Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Erikas
|
Parašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 13:59 |
|
Užsiregistravo: 2004 Lie 08 Ket, 21:23 Pranešimai: 200 Miestas: Alytus
|
Gal kas esate susidūre su tokia problema:
prie mažesnių apsisukimų, kai varikliui reikia didesnės galios paspaudus akseleratorių atsiranda vibracija kuri persiduoda į kėbulą, pvz. važiuojant 40 km/h greičiu 3 bėgiu privažiavus kalniuką (ar pan. kai reikalinga daugiau galios) atsiranda ši vibracija. Jei prie šitokio greičio važiuotum didesniais apsisukimai (2 bėgiu) vibracijos nebūna. Nuo greičio tai nepriklauso, ta prasme, kad ta vibracija atsiranda ne tik prie 40, bet pvz. prie 80 važiuojant 4 bėgiu į kalniuką.
Dabar gal šiek tiek info, kad suprast kas prie ko - visa tai vyksta su MB coupe 123 kėbulu. Variklis pakeistas iš 2.8 benzino į 3.0 dk, pakeista pavarų dėžė iš automatinės į mechaninę, kadangi keistas variklis ir greičių dėžė reikėjo trumpinti ir balansuoti kardaną (su jo balansavimu atrodo viskas gerai), pakeistas galinis tiltas, spyruoklės, mortikai, reduktorius ir pusašiai. Variklio ir greičių dėžės pagalvės atrodo geros. Manau reikia paminėti tai, kad dedant mechaninę pavarų dėžę teko perdaryt traukes.
Kai pakeli ant keltuvo ratai sukasi lengvai ir nieko atrasti nepavyksta.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 16:51 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Erikas rašė: Gal kas esate susidūre su tokia problema: prie mažesnių apsisukimų, kai varikliui reikia didesnės galios paspaudus akseleratorių atsiranda vibracija kuri persiduoda į kėbulą, pvz. važiuojant 40 km/h greičiu 3 bėgiu privažiavus kalniuką (ar pan. kai reikalinga daugiau galios) atsiranda ši vibracija. Jei prie šitokio greičio važiuotum didesniais apsisukimai (2 bėgiu) vibracijos nebūna. Nuo greičio tai nepriklauso, ta prasme, kad ta vibracija atsiranda ne tik prie 40, bet pvz. prie 80 važiuojant 4 bėgiu į kalniuką. Dabar gal šiek tiek info, kad suprast kas prie ko - visa tai vyksta su MB coupe 123 kėbulu. Variklis pakeistas iš 2.8 benzino į 3.0 dk, pakeista pavarų dėžė iš automatinės į mechaninę, kadangi keistas variklis ir greičių dėžė reikėjo trumpinti ir balansuoti kardaną (su jo balansavimu atrodo viskas gerai), pakeistas galinis tiltas, spyruoklės, mortikai, reduktorius ir pusašiai. Variklio ir greičių dėžės pagalvės atrodo geros. Manau reikia paminėti tai, kad dedant mechaninę pavarų dėžę teko perdaryt traukes. Kai pakeli ant keltuvo ratai sukasi lengvai ir nieko atrasti nepavyksta.
Liūdna dėl tokio lietuviško perdarymo, žinoma Po tokių darbų gali pasireikšti patys netipiškiausi gedimai ar problemos. Ar gumos tvarkingos, kuriomis kardanas jungiasi su reduktoriumi ir pavarų dėže (priekyje ji kitokia)? Pakabinamas guolis tvarkingas? Sankabos diskas ir diskatorius tikrai geri?
|
|
Į viršų |
|
|
Erikas
|
Parašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 18:36 |
|
Užsiregistravo: 2004 Lie 08 Ket, 21:23 Pranešimai: 200 Miestas: Alytus
|
Visus tolimesnius pakeitimus išprovokavo ankstesnio savininko variklio pakeitimas, bet angal ženkt jau nelabai išdrįsčiau po visų investicijų, kurios buvo padarytos.
Taip, pirmąjam aprašyme nepaminėjau, kad pakabinamą guolį pakeitėm, iš turėtų kardanų atrinkom geras, teisingas gumas.
Dėl sankabos neesu tikras, tačiau greičių dėžė su sankaba buvo išimta iš donoro, kuris puikiai važiavo, meistrai keisdami jokių pastabų neturėjo, tačiau reikės pasitikrint.
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 18:55 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Erikas rašė: Visus tolimesnius pakeitimus išprovokavo ankstesnio savininko variklio pakeitimas, bet angal ženkt jau nelabai išdrįsčiau po visų investicijų, kurios buvo padarytos. Taip, pirmąjam aprašyme nepaminėjau, kad pakabinamą guolį pakeitėm, iš turėtų kardanų atrinkom geras, teisingas gumas. Dėl sankabos neesu tikras, tačiau greičių dėžė su sankaba buvo išimta iš donoro, kuris puikiai važiavo, meistrai keisdami jokių pastabų neturėjo, tačiau reikės pasitikrint.
Pas mane w201`ame pavyzdžiui buvo vibracija (net veidrodėlyje vaizdas liedavosi) 4 pavara važiuojant apie 50-60km/h kai švelniai spaudi gazą. Pakeitus diskatorių (o maniau disko problema) dingo. Tiesa kitais greičiais buvo viskas tvarkoje. Pats diskatorius netgi neatrodė kažkaip įtartinai ir buvo keičiamas, nes kartais nepilnai sankaba išsijungdavo (nudilusi vieta kur išminamasis guolis prisispaudžia).
Guma prie dėžės su balansyru? Sunkoka dabar orientuotis instrukcijoje kai keli modeliai viename...
Na dėl perdarymo yra kaip yra, bet ateityje galimybių atstatyti išvis praktiškai nebeliks.
Prikabinti failai: |
kardanas.jpg [ 188.49 KiB | Peržiūrėta 580 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 18:58 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
grunge rašė: galine kryzme paziurek dar atsijunges kardana ir banadyk perstatyt i kita vieta jai iseina ta prasme pasukti ja
Tai jeigu tikrai gerai subalansuotas, kokie dar sukinėjimai? Kad blogiau būtų? Kardanas tikriausiai bus 2 dalių, tad kryžmė tik viena.
|
|
Į viršų |
|
|
Erikas
|
Parašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 20:57 |
|
Užsiregistravo: 2004 Lie 08 Ket, 21:23 Pranešimai: 200 Miestas: Alytus
|
Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai.
Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo.
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 22:44 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Erikas rašė: Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai. Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo.
Kaip pasireikšdavo nesklandumas? Man kartais būdavo, kad po ilgesnio stovėjimo atleidžiant sankabą sutrūkčiodavo, ypač iš vietos pajudant. Kaip su kokiu gaz sunkvežimiu.
|
|
Į viršų |
|
|
Erikas
|
Parašytas: 2010 Kov 07 Sek, 12:38 |
|
Užsiregistravo: 2004 Lie 08 Ket, 21:23 Pranešimai: 200 Miestas: Alytus
|
npn rašė: Erikas rašė: Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai. Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo. Kaip pasireikšdavo nesklandumas? Man kartais būdavo, kad po ilgesnio stovėjimo atleidžiant sankabą sutrūkčiodavo, ypač iš vietos pajudant. Kaip su kokiu gaz sunkvežimiu.
Taip, pradedant važiuot, kai paleidinėji sankabą pačiam viršui būdavo, kad patrukčioja. Kadangi automobilis daugiau stovi, nei ekspoatuojamas tai sunku pasakyt ar tai išnyktų po ilgesnės eksploatacijos.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 79 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
|
Iž-49 degimui “puskačiaus” indukcinė ritė
Smygolas
» 2023 Rgp 16 Tre, 12:45
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|