Puslapis 12

Info apie VAZ

Parašytas: 24 Rgs 2009, 08:10
Tiunings aka element
Sveiki visi, automobilis VAZ2103; 2105.

Domina visa informacija, kuro bako talpa, sanaudos, maksimali mase, kokios didziausios ligos, kas gesta, lusta kokiom salygom.

Esme tame, kad per ziema bus ruosiamas vaz (kosmetiskai, tepalai, filtrai ir t.t. smulkus darbeliai, nekeiciant masinos tech. atzvilgiu) 5000km kelionei, kelione kalnuota vietove. Jeigu paviks viskas, po metu bus 10 000km kelione.

Tad domina info kas esat tureja, i ka labiausiai reiketu atkreipti demesi.

Aciu

Parašytas: 24 Rgs 2009, 08:23
Rudge
Kuro bako talpa 39 ltr., sąnaudos apie 10 ltr. Aptarnaujamas kaip ir kiekvienas automobilis.
Galu gale yra google, Lada klubas ir t.t.

Re: Info apie VAZ

Parašytas: 24 Rgs 2009, 20:37
2105
Tiunings aka element rašė:Sveiki visi, automobilis VAZ2103; 2105.

Domina visa informacija, kuro bako talpa, sanaudos, maksimali mase, kokios didziausios ligos, kas gesta, lusta kokiom salygom.

Esme tame, kad per ziema bus ruosiamas vaz (kosmetiskai, tepalai, filtrai ir t.t. smulkus darbeliai, nekeiciant masinos tech. atzvilgiu) 5000km kelionei, kelione kalnuota vietove. Jeigu paviks viskas, po metu bus 10 000km kelione.

Tad domina info kas esat tureja, i ka labiausiai reiketu atkreipti demesi.

Aciu


Pats turiu 2105, jei zadi vaziuot 5000km tai siulyciau uzsidet karbiuratoriu nuo antro golfo arba susirask zigulini daaz 2107 nes kiti labai perpilineja benzina, ir pastatyt degima su holo davikliu. O del tikrinimo tai tikrink viska is eiles nes kiek suprantu turi masina dar labai nesenai.

Parašytas: 24 Rgs 2009, 22:38
suinteresuotas
Jei rasi užlaikyta lada tai gan ilgai nereiks dideliu remontu, tiek, kad jei vaz 2105 voztuvus kilnojantį velenėlį suka dirzelis, o ne grandinė tai bardačioke turėtum turėti atsarginį, nes keitimo gali prireikti gan netikėtai, tiesa jei dirželis nutrūksta tai vožtuvai nelinksta. Dar ką galiu pridurt, kad vairas sunkokas ir posūkio spindulys didokas, bet šiaip jau tai pakankamai patvarus ir kantrus automobilis. Beje nors tėvų žigulys ir buvo naujas ir net dabar po daugiau kaip dvidesimt metų nesenas, bet viena bėdą turėdavo - kas kokius 3000 km reikdavo keisti skriejikų dangtelį, nes neaišku kodėl nudegdavo tas jame esantis saugiklis, kol viena kartą supykęs neydėjau vinies (negerai aisku, bet nebuvo kitos iseities) ir po to ilgai vazinėjo be jokių gedimų, tiesa dabar dangtelis po daug metų važinėjimo pakeistas, bet saugiklis nenudega.

Parašytas: 24 Rgs 2009, 23:24
eledas
Pries kelione butinai pasikeisk tepalus, visus filtrus, zvakes, zvaklaidzius, issiplauk karba, persirink, susireguliuok ji ir degima, dirzeli pasikeisk, patikrink alyvos lygi greiciu dezeje, reduktoriuje, na o visa kita ziurek pagal bukle, vaziuokle pakratyk. Uzsuk i Lada Kluba, ten yra pora zmoniu, kurie ilgose kelionese vaziave, tikrai pades.

Parašytas: 25 Rgs 2009, 09:30
laurynas400
Aš aišku būsiu paskutinis ..., bet tačiau kadangi... manau, jog tu nevažiuok su tuo žiguliu į tokią kelionę. Kodėl? Paaiškinsiu labai paprastai - tavo klausimai: kiek kuro, kokia bako talpa, koks ratų tūris ir t.t. rodo, kad neturi žalio apie šį auto (o gal ir aplamai) apie techniką (galbūt)... Nes mano manymu su tokia technika važiuojant reikia turėti ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių bei įgūdžių o ir įrankių remontui, bei dalių kurių galbūt tau gali prireikti. Mano manymu turi būt atpylęs su būtent tuo automobiliu kokia 20000-30000 km ir žinot viską apie iki varžtelio nes kitaip davažiuosi max iki Latvijos ar Lenkijos sienos...
Nepyk, bet tai ką parašiau tau galbūt padės sutaupyti daug pinigų, nervų ir sveikatos aplamai (gražus žodis).
Sėkmės planuojant kelionę.

Re: Info apie VAZ

Parašytas: 25 Rgs 2009, 09:34
Tiunings aka element
2105 rašė:
Tiunings aka element rašė:Sveiki visi, automobilis VAZ2103; 2105.

Domina visa informacija, kuro bako talpa, sanaudos, maksimali mase, kokios didziausios ligos, kas gesta, lusta kokiom salygom.

Esme tame, kad per ziema bus ruosiamas vaz (kosmetiskai, tepalai, filtrai ir t.t. smulkus darbeliai, nekeiciant masinos tech. atzvilgiu) 5000km kelionei, kelione kalnuota vietove. Jeigu paviks viskas, po metu bus 10 000km kelione.

Tad domina info kas esat tureja, i ka labiausiai reiketu atkreipti demesi.

Aciu


Pats turiu 2105, jei zadi vaziuot 5000km tai siulyciau uzsidet karbiuratoriu nuo antro golfo arba susirask zigulini daaz 2107 nes kiti labai perpilineja benzina, ir pastatyt degima su holo davikliu. O del tikrinimo tai tikrink viska is eiles nes kiek suprantu turi masina dar labai nesenai.


Dekui uz vertinga info. Automobilis dar ieskomas, tai noriu kuo daugiau informacijos. Kelione numatoma 2010 rugpjuti, tai laiko dar paieskoms turiu

Parašytas: 25 Rgs 2009, 09:38
Tiunings aka element
laurynas400 rašė:Aš aišku būsiu paskutinis ..., bet tačiau kadangi... manau, jog tu nevažiuok su tuo žiguliu į tokią kelionę. Kodėl? Paaiškinsiu labai paprastai - tavo klausimai: kiek kuro, kokia bako talpa, koks ratų tūris ir t.t. rodo, kad neturi žalio apie šį auto (o gal ir aplamai) apie techniką (galbūt)... Nes mano manymu su tokia technika važiuojant reikia turėti ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių bei įgūdžių o ir įrankių remontui, bei dalių kurių galbūt tau gali prireikti. Mano manymu turi būt atpylęs su būtent tuo automobiliu kokia 20000-30000 km ir žinot viską apie iki varžtelio nes kitaip davažiuosi max iki Latvijos ar Lenkijos sienos...
Nepyk, bet tai ką parašiau tau galbūt padės sutaupyti daug pinigų, nervų ir sveikatos aplamai (gražus žodis).
Sėkmės planuojant kelionę.


Apie technika info turiu ir daug praktikos, apie rusiska technika ir VAZ - 0. Todel ir rasau.

Parašytas: 25 Rgs 2009, 19:29
suinteresuotas
Nuvažiuosi visur kur norėsi su tuo žiguliu, tik pasitikrink bendrus dalykus - stabdžius, tepalus variklyje, pavarų dežėje ir tilte, traukes ir šarnyrus. Dar reiktu pažiūrėti degimą ir parodyti auto geram karbiuratorių meistrui ir jei viskas gerai tai važiuosi ir meistrus lankysi ar pats nagus kiši ne dažniau nei kitų, net ir vakarietiškų panašių metų automobilių savininkai. Tik esu girdėjęs, kad žiguliui nesveika jei važinėjama aukštais bėgiais mažu greičiu, nes variklis dirba sunkiai, o tepimo slėgis mažas (na pvz. 4 bėgiu negerai važiuoti 40 - 50 km/h). Ir dar benzino siurblio diafragma atsarginę turėti nepakenktų ir laikas nuo laiko apžiūrėti jo atvamzdžius, nes nuo vibracijos įpresavimas atsileidžia ir jis paprasčiausiai išsitraukia iš siurblio korpuso (to pasėkmės, manau, aiškios). Žigulio degalų sanaudos užmiestyje ~ 8l bet nereiktų viršyti 90 km/h, nes po to apetitas ženkliai auga. Tiesa net pagal knygas į bagažinę nereiktų krauti daugiau nei 50 kg nes po ja nėra jokių balkių ir ji gali po dažnesnių perkrovų nulinkti, pirmas to požymis kiek įdubę galiniai sparnai maždaug tose vietose kur vienoje pusėje yra bako dangtelis.

Parašytas: 25 Rgs 2009, 20:52
viktoras
laurynas400 rašė:Aš aišku būsiu paskutinis ..., bet tačiau kadangi... manau, jog tu nevažiuok su tuo žiguliu į tokią kelionę. Kodėl? Paaiškinsiu labai paprastai - tavo klausimai: kiek kuro, kokia bako talpa, koks ratų tūris ir t.t. rodo, kad neturi žalio apie šį auto (o gal ir aplamai) apie techniką (galbūt)... Nes mano manymu su tokia technika važiuojant reikia turėti ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių bei įgūdžių o ir įrankių remontui, bei dalių kurių galbūt tau gali prireikti. Mano manymu turi būt atpylęs su būtent tuo automobiliu kokia 20000-30000 km ir žinot viską apie iki varžtelio nes kitaip davažiuosi max iki Latvijos ar Lenkijos sienos...
Nepyk, bet tai ką parašiau tau galbūt padės sutaupyti daug pinigų, nervų ir sveikatos aplamai (gražus žodis).
Sėkmės planuojant kelionę.


Na, Gerb. Laurynai, va, kažkada, senais, senais laikais važinėjau su Žiguliuku į Poznanę taip sakant "biznių daryt". Sekmingai davažiuodavau iki Poznanes ir griždavau atgal. O tu čia pasakei...iki sienos... Šiaip gera mašinytė, italiska, sakant. Buvo kažkada mano kasdiene masinka. O bėdos prasidėjo nuo perestrojkos laikų, kai pradėjo visokiausi kooperatyvai visoki atsarginių dalių fufela daryti. Va tada taisymas po taisymo ir teko atsikratyti Žiguliuko :(