Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=22985
Puslapis 121

Autorius:  grozas [ 2010 Sau 06 Tre, 12:35 ]
Pranešimo tema:  Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...

gal kas nors kazka tiksliai zino apie situos kompresorius?
kiek jiems galima duot apsuku,koks nasumas ir t.t.?

Autorius:  senoji_mokykla [ 2010 Sau 06 Tre, 16:18 ]
Pranešimo tema: 

stumoklio eiga 37, skersmuo 55. matuota iš apačios tai galima tam tikra nedidelė paklaida.. galima pasiskaičiuoti našumą teorini prie tam tikrų rpm. o apsukos jam yra tokios skirtos kiek suprojektuota pas zila.. paprastai stumokliniai kompresoriai sukasi apie 1000rpm
Pasidalink ką įdomaus esi sumąstęs konstruoti?

Autorius:  grozas [ 2010 Sau 06 Tre, 19:04 ]
Pranešimo tema: 

turiu as einheli stumoklini-2850aps/min variklio apsuku tiesiogiai perduodami alkuniniam velenui.

turiu zylini kazkada pasidares kai dar vaikas buvau. apsuku gal 1000 paduoda velenui,bet jo nasumu nesu patenkintas. noreciau patobulint as ji laisvalaikiu. na tarkim kazka patobulint su tepimu,padaryt kazkoki rimta ausinima ir t.t.
idomu ka is jo isspaust imanoma

Autorius:  npn [ 2010 Sau 06 Tre, 19:39 ]
Pranešimo tema: 

senoji_mokykla rašė:
...o apsukos jam yra tokios skirtos kiek suprojektuota pas zila...


Tas tai faktas, bet jis sukasi tikriausiai ne tuo pačiu greičiu kaip variklis, o lėčiau. Kiek konkrečiai lėčiau nuo diržo skriemulių skersmenų santykio priklauso.

Autorius:  grozas [ 2010 Sau 06 Tre, 19:59 ]
Pranešimo tema: 

tai kiek jo alkuniniui maximaliai galima apsuku paduot?

Autorius:  npn [ 2010 Sau 06 Tre, 20:22 ]
Pranešimo tema: 

grozas rašė:
tai kiek jo alkuniniui maximaliai galima apsuku paduot?


O tai ne greičiau pačiam į google įrašyti "Компрессор Зил 130" ?

Пневматический компрессор поршневой, двухцилиндровый (базовая модель 130-3509). Технические характеристики компрессора:
Номинальный диаметр цилиндра, мм - 60
Ход поршня, мм - 38
Номинальный рабочий объем, см3 - 214
Частота вращения вала, мин-1:
Номинальное - 2000
Максимальное - 2500
Производительность, л/мин - номинальная - 210
Потребляемая мощность, кВт - 2,1

Nuoroda
Nuoroda
Nuoroda ir t.t.

Autorius:  grozas [ 2010 Sau 06 Tre, 20:34 ]
Pranešimo tema: 

reikia zinot kad reikia rasyt 130 :D
principe jo litrazas mazokas...

Autorius:  _Valdas_ [ 2010 Sau 06 Tre, 20:47 ]
Pranešimo tema: 

Nukrypsiu nuo Grozo temos, gal labai nesupyks :oops:

Kodėl mūsų auksarankiai vietoj kompresoriaus nepanaudoja mašinos variklio?

Pliusai: geras ir apskaičiuotas aušinimas ir tepimas.
Minusai: reikėtų pagaminti kompresorines galvas veitoj aliuminės variklio galvotės su vožtuvais.

Bet litražas apie pora litrų(tarkime), nauda didelė, gal bėda, kad reikėtų gana galingo elektros variklio.

Ką manot apie tai? Ar tai tiesiog nepasiteisinantis dalykas, todėl niekas tokiu mazochizmu neužsiima?

Dar kartą atsiprašau apie nukreiptą temą :oops: :wink:

Autorius:  grozas [ 2010 Sau 06 Tre, 20:51 ]
Pranešimo tema: 

tema cia idomi butu. kad ir is kokio seno mataro. :D

Autorius:  tadas1991 [ 2010 Sau 06 Tre, 20:55 ]
Pranešimo tema: 

Nu variklio tai tikrai "reiktų". Jau įsivaizduoju, kaip kokio 10kw. Pas senus kompresijos mažoka, bet gal galima žeminti blokus ir galvas. Ir dėl tepimo vėlgi įdomu. Mašinų motorai numatomi žymiai ilgesniam laikui, nei kompresoriai (darbo valandomis), tai ir tepimas ten žymiai geresnis. Įdomu, ar tai neatsilieptų suspausto oro sudėčiai ir resyverio tapimui "karteriu"? Nors, iš esmės, jei tepaliniai geri, turėtų nesriaubt to tepalo

Puslapis 121 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/