Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

M403 orginali išvaizda
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=27050
Puslapis 311

Autorius:  Arisimo [ 2010 Rgs 19 Sek, 22:08 ]
Pranešimo tema: 

Tai yra M402,403,407,423 faros. O stiklo diametras toks pats kaip ir gaz, uaz, zil markių auto. Ta prasme jie tinka ir mano išvardintiems moskvich modeliams :wink:

Autorius:  408 [ 2010 Rgs 19 Sek, 22:26 ]
Pranešimo tema:  lempos

Ačių, nuotraukose man pasirodė kad jos yra mažo diametro.

Autorius:  Geodezininkas [ 2010 Rgs 20 Pir, 16:47 ]
Pranešimo tema: 

Čia orginalus toks tvirtinimas atsarginio rato?

Prikabinti failai:
zapaske.jpg
zapaske.jpg [ 39.75 KiB | Peržiūrėta 1124 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2010 Rgs 20 Pir, 18:51 ]
Pranešimo tema: 

Geodezininkas rašė:
Čia orginalus toks tvirtinimas atsarginio rato?

Vėlesniųjų M407 buvo toks, todėl galima spėti, kad ir M403 toks turėtų būti.

Autorius:  Geodezininkas [ 2010 Rgs 24 Pen, 17:42 ]
Pranešimo tema: 

sugalvojau dar vieną galvos skausmą sau. Kažkaip buvau įsitikinęs, kad 403 variklis toks pat kaip 408 (buvo taip man kažkada pasakota), ir kiek buvo tekę apardyt 407-tų tai pas juos varikliai matyt jau irgi buvo 408. Taip kad buvau sau ramus, o dabar peržiūrėjau pagal knygas panašumus skirtumus ir pamačiau kad 403 nuo 407 skiriasi ten kad tepalo slėgio daviklis variklyje arčiau salono, o 403 arčiau radiatoriaus. O palyginus su 408 tai 403 turi žymiai daugiau skirtumų: karbiuratorius, jo kolektorius, viršutinis dangtelis, degimas, tepalo filtro tvirtinimo vieta, prie grubaus valymo tepalo filtro yra kažkoks išėjimas šlangai langų apiplovimui (pirmą kart girdžiu kas čia per išmislas), tepalo daviklis stovi šonu, nuo pompos kuro vamzdukas aišku kitaip eina, iš tepalo filtro šlanga eina į variklį prie kuro pompos, salono šildymo kraniukas kitoks, karteryje tepalo siurblys kitoks.
Norėčiau paklausti:
1. kur ant variklio rašosi numeris, modelis?
2. kokie skirtumai 407 ir 403 variklio?
3. ar galima į 408 perdėt 403 dalis, ar ten jau yra daugiau vidinių skirtumų ir tai būtų nesamonė? labiausiai neramina kad ten cirkuliacinė vandens ir tepalo apytaka pasikeitus. Šlangos skirtingose vietose įeina išeina.

Autorius:  Geodezininkas [ 2010 Rgs 24 Pen, 17:58 ]
Pranešimo tema: 

Beje gal turit kas gerų išsamių foto su originalios komplektacijos varikliais, kuriose viskas labai gerai matytus?

Autorius:  Geodezininkas [ 2010 Rgs 24 Pen, 19:26 ]
Pranešimo tema: 

numeris radau vienoj foto, kad kažkur prie starterio

Autorius:  Arisimo [ 2010 Rgs 24 Pen, 22:36 ]
Pranešimo tema: 

Jei neklystu, varikllio nr. randasi prie tepalo grubaus valymo filtro kitoje pusėje. Rytoj patikslinsiu :wink:

Autorius:  Geodezininkas [ 2010 Rgs 25 Šeš, 21:20 ]
Pranešimo tema: 

Šiandien buvau garaže apžiūrėjau turimus variklius, visi 408 blyn (prie starterio numeris yra). Radau dvi greičio dėžes 407 tik perdaryti bėgių perjungimai, dabar tyrinėju ar eina surinkt kažką originalaus iš jų + dar 408 rastų bėgių perjungimo dalių.

Autorius:  Geodezininkas [ 2010 Rgs 25 Šeš, 21:30 ]
Pranešimo tema: 

Nerandu knygose normaliai nupieštos greičių dėžės metalinės dalies su kuria tvirtinasi prie rėmo ten šalia kardano. Ar jis 403 kaip ir 407 turi tvirtintis prie dėžės su 1 varžtu ir apvalia guma? Nes viena yra su kažkokia pailga stačiakampe guma, kuri yra to metalo viduje ir ten vartosi? Manau tas su apvaliu viduriu turėtų būti.

Puslapis 311 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/