Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 16 Ant, 13:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 204 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 11:38 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 12:40
Pranešimai: 1625
Npn, bet tokia galva kainuos storai... Tuomet geriau ieškoti paprasto rusiško kompresoriaus ir nevargt :? Aš toleruočiau variklio perdarymą į kompresorių tik su minimaliais pakeitimais (jeigu tai įmanoma). Priešingu atveju tai netenka prasmės.
Paveikslėlis - 10 balų :!: :D . Čia su "autokadu" dirbta?


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 12:45 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28
Pranešimai: 24
Miestas: Pakruojis
imantas rašė:
Mažiausia leistina kompresija dyzeliniams varikliams, priklausomai nuo jų konstrukcijos, yra 24 – 28 atm.

O kur jus dėtumėt tiek atm ? ir į koki rasiverį dar ?


Busiu suklydęs, dovanokit. Mat iki šiol vis maniau, kad rimtam garažui reikia apie 16 bar slėgio kompresoriaus, mat tokius turi rimtesni meistrai. Bet dabar pasidomėjęs įsitikinau, jog pakanka ir 10 bar. Tokiu atveju pilnai užtenka ir benzininio variklio, esant reikalui galima galvute pašlifuot.
O resyverio, manau, tokiam kompresoriui reiktu nemažiau 300 l. Tiksliai pasakyt negaliu ar toks tiktų, reiktu paskaičiuot.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 12:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
Black rašė:
Npn, bet tokia galva kainuos storai... Tuomet geriau ieškoti paprasto rusiško kompresoriaus ir nevargt :? Aš toleruočiau variklio perdarymą į kompresorių tik su minimaliais pakeitimais (jeigu tai įmanoma). Priešingu atveju tai netenka prasmės.
Paveikslėlis - 10 balų :!: :D . Čia su "autokadu" dirbta?


Na čia tik pasvarstymas ir alyvos pylimas į ugniį :) Gali kainuoti, bet juk nebūtinai labai daug. Gal nebūtinai ji turi būti aliuminė, o kad ir aliuminė kartais metalo supirktuvėse pasitaiko įperkamesnių ruošinių. + galima tą sumuštinį padaryti iš kažkiek plonesnių sluoksnių. Tai leistų padaryti kuo didesnius įsiurbimo ir "išmetimo" kanalus bei vožtuvus. Aišku tobuliau būtų panaudoti esamą galvutę su esamu mechanizmu, bet velenėlio gamyba irgi prabangus reikalas su galios praradimu. Naudoti esamus įsiurbimo vožtuvus ir išmetimą per žvakių skyles, kaip ir paprasčiausia, bet išlieka spyruoklių klausimas, skylių didinimo, kas nevisada gali pavykti.
Paveikslėlis su kokiom 3-4 programom, tarp jų ir autocadu :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 13:01 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28
Pranešimai: 24
Miestas: Pakruojis
grozas rašė:
darbo su dviem cilindrais as nesuprasciau. plius darant tokia sistema uzkurei ir veikia. jokios automatikos...

O ko jūs tiksliai nesuprastumėt? Veikimo principo ar tiesiog tokios idėjos prasmės?
Dėl automatikos tai tikrai taip - būtų trūkumas. Nebent galima padaryt taip, kad automatiška reguliuotųsi variklio sūkiai. Pavyzdžiui primontavus prie resyverio stumoklį su spyruokle, didėjantis slėgis pastumtų stumoklį, o šis per svirtis ar troselius galėtų pasuktį akceleratorius svirtelę.
Jei resyveris ir naudojamas oro kiekis dideli tokios automatikos galbūt pakaktų.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 14:18 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28
Pranešimai: 24
Miestas: Pakruojis
Galima ir paprasčiau padaryt savo galvutę. Tiesiog reikia gauti storesnio metalo plokštę ir reikiamose vietose išgręžti skyles smeigėms, aušinimo skysčiui tekėti ir atbuliniams vožtuvams įsukti. Tam nereiktu jokiu frezavimo staklių ir panašiai.
Ties aušinimo skysčio angomis galima privirint vamzdelius ir taip nuvesti skysčio tekėjimą į radiatoriu (jei jo dar reiktu :D ), bei prasriegus kiaurymes, skirtas vožtuvams, būtų galima įsukti juos.
Žemiau pateikiu primityvius brėžinukus, kaip įsivaizduoju.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Taip atrodo variklis be galvutes, PASTABA: smeigės nepavaizduotos.

Kompresorius.JPG
Kompresorius.JPG [ 29.02 KiB | Peržiūrėta 325 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo Batareykius 2010 Sau 13 Tre, 14:32. Iš viso redaguota 3 kartus.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 14:23 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28
Pranešimai: 24
Miestas: Pakruojis
Ir štai kompresoriaus galvute. Storomis linijomis pažymėti galvutės kontūrai, punktyrinėmis - uždengti variklio kontūrai.
Kadangi varikliui su standartine galvute vistiek reiktų įsukti atbulinį vožtuvą į žvakės lizdą, tai čia tai padaryti paprasčiau ir naudingiau.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Galvutė.

kompresoriaus galvute.JPG
kompresoriaus galvute.JPG [ 46.93 KiB | Peržiūrėta 324 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 15:08 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
Batareykius rašė:
Galima ir paprasčiau padaryt savo galvutę. Tiesiog reikia gauti storesnio metalo plokštę ir reikiamose vietose išgręžti skyles smeigėms, aušinimo skysčiui tekėti ir atbuliniams vožtuvams įsukti. Tam nereiktu jokiu frezavimo staklių ir panašiai.


Galima ir taip, bet čia brangiausia dalis yra ruošinys (esu kažkada pirkęs kokio 10mm storio aliuminio lakšto supirktuvėj, tai čia įtariu kokių bent 4 sluoksnių reiktų, vienas kitas kilogramas susidarys) O griovelių išfrezavimas palygimus smulkmena, aušinimo briaunų galima nenumatyti. Žinoma darant tuos vidinius "kolektorius" reikalingas didesnis storis, bet atkrenta daugybė išorinių sujungimų ir vožtuvams galima panaudoti paprasčiausią spyruoklinę skardą. Nes klausimas ar naudojant išorinius atbulinius vožtuvus bus pakankamas jų atsparumas tokiam darbui, vistik temperatūra + intensyvus užsidarinėjimas/atsidarinėjimas.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 15:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28
Pranešimai: 24
Miestas: Pakruojis
Na čia, manau, nebūtina dėti būtent aliuminio plokštės. Aš dėčiau ir paprasto plieno ar ketaus plokštę, jų temperatūriniai plėtimosi koeficientai nėra tokie skirtingi, kad reiktų dėti aliuminę plokštę. Be to, kompresorius tiek nekais, kaip variklis ir slėgiai palyginus nedideli, dar juk būtų aušinamas pompuojamu skysčiu, tad manau nekiltų jokiu problemų dedant betkokio pakankamai tvirto metalo plokštę.

O vožtuvai, manau, turėtų laikyti ir tokie:
http://www.gerunda.lt/catalog.php?sid=6
svarbu kad tik pats vožtuvėlis būtų neplasmasinis. Kažkur internete žiūrėjau tokių vožtuvų darbinis slėgis 16 atm.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 16:55 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Kov 31 Ant, 19:37
Pranešimai: 147
Miestas: Utena->Vilnius
Batareykius rašė:
Ir štai kompresoriaus galvute. Storomis linijomis pažymėti galvutės kontūrai, punktyrinėmis - uždengti variklio kontūrai.
Kadangi varikliui su standartine galvute vistiek reiktų įsukti atbulinį vožtuvą į žvakės lizdą, tai čia tai padaryti paprasčiau ir naudingiau.


O tai senos galvutės negi negalima perdaryt kiek? Negi būtina nauja gamint? :?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 13 Tre, 17:48 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28
Pranešimai: 24
Miestas: Pakruojis
Žinoma viską galima padaryti, tačiau toks variantas irgi priimtinas. Nereiktų pirkt galvutės kartu su variklių ir pats konstravimas labai nesudėtingas (Mano asmeninė nuomonė).


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 204 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 38 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų