Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 19 Pen, 2:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Karterio 'sandarinimas'
StandartinėParašytas: 2010 Geg 15 Šeš, 20:46 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Rgs 29 Ant, 20:30
Pranešimai: 76
Sveiki, žmogus turi Jawą (nežinau tiksliai kokią), bet esmės modelis nekeičia. Esmė tame, kad per karterį šiek tiek varva tepalai. Ir jis nenori skirt variklio, prašė paklausti, ar yra kažkoks būdas iš vidaus ar išorės užsandarinti (kaip kad radiatoriams skystis) ?


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 20:18 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2005 Spa 26 Tre, 15:20
Pranešimai: 172
Iš vidaus sandarinančio skysčio tikrai nėra(bent negirdėjau).O iš išorės yra spec. klijai atsparūs tepalams,temperatūrai ir t.t.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 21:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Rgs 29 Ant, 20:30
Pranešimai: 76
Aišku. ok dėkui, bandysiu autodalių parduotuvėj teirautis.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 21:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lie 11 Šeš, 20:06
Pranešimai: 452
Miestas: Vilnius
Jeigu moderatoriai leis, pratęsiu temą su savo problema.

Įkėliau atgal variklį į remontuojamą Dneprą, pastebėjau, kad tepalas sunkiasi lyg ir pro tarpą tarp variklio ir karterio dangčio.

Forumiečiai padėtų pasakydami, ar čia dažna problema. Gal yra problemiškesnių vietų pro kur tepalai varo

jei ten karteris problema turiu kelis kl. Dovanokit už kvailus klausimus jei ką:

1. Kokia ten tarpinė turi dėtis? Guminė ar kokia nors paranitinė, gal reikia dar kokiu nors hermetiku tą siūlę ištept?
2. Ar galima tą tarpinę pakeist tik nuėmus karterio dangtį, kai variklis stovi motocikle? (išleidus tepalus, aišku prieš tai)
3. Ar karterio dangtį reikia būtinai dažyt karščiui atspariais dažais?

Ačiū


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 22:10 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Sau 15 Ant, 18:30
Pranešimai: 298
Miestas: Alytus
Ta pati problema su tepalo bėgimu buvo ir man, taip yra dėl to, nes karteris pagamintas iš plono metalo, todėl veržiant varžtus išsispaudžia kalniukai apie skyles. Aš dariau taip: Paėmiau kokių 2-3 mm. storio juostos išsidildinau iki tiek kad lystų aplink į tą grovelio pusę iš kurios dedasi varžtai ir privirinau (aišku reikia virint ne ištisai o tik vietom prikabinant siūle kokių 2 cm. ilgio, nes kitaip nuo karščio virinant išsikraipys karteris). Tada išgręžiau skyles ir sudėjus dar ir po šiai dienai joks tepalas nebėga. Karterį galima nuimt ir neišimant variklio, tik reikės nemažai pagulėt :D . Tarpinė po karteriu geriausia daryt iš tepalui atsparios gumos, juk ten vistiek aukštos temperatūros nebūna, tai niekas nepasidarys tai tarpinei. Karterio dangtis originaliai nebūdavo dažomas jokiais dažais, bet jeigu vistiek dažai tai gali dažyt ir paprastais dažais.


Paskutinį kartą redagavo dauksas 2010 Geg 16 Sek, 22:12. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 22:10 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lie 11 Šeš, 20:06
Pranešimai: 452
Miestas: Vilnius
Papildau,

po nakties kitos randu ir tepalo toj apibrauktoj vietoj, tiesiai po greičių dėže. Labai nedaug, bet vistiek randu pribėgusio. Bijau, kad čia ne karterio, o rimtesnė bėda.

(Nuotrauką, beje, paėmiau kažkur iš kitos temos, moderatoriai gal atleis)


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Per kur leidžia??

variklis_dnepr.jpg
variklis_dnepr.jpg [ 60.38 KiB | Peržiūrėta 1334 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 22:13 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lie 11 Šeš, 20:06
Pranešimai: 452
Miestas: Vilnius
Ačiū, Daukšai.
Dažyčiau tą dantį, nes kiek parūdijęs, bet dar bus matyt, gal tik lengvos rūdelės įsimetę.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 22:14 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Sau 15 Ant, 18:30
Pranešimai: 298
Miestas: Alytus
Ten tepalas gali atsirast tik iš dviejų vietų: nesandarūs alkūninio veleno arba greičių dėžės riebokšliai. Arba bėga pro užvedimo kojelės spyruoklės įtempėją.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 22:17 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lie 11 Šeš, 20:06
Pranešimai: 452
Miestas: Vilnius
Greičiausiai bus greičių dėžė, nes tepalas toks juodesnis zaraza. Ten kur iš kartelio varo, tai labai šviežias, nes neseniai keičiau.

Tie riebokšliai standartiniai eina į dėžę, ar kokių specialių dneprinių reikia ieškot?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 16 Sek, 22:22 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Sau 15 Ant, 18:30
Pranešimai: 298
Miestas: Alytus
Pasimatuok veleno storį, išorinį seno riebokšlio diametrą bei riebokšlio aukštį ir eik į parduotuvę kur prekiauja visokiais riebokšliais, tikrai rasi. O tie kur būna komplektais parduodami dnepr riebokšliai ilgai nelaiko :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 120 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų