Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 29 Pen, 16:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 13:59 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Lie 08 Ket, 21:23
Pranešimai: 200
Miestas: Alytus
Gal kas esate susidūre su tokia problema:
prie mažesnių apsisukimų, kai varikliui reikia didesnės galios paspaudus akseleratorių atsiranda vibracija kuri persiduoda į kėbulą, pvz. važiuojant 40 km/h greičiu 3 bėgiu privažiavus kalniuką (ar pan. kai reikalinga daugiau galios) atsiranda ši vibracija. Jei prie šitokio greičio važiuotum didesniais apsisukimai (2 bėgiu) vibracijos nebūna. Nuo greičio tai nepriklauso, ta prasme, kad ta vibracija atsiranda ne tik prie 40, bet pvz. prie 80 važiuojant 4 bėgiu į kalniuką.
Dabar gal šiek tiek info, kad suprast kas prie ko - visa tai vyksta su MB coupe 123 kėbulu. Variklis pakeistas iš 2.8 benzino į 3.0 dk, pakeista pavarų dėžė iš automatinės į mechaninę, kadangi keistas variklis ir greičių dėžė reikėjo trumpinti ir balansuoti kardaną (su jo balansavimu atrodo viskas gerai), pakeistas galinis tiltas, spyruoklės, mortikai, reduktorius ir pusašiai. Variklio ir greičių dėžės pagalvės atrodo geros. Manau reikia paminėti tai, kad dedant mechaninę pavarų dėžę teko perdaryt traukes.
Kai pakeli ant keltuvo ratai sukasi lengvai ir nieko atrasti nepavyksta.


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 16:51 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
Erikas rašė:
Gal kas esate susidūre su tokia problema:
prie mažesnių apsisukimų, kai varikliui reikia didesnės galios paspaudus akseleratorių atsiranda vibracija kuri persiduoda į kėbulą, pvz. važiuojant 40 km/h greičiu 3 bėgiu privažiavus kalniuką (ar pan. kai reikalinga daugiau galios) atsiranda ši vibracija. Jei prie šitokio greičio važiuotum didesniais apsisukimai (2 bėgiu) vibracijos nebūna. Nuo greičio tai nepriklauso, ta prasme, kad ta vibracija atsiranda ne tik prie 40, bet pvz. prie 80 važiuojant 4 bėgiu į kalniuką.
Dabar gal šiek tiek info, kad suprast kas prie ko - visa tai vyksta su MB coupe 123 kėbulu. Variklis pakeistas iš 2.8 benzino į 3.0 dk, pakeista pavarų dėžė iš automatinės į mechaninę, kadangi keistas variklis ir greičių dėžė reikėjo trumpinti ir balansuoti kardaną (su jo balansavimu atrodo viskas gerai), pakeistas galinis tiltas, spyruoklės, mortikai, reduktorius ir pusašiai. Variklio ir greičių dėžės pagalvės atrodo geros. Manau reikia paminėti tai, kad dedant mechaninę pavarų dėžę teko perdaryt traukes.
Kai pakeli ant keltuvo ratai sukasi lengvai ir nieko atrasti nepavyksta.


Liūdna dėl tokio lietuviško perdarymo, žinoma :cry: Po tokių darbų gali pasireikšti patys netipiškiausi gedimai ar problemos. Ar gumos tvarkingos, kuriomis kardanas jungiasi su reduktoriumi ir pavarų dėže (priekyje ji kitokia)? Pakabinamas guolis tvarkingas? Sankabos diskas ir diskatorius tikrai geri?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 18:36 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Lie 08 Ket, 21:23
Pranešimai: 200
Miestas: Alytus
Visus tolimesnius pakeitimus išprovokavo ankstesnio savininko variklio pakeitimas, bet angal ženkt jau nelabai išdrįsčiau po visų investicijų, kurios buvo padarytos.
Taip, pirmąjam aprašyme nepaminėjau, kad pakabinamą guolį pakeitėm, iš turėtų kardanų atrinkom geras, teisingas gumas.
Dėl sankabos neesu tikras, tačiau greičių dėžė su sankaba buvo išimta iš donoro, kuris puikiai važiavo, meistrai keisdami jokių pastabų neturėjo, tačiau reikės pasitikrint.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 18:44 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Spa 14 Ant, 22:01
Pranešimai: 33
galine kryzme paziurek dar atsijunges kardana ir banadyk perstatyt i kita vieta jai iseina ta prasme pasukti ja


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 18:55 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
Erikas rašė:
Visus tolimesnius pakeitimus išprovokavo ankstesnio savininko variklio pakeitimas, bet angal ženkt jau nelabai išdrįsčiau po visų investicijų, kurios buvo padarytos.
Taip, pirmąjam aprašyme nepaminėjau, kad pakabinamą guolį pakeitėm, iš turėtų kardanų atrinkom geras, teisingas gumas.
Dėl sankabos neesu tikras, tačiau greičių dėžė su sankaba buvo išimta iš donoro, kuris puikiai važiavo, meistrai keisdami jokių pastabų neturėjo, tačiau reikės pasitikrint.


Pas mane w201`ame pavyzdžiui buvo vibracija (net veidrodėlyje vaizdas liedavosi) 4 pavara važiuojant apie 50-60km/h kai švelniai spaudi gazą. Pakeitus diskatorių (o maniau disko problema) dingo. Tiesa kitais greičiais buvo viskas tvarkoje. Pats diskatorius netgi neatrodė kažkaip įtartinai ir buvo keičiamas, nes kartais nepilnai sankaba išsijungdavo (nudilusi vieta kur išminamasis guolis prisispaudžia).
Guma prie dėžės su balansyru? Sunkoka dabar orientuotis instrukcijoje kai keli modeliai viename...
Na dėl perdarymo yra kaip yra, bet ateityje galimybių atstatyti išvis praktiškai nebeliks.


Prikabinti failai:
kardanas.jpg
kardanas.jpg [ 188.49 KiB | Peržiūrėta 580 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 18:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
grunge rašė:
galine kryzme paziurek dar atsijunges kardana ir banadyk perstatyt i kita vieta jai iseina ta prasme pasukti ja


Tai jeigu tikrai gerai subalansuotas, kokie dar sukinėjimai? Kad blogiau būtų? Kardanas tikriausiai bus 2 dalių, tad kryžmė tik viena.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 20:57 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Lie 08 Ket, 21:23
Pranešimai: 200
Miestas: Alytus
Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai.
Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Kov 06 Šeš, 22:44 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
Erikas rašė:
Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai.
Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo.


Kaip pasireikšdavo nesklandumas? Man kartais būdavo, kad po ilgesnio stovėjimo atleidžiant sankabą sutrūkčiodavo, ypač iš vietos pajudant. Kaip su kokiu gaz sunkvežimiu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Kov 07 Sek, 12:38 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Lie 08 Ket, 21:23
Pranešimai: 200
Miestas: Alytus
npn rašė:
Erikas rašė:
Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai.
Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo.


Kaip pasireikšdavo nesklandumas? Man kartais būdavo, kad po ilgesnio stovėjimo atleidžiant sankabą sutrūkčiodavo, ypač iš vietos pajudant. Kaip su kokiu gaz sunkvežimiu.


Taip, pradedant važiuot, kai paleidinėji sankabą pačiam viršui būdavo, kad patrukčioja. Kadangi automobilis daugiau stovi, nei ekspoatuojamas tai sunku pasakyt ar tai išnyktų po ilgesnės eksploatacijos.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Kov 07 Sek, 17:04 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Spa 14 Ant, 22:01
Pranešimai: 33
na is darbo patirties sakau kad kryzme gali buti spinteriu ltuskiu ir tt dazna problema :)

o pabandyk kai pradead vibruoti isminti sankaba jai vibracija dingo viskas aisku saknaba viskas prosta


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku Reikalinga langų guma (pavyzdys foto)

forume Perku dalis ir kita

sklandrius

0

1635

2023 Kov 24 Pen, 11:28

sklandrius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku Ieskau retu detaliu nuo GAZ-22 "Greitoji pagalba" arba info

forume Perku dalis ir kita

Retrocar

0

3835

2021 Rgp 12 Ket, 22:04

Retrocar Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 79 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų