Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 28 Ket, 12:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 17 Pir, 20:39 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Bir 19 Pen, 12:17
Pranešimai: 303
Miestas: Alytus
Backlazhanas rašė:
Ledūklis rašė:

Iš vis tie rankiniai stabdžiai nieko gero. Užtai bėginių ir nepripažįstu.


Šiais laikais jau būna dviračių ir su hidraulianiais diskiniais stabdžiais kurie taipogi spaudžiami rankomis.

Užtai kaina to mineralinio skysčio hidrauliniams stabdžiams 80LT. Kuo mažiau navarotų, tuo geriau :wink:

_________________
:::Opel-Photo-Archive:::


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 17 Pir, 20:43 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 18:11
Pranešimai: 1212
Miestas: Vilnius
Senator rašė:
Backlazhanas rašė:
Ledūklis rašė:

Iš vis tie rankiniai stabdžiai nieko gero. Užtai bėginių ir nepripažįstu.


Šiais laikais jau būna dviračių ir su hidraulianiais diskiniais stabdžiais kurie taipogi spaudžiami rankomis.

Užtai kaina to mineralinio skysčio hidrauliniams stabdžiams 80LT. Kuo mažiau navarotų, tuo geriau :wink:
Teisingai :wink: Man MMVZ aist su visai to meto navarotais genda ir genda,su stabdžiais tai irgi problemos,o užtat penza paprasta ir MMVZ sulankstomas(paprasti be jokiu navarotu)neužmušami :D .


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 30 Sek, 0:51 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 13 Šeš, 1:53
Pranešimai: 371
Miestas: Pasvalys
Geri tie rusiški dviračiai vis dėlto. Va prisiperka zmonės iš maximų ir senukų dviračių ir važinėja porą sezonų iki visiško pabirimo. O šitie, nors ir keikiami tų pačių „maximalistų“ kažkaip jau antrą - trečią dešimtmetį važiuoja. :)

_________________
Mėgstu cituoti save.
©Aš Pats


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 30 Sek, 9:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Vas 16 Pir, 20:40
Pranešimai: 1019
Miestas: Vilnius
Apie ka jus? Tie kurie stovi garaze. Nelaikydavo ir tarybinei dviratukai.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 30 Sek, 10:20 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 13 Šeš, 1:53
Pranešimai: 371
Miestas: Pasvalys
sumskas2 rašė:
Apie ka jus? Tie kurie stovi garaze. Nelaikydavo ir tarybinei dviratukai.

Na nežinau. Gimtajame kaime yra pora turist, kuriais normaliai atvažinėjo draugų tėvai, dabar sėkmingai važinėja draugai.

_________________
Mėgstu cituoti save.
©Aš Pats


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 30 Sek, 11:52 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
Nereikia lyginti tarybinio sputniko ar turisto su šiuolaikiniais ar net tuometiniais vakarietiškais.

Rusiško ratai minkštumo kaip sviestas, rėmą galima ant keliuko perpus perlenkti, rankenėlės išklera ir barška jau po kelių tūkstančių kilometrų, bėgių permetimo rankenėlės taip ir nepavyksta gerai sureguliuot, rato stipinai cinkuoti, dėl ko surudija greit ir tada jau nei ištiesinsi, nei be karpymo nuimsi. Beto, kaip pastebėjo vienas dviračių sporto meistrų, kadaise laisvalaikiu tokia technika važinėjęs, net sovietmečiu visi rimtesni dviratininkai keikėsi nuo tokios technikos, mat kas 500km tekdavo perrinkinėt, jei nenori sustot. Sportui nei start šose, nei čempion šose beveik nenaudojo, kas gudresnis, iš "po blato" pavykdavo gauti draugų-komunistų italų gamybos Colnago. Bet, atitinkamai susitvarkę ir tuos tarybinius, chebra tikrai puikiai važinėja.

Iš atsarginių detalių, nusirankiuotų Norvegijoj šrote, susirinkau dviratį. Važiuoju visur, kur reikia: į darbą, mokslus, miestą, "pas mergas", mišką, pelkę, į ežerą(vandenį), į turistinį žygį 1000km. Važiavimas nepasikrovus beveik visad agresyvus, nes taip smagiau. Šokau nekart nuo 0.5m aukščio, paprastų VIENGUBŲ ratlankių nesulanksčiau. Turisto iškart kiaušinis būtų ar lūžtų per siūlę. Kartais reikia pataisyti, bet važinėjant žiemą per ledą ir 0.3m pusnis (darbas, reikia važiuoti kasryt, nesvarbu kas už lango) nuo lietuviškų kelių produkto net neržaveika surudija :) Praminu per metus apie 5t km, užtenka perrinkt dukart ar dar rečiau. Jei baisiai šlapi orai, kartais tenka papildomai persirinkt stebules dėl majonezo (jos apie 90 metų, seno tipo, be "salnykų"). Taip kad apie šiuolaikinės technikos prastumą teigti nereiktų.

Apie kinietišką techniką iš senukų ar maximos nekalbu, tokiu atveju sovietinis tikrai geriau. Sovietinis rėmo geometriją apynormalę turi, nes kopijuotas, ko kiniečiai nesugeba padaryt.

Dėl stabdžių, ką jau ką, bet Sputnikas tikrai juos gerus turi, problemų neturėdavau, stabdydavo super, jei gerai sureguliuoji. Nuo amžiaus platsmase virtusios kaladėlės nėra toks reikšmingas dalykas, nes tų stabdžių geometrija leidžia galingai suspausti. Pabandyčiau pirma nusiriebalinti su 646 ar acetonu ratlankius, su peiliu išlyginti kaladėlių paviršių, tuomet ir jas nuriebalinti ir sušveisti. Dedant reikia sureguliuoti, kad kaladėlės paviršius stovėtų tiesiai į ratlankio stabdymo paviršių. Jei visai akmeninės, praverstų pasikeisti. Taip pat, itin didelė svarba - trosai ir šarvai. Jei ilgai nejudinta arba ilgai naudota - tikrai pripuvę. Pasikeisti viską ar bent išsiardyti ir gerai susitepti. Kartais po trosų tepimo atsigauna nuo "vos stabdymo" iki "čiuožimo vos prilietus rankenėlę".

Manau, ir gerb. Ledūklis bus susidūręs su rankinių stabdžių problemomis ir jų nemėgstąs tik dėl priežiūros trūkumo. Rankiniai stabdžiai sudėtingiau, bet žymiai patogiau. Su kojiniais neprasuksi pedalų atgal iki reikiamo lygio pravažiavimui pro siaurą tarpą, gerai nepaguldysi į posūkį, sunkiau tinkamai dozuoti stabdymo jėgą, tinka tik galui ir tai padaro sudėtingesnę ir sunkesnę stabulę. Plius, nebūna su išoriniais bėgiais. Yra žmonės, važinėjantys be bėgių ir jų nemėgstantys. Bet man tai lygu, kaip mašinoj įmestum trečią bėgį ir svilintum sankabą nuo kiekvienos sankryžos bei nevažiuotum daugiau 80kmh. Kas naudoja dideliems asfaltkeliams mieste ar užmiesty galiu suprasti, kaip sistemos paprastumą ir pigumą, bet vistiek kiekvienąkart stumtis į parodos ar net savanorių kalną pats negalėčiau. O priežiūros net pigi sistema (nekinietiška) daug nereikalauja ir negenda. Taip pat ir tarybinė.

Va kokį laišką parašiau. Atsiprašau už išsiplėtimą


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 30 Sek, 19:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Kov 30 Ant, 1:05
Pranešimai: 489
Miestas: klaipeda
na del remu standumo tektu pasigincyti, mat kai kurie rusiski modeliai(xb3 sport) buvo daromi is reinolds vamzdziu, todel tiek standumas, tiek patvarumas buvo. del visko kitko sutinku :D

_________________
862288203


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bir 09 Tre, 20:15 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 13 Šeš, 1:53
Pranešimai: 371
Miestas: Pasvalys
Apskritai. Kokie buvo visų tokio tipo sovietinių dviračių skirtumai?

_________________
Mėgstu cituoti save.
©Aš Pats


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bir 13 Sek, 20:41 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 18:11
Pranešimai: 1212
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Nereikia lyginti tarybinio sputniko ar turisto su šiuolaikiniais ar net tuometiniais vakarietiškais.

Rusiško ratai minkštumo kaip sviestas, rėmą galima ant keliuko perpus perlenkti, rankenėlės išklera ir barška jau po kelių tūkstančių kilometrų, bėgių permetimo rankenėlės taip ir nepavyksta gerai sureguliuot, rato stipinai cinkuoti, dėl ko surudija greit ir tada jau nei ištiesinsi, nei be karpymo nuimsi. Beto, kaip pastebėjo vienas dviračių sporto meistrų, kadaise laisvalaikiu tokia technika važinėjęs, net sovietmečiu visi rimtesni dviratininkai keikėsi nuo tokios technikos, mat kas 500km tekdavo perrinkinėt, jei nenori sustot. Sportui nei start šose, nei čempion šose beveik nenaudojo, kas gudresnis, iš "po blato" pavykdavo gauti draugų-komunistų italų gamybos Colnago. Bet, atitinkamai susitvarkę ir tuos tarybinius, chebra tikrai puikiai važinėja.

Iš atsarginių detalių, nusirankiuotų Norvegijoj šrote, susirinkau dviratį. Važiuoju visur, kur reikia: į darbą, mokslus, miestą, "pas mergas", mišką, pelkę, į ežerą(vandenį), į turistinį žygį 1000km. Važiavimas nepasikrovus beveik visad agresyvus, nes taip smagiau. Šokau nekart nuo 0.5m aukščio, paprastų VIENGUBŲ ratlankių nesulanksčiau. Turisto iškart kiaušinis būtų ar lūžtų per siūlę. Kartais reikia pataisyti, bet važinėjant žiemą per ledą ir 0.3m pusnis (darbas, reikia važiuoti kasryt, nesvarbu kas už lango) nuo lietuviškų kelių produkto net neržaveika surudija :) Praminu per metus apie 5t km, užtenka perrinkt dukart ar dar rečiau. Jei baisiai šlapi orai, kartais tenka papildomai persirinkt stebules dėl majonezo (jos apie 90 metų, seno tipo, be "salnykų"). Taip kad apie šiuolaikinės technikos prastumą teigti nereiktų.

Apie kinietišką techniką iš senukų ar maximos nekalbu, tokiu atveju sovietinis tikrai geriau. Sovietinis rėmo geometriją apynormalę turi, nes kopijuotas, ko kiniečiai nesugeba padaryt.

Dėl stabdžių, ką jau ką, bet Sputnikas tikrai juos gerus turi, problemų neturėdavau, stabdydavo super, jei gerai sureguliuoji. Nuo amžiaus platsmase virtusios kaladėlės nėra toks reikšmingas dalykas, nes tų stabdžių geometrija leidžia galingai suspausti. Pabandyčiau pirma nusiriebalinti su 646 ar acetonu ratlankius, su peiliu išlyginti kaladėlių paviršių, tuomet ir jas nuriebalinti ir sušveisti. Dedant reikia sureguliuoti, kad kaladėlės paviršius stovėtų tiesiai į ratlankio stabdymo paviršių. Jei visai akmeninės, praverstų pasikeisti. Taip pat, itin didelė svarba - trosai ir šarvai. Jei ilgai nejudinta arba ilgai naudota - tikrai pripuvę. Pasikeisti viską ar bent išsiardyti ir gerai susitepti. Kartais po trosų tepimo atsigauna nuo "vos stabdymo" iki "čiuožimo vos prilietus rankenėlę".

Manau, ir gerb. Ledūklis bus susidūręs su rankinių stabdžių problemomis ir jų nemėgstąs tik dėl priežiūros trūkumo. Rankiniai stabdžiai sudėtingiau, bet žymiai patogiau. Su kojiniais neprasuksi pedalų atgal iki reikiamo lygio pravažiavimui pro siaurą tarpą, gerai nepaguldysi į posūkį, sunkiau tinkamai dozuoti stabdymo jėgą, tinka tik galui ir tai padaro sudėtingesnę ir sunkesnę stabulę. Plius, nebūna su išoriniais bėgiais. Yra žmonės, važinėjantys be bėgių ir jų nemėgstantys. Bet man tai lygu, kaip mašinoj įmestum trečią bėgį ir svilintum sankabą nuo kiekvienos sankryžos bei nevažiuotum daugiau 80kmh. Kas naudoja dideliems asfaltkeliams mieste ar užmiesty galiu suprasti, kaip sistemos paprastumą ir pigumą, bet vistiek kiekvienąkart stumtis į parodos ar net savanorių kalną pats negalėčiau. O priežiūros net pigi sistema (nekinietiška) daug nereikalauja ir negenda. Taip pat ir tarybinė.

Va kokį laišką parašiau. Atsiprašau už išsiplėtimą
Dėl ratu minkštumo tai jo jie minkštoki,bet ir su kreivais geriausiai važiuojasi dėl remo gali bobutėm papasakot,jis yra storas,tvirtas ir plieninis,tu davai man paprasta vamzdį plieninį taip ant kelio sulenk :lol: Vo vakar variau su desna sulankstoma miske per iškasta duobe ir tik nusi leidau iškarto buvo medžio šaknis tokia nebloga ir iš kokio 15km ir ju jau ir taip sulenkta pr. šake ir sugadinta padanga vienoj vietoj nusimontavus kaliaus pats nuo dvirko nuskridau :D nieko nei rėmuj nėi šakei nei ratlakiui nei padangai nenutiko.dėl sureguliavimo tai mas man ant mmvz aist tik 1 bėgi sunkiai meta o visus kitus tai tik čik ir permeta kaip pas draugą ant deore simflekso su bergamont dviračiu :-) .Dėl stipinų rūdyjimo irgi gali tom pačiom bobutėm papasakot ta desna kur aukščiau rašiau min. 3 metus pragulėjo metalo krūvoj po sniegu,po lietum ir nei 1 rūdelės ant stipinų.Žinai toks jausmas pasidarė,kad tu nei mašinos nei motociklo neturi.Įdomu kaip tu su dviračiu mergas kabini :lol: .Po druskų tau garantuotai turėtų visas dviratis surūdyt,lašą nuo batų druskuotų ant įrankio kažkokio apteškiau,žiuriu ryte taip taškais ir aprūdyjo :evil: .Pats su penza daug kartų nuo viskokių 30cm bordiūrų daužiausi ir nieko neatsitiko,nors iš trenksmo tai toks jausmas buvo,kad tikrai kažką sulaužiau ar padangą nusprogdinau.Dėl pedalinių stabdžių tai daug papraščiau nereik beveik prižiurėt elementariau(ne stebulei,o iš lauko)užpakalinio rato ardymas milijoną kartų paprastesnis,dėl greičio tai draugas su mmvz bebėgiu ar aš su penza savo visus statom ir pas kuriuos 21bėgis ir 28bėgių pavyksta apdėt,jei sugebi tai į posukį neblogai įsinešt užkirtus gali,į kalnus beveik visus užmint galima tik kojų reik stiprių :wink: .nieko ižeist nenoriu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bir 13 Sek, 20:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 18:11
Pranešimai: 1212
Miestas: Vilnius
Įdomumui įdedu mmvz aist ir penzos foto(desnos ir mmvz sulankstomo bus savaites begy)


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: dabar tik orginalus atsvaitai perazyti sparnai ir bagazas ir vamzdis kur vairas tvirtinas galas nulauztas

DSCF1619.JPG
DSCF1619.JPG [ 127.73 KiB | Peržiūrėta 1017 kartus(ų) ]
DSCF1620.JPG
DSCF1620.JPG [ 130.87 KiB | Peržiūrėta 1022 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: ant priekio bus hvz stabziai ir vairo tvirtinimas neorginalus(vairas ir sedyme jau ir taip neorginali)

DSCF1655.JPG
DSCF1655.JPG [ 324.67 KiB | Peržiūrėta 1023 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas LADA Samara (Sputnik) 1991m.

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

kęstutis

26

40117

2022 Gru 03 Šeš, 14:24

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Neatsakyta dviracio logotipas

forume Kieno tai dalis? Kas tai galėtų būti?

feisas

0

86

2024 Kov 19 Ant, 6:41

feisas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu senas dviračio žibintas

forume Parduodu dalis ir kita

laptevu jura

0

4655

2022 Geg 21 Šeš, 14:21

laptevu jura Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Motorinio dviračio padangos

forume Skelbimai

D.R.P.

1

5277

2023 Geg 12 Pen, 12:07

RIMIS Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Atsakyta Motorinio dviračio rėmas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Kieno tai dalis? Kas tai galėtų būti?

D.R.P.

10

14138

2021 Bir 07 Pir, 10:07

augism Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku Prieškarinio dviračio žvaigždę

forume Perku dalis ir kita

D.R.P.

3

6902

2021 Geg 29 Šeš, 11:07

D.R.P. Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Aukcionas baigtas Motorinio dviračio variklis D5 iki 2021 04 05 21.00 val.

forume Dalių aukcionai

Raimis

1

7507

2021 Bal 05 Pir, 21:37

Raimis Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 63 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 22 Pen, 20:31

zpla Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų