveikas,

Kuro mišinį ir karbiuratorių sinchronizavimą reikia sureguliuot - forume tikrai buvo literatūros zip-as apie K750 eksploatavimą, nebent rusiškai neskaitai. Svarbu ir aplamai kokias žvakes naudoji, aš dabar su NGK važinėju- žymiai geriau nei A11 atseit rusiškos. Pasitikrink ir ar laidai kur nemuša į korpusą ir pypkė nepramušta.
Sėkmės.

Del rusisku zvakiu 100% pritariu kad mest lauk.

Autorius:  tadas1991 [ 2009 Lie 14 Ant, 22:37 ]
Pranešimo tema: 

Jei tos senosios juodu oksiduotu korpusu ir keramine dalim konusine be griovelių, tai sako jos tikrai geros. Visa kita, o ypač kur jau ne sssr gamybos, tikrai šuds, o atsimenu kai turguj ieškojau pakaitalo A11, tai visi skėsčiojo rankom, kad "labai karšta ir su importinėm sunku, gal tau originalas A11 tiktų?"

Autorius:  DarkScorp [ 2009 Lie 15 Tre, 9:17 ]
Pranešimo tema: 

Rusiskai neskaitau. Zvakes naujos BRISK cia cekiskos turbut, laidai ir pypkes irgi nauji.

Vakar buvau truputi prasidrekst tai pamaciau toki dalyka kad kai uzsilo gerai tai pradejo variklis dirbt kaip laikrodis, nei nieks neissiderina nieko tesiog idealiai net apsukos nesokineja. Bet pastebejau toki dalyka kad uzsigazuoja toks jausmas kad kuro trukto nors bake dar daug jo yra. Pas mane ant kiekvieno karbo yra bendzino filtriukai tie mazi tokie ar negali but toks dalykas kad jie siek tiek trugdo kuro padavima? Nes pvz uzsigazuoja sankaba paspaudi palauki truputi ant laisvu padirba ir vel viskas ok.

O del tu 60km/h ant laisvu tai cia nežinau. ten duok dieve 15 - 20 rodo. vakar 70 - 80 buvau paspaudes tai garsas kaip Suzuki Hayabusa gavos :lol: :lol: :lol: Isvis tie begiai tokie trumpi kad eina peklon. pirmas begis tai gal 5km/h ir reikia jungt antra iskart. Isvis kai vazineju tai tik 4 begiu

Autorius:  tadas1991 [ 2009 Lie 15 Tre, 19:16 ]
Pranešimo tema: 

Gali būt dar, kad orą traukia, jei užsigazuoja

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/