Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
virgas
|
Parašytas: 2016 Bal 11 Pir, 21:07 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52 Pranešimai: 2167 Miestas: Alytus
|
DRV rašė: Konkrečiam atvejui atsakymo nežinau. Priklauso nuo gamintojo. Vieni padaro kelis išvadus, kad galima būtų poliaringumą sukeisti kai virinama su savisauge viela, kiti gamintojai tokį galingumo parinkimo variantą darydavo (pvz. pirma padėtis, galima dirbti 0-100 amperų diapazone, antra 100-200). Trečia padėtis panašu, kad skirta metalų šildymui - dedasi specialus antgalis ir brūžinama per skardą kol užkaista iki reikiamos temperatūros. Automobilių kėbulams tiesinti buvo skirta. Matęs tik video medžiagoje prieš 15-18 metų ir išliko tik labai migloti prisiminimai. Ačiū už paaiškinimus. Aparatas "Alve" (ar "Alvė"?) gamybos, panašu iš senesnių, deja, nėr jokios lentelės su informacija, bet specialistų teigimu, turėtų būt apie 200A. Nieko neteko girdėt apie skardų kaitinimą tokiu būdu. Ar tai tebenaudojama ir šiuo laiku? Iki kokios temperatūros taip galima įkaitint? Gal yra kokių nuorodų apie šią technologiją? Dar kartą dėkui.
|
|
Į viršų |
|
|
virgas
|
Parašytas: 2016 Bal 12 Ant, 18:34 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52 Pranešimai: 2167 Miestas: Alytus
|
DRV rašė: Gal nepasiteisino ir nebegamina. Tikėtina. Jei būtų bent kiek plačiau naudojama, tikiuosi būčiau girdėjęs, dabar gi išgirdau iš jūsų pirmą kartą. Reiks paklausinėt žmonių, iš seniau užsiimančių kėbulais. Net jei ir nepanaudojama- tiesiog dėl žinojimo. Dar kartą dėkui.
|
|
Į viršų |
|
|
DRV
|
Parašytas: 2016 Bal 13 Tre, 21:18 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Lap 13 Sek, 19:38 Pranešimai: 262 Miestas: Kaunas
|
Masinį laidą su gnybtu (krokodilu) reikia jungti į ertmę su pliusu ir dar papildomai greičiausiai reikia perjungti kokį jungiklį, pakeisti kokio šunto padėti (perjungti polius jo pagalba), nes poliaringumui sukeisti nepakanka vieno laido, reikia abiejų. Reikia skaityti suvirinimo aparato instrukciją. Bendram suvokimui: https://youtu.be/I9CIrejVZ3k?t=1m11s
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 210 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|