Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
GLLOP
|
Parašytas: 2009 Rgp 15 Šeš, 11:38 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14 Pen, 21:36 Pranešimai: 9
|
Sveiki :)
Jei leisite prisijungsiu ir aš prie jūsų "naftalin kompany"
Įsigijau tokį automobiliuką, mercedes benz 170 VA (w136 kėbulas). Automobilis stipriai parudyjes, salono irgi nieko nėra, tad kada pradės važiuoti nedrįstu prognozuoti...
Norėjau pasiteirauti, gal kas žinote kur pamatyti tokį pat originalą, noriu pasižiūrėti kaikurias dalis, kad restauracijos metu nebūtų stipriai nusigrybauta... Nes dabar kaikas akivaizdžiai matosi jog pridirbta, kad ir ta fara viršuje, vairuotojo pusėje
Tiesa sakant tai pirmas mano antikvaras ir kaip tyčia gerokai nusidėvėjęs, tad net nežinau nuo ko pradėti tą restauravimą.. :)
Gal yra kokia restauravimo abėcėlė?
Prikabinti failai: |
mb3.jpg [ 87.22 KiB | Peržiūrėta 616 kartus(ų) ]
|
mb2.jpg [ 70.52 KiB | Peržiūrėta 614 kartus(ų) ]
|
mb1.jpg [ 79.18 KiB | Peržiūrėta 621 kartus(ų) ]
|
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Fon
|
Parašytas: 2009 Rgp 15 Šeš, 12:28 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35 Pranešimai: 4031 Miestas: Vilnius
|
Sveikas prisijungęs Malonu matyt tikrą seną daiktą
Manau , kad neturėtum labai jau burnot ant savo turto , teko matyt ir daug labjau pavargusių ... Kiek galiu įžiūrėt - turi tikrą skydelį su (atrodo) tikrais prietaisais , tikrą vairą , durų rankenėles ...Net durų langų papild. stikliukai yra , jei tik ne fufelis . Ratlankiai kaip ir į ,,pobiedinius'' užneša , bamperiai originalūs , tiltai , panašu , irgi , tai gal nereiktų vyt Dievo medin ? Radiatoriaus apdaila kaip ir nesudarkyta , net užvedimo rankenos skylės dangtelis yra , ir gerai atrodo (nuotraukos tai , tiesą sakant , niekam tikusios , tik bendram įsivaizdavimui , o ne nagrinėjimui) . Jei netingi , išfotografuok iš visų kampų , po kapotu . Kuo smulkiau , kuo didesne rezoliucija , kuo daugiau projekcijų - pačiam ateity bus laaabai naudinga . Dar kartą sveikinu . Tarp kitko - kokia kilmė , vietinis , ar ...?
_________________ +370 610 60134 Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
|
|
Į viršų |
|
|
GLLOP
|
Parašytas: 2009 Rgp 15 Šeš, 12:46 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14 Pen, 21:36 Pranešimai: 9
|
Parsivežiau iš Švedijos, kelionė buvo ilga 2000+ km. bet.... Tiesa sakant ieškojau 180 (bullet) bet atradęs tokį nešlifuotą perlą viską mečiau ir nuskubėjau... (net sapnuoti nedrįsau kad tokį rasiu)
Skardų ten padaryti teks daug, žmogelis kuris apsiėmė virinti jau laksto už galvos susiėmęs :) Lentos bagažinėje sausos, o vat skardos nebėra, net nesuprantu kaip taip gali būti...
Nuotraukas padarysiu, būtinai, kaip sakai, visais kampais, nes dabar nufotografavau tik bendram vaizdui.
Dabar ko tikrai noriu, tai pamatyti tokį pat tik gyvą automobilį, nes galinis bamperis pritvirtintas metalo plokštėmis prie kėbulo, nes apačia nupuvus, tad toks sveikas noras išsiaiškinti kaip ten viskas turi būti.
Dar trūksta gale vidinės durų rankenėlė, galinio stopo stikliuko ir buvo keistas vienos faros stiklas, tad reikėtų susirasti stiklą arba du vienodus... Dar yra kažkoks laikiklis išorėje, spėju veidrodžiui.
Mašina stovėjo 30+ metų, dar yra išlikę dokumentai apie 63m. eitą technikinę
Apie chromavimą jau prisiskaičiau forume, o vat ar reikia ardyti variklį? Nes akumą idėjau,suka normaliai, kibirkštis yra, tik benzas iš bako nepatenka... Posūkiai irgi veikia tokios afigienos vėliavėlės iššoka
Dar toks galbūt kvailas bet natūralus klausimas: ar protinga nuvalius, suvirinus ir ištiesinus skardas vežti jas cinkuoti, ar kaip kitaip ypatingai paruošti kad ateityje neišslystų rūdys...? Supraskit mane, vienintelis mano remontuotas automobilis buvo opel vectra, kuriam į slenksčius pripurškiau makroflekso, po to dėjau špakliaus ir uždažiau.
_________________ MB 170VA 1950m.
|
|
Į viršų |
|
|
Fon
|
Parašytas: 2009 Rgp 15 Šeš, 13:23 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35 Pranešimai: 4031 Miestas: Vilnius
|
GLLOP rašė: Parsivežiau iš Švedijos, kelionė buvo ilga 2000+ km. bet.... Tiesa sakant ieškojau 180 (bullet) bet atradęs tokį nešlifuotą perlą viską mečiau ir nuskubėjau... (net sapnuoti nedrįsau kad tokį rasiu) Skardų ten padaryti teks daug, žmogelis kuris apsiėmė virinti jau laksto už galvos susiėmęs :) Lentos bagažinėje sausos, o vat skardos nebėra, net nesuprantu kaip taip gali būti... Nuotraukas padarysiu, būtinai, kaip sakai, visais kampais, nes dabar nufotografavau tik bendram vaizdui. Dabar ko tikrai noriu, tai pamatyti tokį pat tik gyvą automobilį, nes galinis bamperis pritvirtintas metalo plokštėmis prie kėbulo, nes apačia nupuvus, tad toks sveikas noras išsiaiškinti kaip ten viskas turi būti. Dar trūksta gale vidinės durų rankenėlė, galinio stopo stikliuko ir buvo keistas vienos faros stiklas, tad reikėtų susirasti stiklą arba du vienodus... Dar yra kažkoks laikiklis išorėje, spėju veidrodžiui. Mašina stovėjo 30+ metų, dar yra išlikę dokumentai apie 63m. eitą technikinę Apie chromavimą jau prisiskaičiau forume, o vat ar reikia ardyti variklį? Nes akumą idėjau,suka normaliai, kibirkštis yra, tik benzas iš bako nepatenka... Posūkiai irgi veikia tokios afigienos vėliavėlės iššoka Dar toks galbūt kvailas bet natūralus klausimas: ar protinga nuvalius, suvirinus ir ištiesinus skardas vežti jas cinkuoti, ar kaip kitaip ypatingai paruošti kad ateityje neišslystų rūdys...? Supraskit mane, vienintelis mano remontuotas automobilis buvo opel vectra, kuriam į slenksčius pripurškiau makroflekso, po to dėjau špakliaus ir uždažiau.
Bamperis buvo pritvirtintas prie rėmo galo , tokiom spyruokliuojančiom juostom , kaip ir priekinis . Laikiklis veidrodžiui , tai jau savininko kūryba . Su posūkiais vėlgi tik džiaugsmelis - kiti užsimušdami laksto ieško ... O variklį , mano galva , būtina patikrint , kas ten viduj , gal jau varlės kokios apsigyvenę . Bent jau aišku bus , kokia ten jo būklė .
Pasirodys forume Wanderer'is , manau , duos kokių porotingų patarimų , su kuo sukontaktuot , aš tai jau senai neturiu reikalų su MB (kažkada turėjau W 143...) . Lietuvoj abejoju , ar rasi ką pažiūrėt , gali priseit sulakstyt į Latviją , ten daug geros chebros , o ir pažiopsot yra į ką .
_________________ +370 610 60134 Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
|
|
Į viršų |
|
|
GLLOP
|
Parašytas: 2009 Rgp 15 Šeš, 14:21 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14 Pen, 21:36 Pranešimai: 9
|
[/quote]
O variklį , mano galva , būtina patikrint , kas ten viduj , gal jau varlės kokios apsigyvenę . Bent jau aišku bus , kokia ten jo būklė .
.[/quote]
Hmm.... Tada kitas klausimas, o tada iš kur gauti tarpines ir varžtus galvai prisukti? Na, tarpines anksčiau žmonės pasidarydavo, tarkim pasidarysiu jei kur rasiu to spec. popieriaus, o su varžtais gali būti bėdos...
Išardyti aš moku, nepergyvenkit Tik vat su surinkimu gali būti sunkiau ;)
_________________ MB 170VA 1950m.
|
|
Į viršų |
|
|
Fon
|
Parašytas: 2009 Rgp 15 Šeš, 19:47 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35 Pranešimai: 4031 Miestas: Vilnius
|
GLLOP rašė: Hmm.... Tada kitas klausimas, o tada iš kur gauti tarpines ir varžtus galvai prisukti? Na, tarpines anksčiau žmonės pasidarydavo, tarkim pasidarysiu jei kur rasiu to spec. popieriaus, o su varžtais gali būti bėdos... Išardyti aš moku, nepergyvenkit Tik vat su surinkimu gali būti sunkiau ;)
Neparašyta , kad tarpinė po galva būtinai pasibaigs . O jei ir pasibaigs - reik susitaikyt su mintim , kad TIKRĄ antikvarą neprikelsi antram gyvenimui vien už ,,kapeikas'' ... Galų gale - tarpinė nėkainuos pusės merso O varžtai ... varžtų ten nėr , ten smeigės , t.y. - ,,špilkos'' , jos turi atlaikyt , ir , galų gale , mersiukas buvo eksploatuojamas ne sovietų sąjungoj , kur kiekvieną judantį daiktą krušo (sorry už grubų išsireiškimą ) iki jo liūdno galo ... Neturėtų jis būt žiauriai ,,damuštas'' . Ir dar , Jei sumąstysi , kad reikia ardyt - nepatingėk sukontaktuot su sena chebra - visada gali ką nors sau naudinga rast .
_________________ +370 610 60134 Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
|
|
Į viršų |
|
|
GLLOP
|
Parašytas: 2009 Rgp 15 Šeš, 20:48 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14 Pen, 21:36 Pranešimai: 9
|
o kas ta sena chebra? :) Man čia visi nauji :) Tai dėl to čia ir parašiau, nes nenoriu niekur skubėti, geriau klausinėtis kas ir kaip metus laiko, nei išardyti per savaitę o po to surinkinėti penkis metus...arba dar blogiau ieškoti kas surinks Arba...būna kad ir nebesurenka
_________________ MB 170VA 1950m.
|
|
Į viršų |
|
|
Fon
|
Parašytas: 2009 Rgp 15 Šeš, 21:06 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35 Pranešimai: 4031 Miestas: Vilnius
|
GLLOP rašė: o kas ta sena chebra? :) Man čia visi nauji :) Tai dėl to čia ir parašiau, nes nenoriu niekur skubėti, geriau klausinėtis kas ir kaip metus laiko, nei išardyti per savaitę o po to surinkinėti penkis metus...arba dar blogiau ieškoti kas surinks Arba...būna kad ir nebesurenka
Laaabai teisingas požiūris . Linkiu kantrybės
_________________ +370 610 60134 Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
|
|
Į viršų |
|
|
irmis27
|
Parašytas: 2009 Rgp 16 Sek, 9:00 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Lap 01 Šeš, 19:11 Pranešimai: 103 Miestas: Kaunas
|
.[/quote]
Hmm.... Tada kitas klausimas, o tada iš kur gauti tarpines ir varžtus galvai prisukti? Na, tarpines anksčiau žmonės pasidarydavo, tarkim pasidarysiu jei kur rasiu to spec. popieriaus, o su varžtais gali būti bėdos...
Labai gražus modelis,sveikinu su įsigijimu.
Tarpines gamina pagal pavyzdi,man padarė Giraitėj,Kauno raj.Kainos tikrai nedidelės.
MB 170 V 1939m yra Rigos muziejuje.Ten verta nuvažiuot ne tik dėl jo,nes tikrai yra į ka pažiūrėt.
Panašus MB yra Kaune,galėsiu suvesti su savininku,manau bus įdomu pabendraut ir apžiūrėt.
[img] pašalinta.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 127 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|