Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Reikia patarimo dėl gruntavimo
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=21202
Puslapis 56

Autorius:  dalgis [ 2009 Gru 20 Sek, 12:22 ]
Pranešimo tema: 

dovanu gavau grunto body chromate free, kaip suprantu jis be cinko ir svino. ar toks tinkamas gruntavimui? ar geriau paeskot epogrunto.
beje, kur klaipedoje geriausia ieskoti gruntu, bei kitu priemoniu kebulo pavirsiams? autoaibej kazkaip kaip senukuose, nelabai kelia pasitikejima?

Autorius:  kisa [ 2009 Gru 20 Sek, 13:52 ]
Pranešimo tema: 

viktoras rašė:
pabendravau as su aibe zmoniu antikorozines apsaugos tema ir supratau, kad kol pats neisbandysi, taip nieko konkreciai ir nesuzinosi. Bet pora naudingu momentu gal papasakosiu.
1/ rudziu surisejas, tas tarybinis, vadinamas buvanoliu, tikrai yra archaizmas. Jo pagrindu yra ortofosforo rugstis, kuri sureaguoja su rudimis, bet jei gerai nenuplaut tai gaunasi s... nes paskui pradeda rudyti su dviguba jega (isitikinau pats). Dabar yra zymiai geresniu dalyku, kurie pavarcia rudys neaktyviu cheminiu junginiu ir jo nereikia plauti, o galima is karto dazyti. Pazystamas minejo kaip gera Fertan firmos produkcija. Sake, kad apdorojo to Fertan'u, paskui padenge epoksidiniu dvikomponenciu gruntu ir paliko lauke porai menesiu. Sake, kad rudys niekur neislindo.
2/ antikoroziniai gruntai buna taip vadinami rugstiniai ir epoksidiniai. Rugstinius vadina wash primer. Jie lyg ir geri pirminiam padengimui, tinka transportavimui ar remonto metu naudojimui, bet grynai antikorozijai geriau naudoti epoksidini dvikomponenti (cia tokia informacija man Bialystoke pateike Novol atstovas)

Vienu zodziu, bandykit ir dalinkites patirtimi :)


Man keista, kad tamsta pats būdamas archaizmu, tapote VIP nariu. :roll:
Buvanolis-vienas geriausių rūdžių modifikatorių, jis ne tik rūdis suriša, bet dar ir fosfatuoja. Jei ponas nemokat dirbt, tai nekaltinkit kitų :|

Autorius:  zazrali [ 2009 Gru 20 Sek, 14:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Reikia patarimo dėl gruntavimo

vaidasvai rašė:
Sveiki,noriu patarimo :)

Restauruoju IZH 56 1960m. Rėmą bei kitas dalis nušveičiau vieliniu šepetėliu ant drėlės. Bet galvoju kad vešiu dar kad švariai persmėliuotų. Po smėliavimo laukia gruntavimas. Taigi mano klausimas būtų kokį (kokios firmos, mano nuomone epoksidinį, o gal ir ne) gruntą naudoti? Kad geriausiai apsisaugoti nuo korozijos? Tada po grunto turbūt eitų špalkius vel gruntas ir dažai taip?



pirma sluoksni tik epoksidiniu dvikomponentiniu po to jau ka nori ISBANDYTA

Autorius:  irmis27 [ 2010 Kov 24 Tre, 11:08 ]
Pranešimo tema: 

Galbūt kažką sudomins seminaras apie paruošima dažymui ir dažyma:

http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.php?f=18&t=2013

Autorius:  silvijus [ 2010 Kov 24 Tre, 12:43 ]
Pranešimo tema: 

pulpitas rašė:
Gal kas esate naudoję "Brunox" rūdžių surišėją? Pats įsigijau tokio Emolitoje Kaune (Aleksote). Jis ten pilstomas, pirkau 100ml 6,5lt. Deja kartu su juo instrukcijos negavau, sakė, kad jį reikia užtepti ant parūdijusios vietos ir leisti išdžiūti bent parą. Paskui dažyti ant jo. Šiaip jis gaminamas Šveicarijoje.

Ketinu juo ištepti parūdijusias veitas ant variklio bloko, paskui dažysiu.

Jei kas esat bandę jį gal galit pasidalinti patirtimi?


Ant pakuotės didieji vadybinikai užklijavę neteisingai išverstą tekstą :evil: , kuris mane labai suklaidino. Rudžių surišėją tepiau kelis kartus (kaip ir buvo parašyta) po to užpurškiau epoksidiniu gruntu. Epoksidinis gruntas kartu su glaistu nuo detalių pradėjo luptis.
Bandžiau aiškintis kokios priežastys (Emolita) visą žinantys pardavėjai dievagojosi, kad mes patys naudojam šia priemonę, tepam kelis kartus ir gruntuojam ir viskas gerai.
Nesuprasdamas priežasčių klaidžiojau internete, o ten radau atsakymą, kad visuomet Brunox surišėją panaudojus (susidariusį sluoksnį) reikia kruopščiai nuvalyti tirpikliu arba acetonu.

Autorius:  irmis27 [ 2010 Kov 24 Tre, 20:10 ]
Pranešimo tema: 

Kaune labiausiai pasižymėjus Emolita....iš blogosios pusės :-) Per jos dažus mane klientas net kokybės inspekcijai kažkada apskundė :evil: Žodžiu pas juos tikrai atsargiai reikia pirkti,ypač tai,ką įmanoma pilstyti lietuvoj,kas bijo šalčio,kam yra galiojimo laikas.Na,kaladuka šveitimui tai tikrai gera ir patogų nusipirkau :-)
Kitoje firmoje kolega buvo suklaidintas dėl cinko naudojimo,irgi glaistas atsilupo.O specialistai patarė...

Autorius:  pulpitas [ 2010 Kov 25 Ket, 0:07 ]
Pranešimo tema: 

silvijus rašė:
pulpitas rašė:
Gal kas esate naudoję "Brunox" rūdžių surišėją? Pats įsigijau tokio Emolitoje Kaune (Aleksote). Jis ten pilstomas, pirkau 100ml 6,5lt. Deja kartu su juo instrukcijos negavau, sakė, kad jį reikia užtepti ant parūdijusios vietos ir leisti išdžiūti bent parą. Paskui dažyti ant jo. Šiaip jis gaminamas Šveicarijoje.

Ketinu juo ištepti parūdijusias veitas ant variklio bloko, paskui dažysiu.

Jei kas esat bandę jį gal galit pasidalinti patirtimi?


Ant pakuotės didieji vadybinikai užklijavę neteisingai išverstą tekstą :evil: , kuris mane labai suklaidino. Rudžių suryšėją tepiau kelis kartus (kaip ir buvo parašyta) po to užpurškiau epoksidiniu gruntu. Epoksidinis gruntas kartu su glaistu nuo detalių predėjo luptis.
Bandžiau aiškintis kokios priežastys (Emolita) visą žinantys pardavėjai dievagojosi, kad mes patys naudojam šia priemonę, tepam kelis kartus ir gruntuojam ir viskas gerai.
Nesuprasdamas priežasčių klaidžiojau internete, o ten radau atsakymą, kad visuomet Brunox suryšėją panaudojus (susidariusį sluoksnį) reikia kruopščiai nuvalyti tirpikliu arba acetonu.


dėkui dabar žinosiu (nors variklio bloką jau nudažiau ant Brunox'o sluoksnio...
kitas klausimas - po kiek laiko jau galima nuvalyti Brunox'ą su tirpikliu ar acetonu?

Autorius:  silvijus [ 2010 Kov 26 Pen, 9:19 ]
Pranešimo tema: 

Po 24 val. :wink:

Autorius:  viktoras [ 2010 Kov 26 Pen, 12:10 ]
Pranešimo tema: 

silvijus rašė:
pulpitas rašė:
Gal kas esate naudoję "Brunox" rūdžių surišėją? Pats įsigijau tokio Emolitoje Kaune (Aleksote). Jis ten pilstomas, pirkau 100ml 6,5lt. Deja kartu su juo instrukcijos negavau, sakė, kad jį reikia užtepti ant parūdijusios vietos ir leisti išdžiūti bent parą. Paskui dažyti ant jo. Šiaip jis gaminamas Šveicarijoje.

Ketinu juo ištepti parūdijusias veitas ant variklio bloko, paskui dažysiu.

Jei kas esat bandę jį gal galit pasidalinti patirtimi?


Ant pakuotės didieji vadybinikai užklijavę neteisingai išverstą tekstą :evil: , kuris mane labai suklaidino. Rudžių surišėją tepiau kelis kartus (kaip ir buvo parašyta) po to užpurškiau epoksidiniu gruntu. Epoksidinis gruntas kartu su glaistu nuo detalių pradėjo luptis.
Bandžiau aiškintis kokios priežastys (Emolita) visą žinantys pardavėjai dievagojosi, kad mes patys naudojam šia priemonę, tepam kelis kartus ir gruntuojam ir viskas gerai.
Nesuprasdamas priežasčių klaidžiojau internete, o ten radau atsakymą, kad visuomet Brunox surišėją panaudojus (susidariusį sluoksnį) reikia kruopščiai nuvalyti tirpikliu arba acetonu.


Tiesa sakant biski nustebino ta informacija. Kiek as landziojau, niekur nieko tokio neaptikau. Be to, kaip cia aiskino musu forumo chemikai, esme tu suriseju yra ta, kad reaguodami su rudim jie apvelka metala fosfato plevele, kuri ir saugo nuo rudyjimo. Tiesa paciam neteko dar eksperimentuoti su Brunoxu... Ir klausimas, ar Lietuvoje yra kur pirkti Brunoxo?

Autorius:  silvijus [ 2010 Kov 26 Pen, 18:33 ]
Pranešimo tema: 

Epoxy Brunox galima įsigyti UAB "Emolita" Kaunas Veiverių ir Europos prosperto sankirtoje, bet jie gan didelį antkainį užsidėję, pigiausia pirkti internetu.
Informaciją apie tai, kad reikia nuvalyti surišėję radau vienam iš automobilių restauravimo tinklalapių taip pat paskaityk ir išsiversk naudojimosi instrukciją ant pakuotės. Jei surišėję tepi keletą sluoksniu tai detalė pasidengia plona plevele, kuri šiaušiant veliasi, o dažai kartu su ja lupasi :wink:

Puslapis 56 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/