SeniZ rašė:
Dar tikriausiai nieks nepaminėjo, kad paėmus dviejų velenėlių variklį, galima būtų sustatyt velenus taip, kad ir įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai dirbtų oro isiurbimui. Tereiktų išmetimo velenėlį pasukt 90 laips. į priekį (tikriausiai). Per vieną apsisukimą atsidarytų įsiurbimo, per kitą išmetimo. Taip ir išmetimo kolektoriaus nereiktų sandarint, ir variklis dirbtų dvitakčiame režime.
Aišku, sena, bet įdomi tema...Ir man beskaitant kilo mintis apie DOCH... Paprasčiausiai reik išmetimo velenėlį reik pasukti 180 laipsnių pasisukimo kampu įsiurbimo velenėlio atžvilgiu..ir "Vuolia"....Tik atbulinius vietoje žvakių įsisukti...
O jei galvot apie tokio daikto charakteristikas... Tai tarkim variklis 1.8 sukamas 1000 aps./min. greičiu, tai teorinis jo oro paėmimas būtų 1800 l/ min. (aišku priklausomai nuo sandarumo, išsidėvėjimo ir t.t.). Kažkas minėjo, kad santykis oro paėmimo ir "įvarymo" į resiverius yra 2/3, tai teoriškai našumas galėtų būti ~1200l/min. (aišku, kaip minėjau priklausomai nuo variklio sandarumo ir išsidevėjimo).. Jei suspaudimo laipsnis būtų 1:10, tai tai barų ,manau, kokius 10 pripūstų... Kadangi, со7б (n.v.) kompresoriaus našumas apie 500l/min, 6 bar... o apsisukimų kažkur apie 1000 (variklis 2880 apsk./min. skrėmulių santykis kažkur 1/3.. ? ), tai manau čia reiktų kokių 10 kw..Žinant, dar tai kad teks dar sukti tepalo siurblį ir paskistymą. Vandens pompos manau nereiktų...Vidaus degimas juk nevyksta, šilumos nėra tiek daug, man pakaktų tik bloką vandeniu užpildyti...
Skaičiuos galima būtų dar patikslinti žinant tikslesnį tą "oro paėmimo ir "įvarymo" į resiverius santykį". Jį gal galimą būtų pasiskaičiuoti tarkim iš со7б (n.v.) kompresoriaus... Manau skaičiai neturėtų kisti kardinaliai keliais kartais...:)